K1300S beats VFR1200F

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW K-serie motoren.

Moderator: GVN

J-P
Berichten: 1893
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:13
Woonplaats: Terneuzen
Locatie: Terneuzen
Contacteer:

Re: K1300S beats VFR1200F

Bericht door J-P »

Oo maar begrijp me niet verkeerd, ik ben geen "boxer rijder", al lag er een V4 onder de GS was de GS nog mijn motor, want het is voor alles een Stuur-motor, kort sturen en wendbaar is voor mij een pre. Al lag er een goldwingblok op (toonbeeld van souplesse) dan nog zou ik GS rijden. De 4cilinder in lijk zijn fantastische blokken, ben ik het helemaal mee eens. Alleen het type motor (baanmoto) en de zithouding spreken mij geenszins aan. maar ik versta zeer goed dat er mensen zijn die dat juist andersom hebben.
J-P

http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
Harley
Berichten: 56
Lid geworden op: 09 mei 2007, 08:51
Locatie: Beringen

Re: K1300S beats VFR1200F

Bericht door Harley »

J-P schreef:Oo maar begrijp me niet verkeerd, ik ben geen "boxer rijder", al lag er een V4 onder de GS was de GS nog mijn motor, want het is voor alles een Stuur-motor, kort sturen en wendbaar is voor mij een pre. Al lag er een goldwingblok op (toonbeeld van souplesse) dan nog zou ik GS rijden. De 4cilinder in lijk zijn fantastische blokken, ben ik het helemaal mee eens. Alleen het type motor (baanmoto) en de zithouding spreken mij geenszins aan. maar ik versta zeer goed dat er mensen zijn die dat juist andersom hebben.
Ik hou ook van de positie op de GSA, zijn grote autonomie, zijn goede windbescherming en zijn groot supermotard gehalte maar ik wilde absoluut een nieuwe motor (GSA had al te veel kilometer) en de GS is voor 2010 optische niet veranderd. Altijd tegen die zelfde tellers aankijken vond ik maar niks en de K1300S rijdt ongelooflijk goed. Ik was al vlug verkocht tijdens de proefrit. Mijn volgende wordt misschien terug een GSA (als er een echt nieuw model van komt) om misschien wel eens een touring model van H-D want dat vindt ik ook super mooi. Smaken verschillen echter.
Its not the speed that kills, its the sudden stop!
Plaats reactie