onderdelen

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW K-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
ludo V E
Berichten: 313
Lid geworden op: 31 mar 2005, 20:31
Woonplaats: 2490 BALEN
Locatie: ANTWERPEN BALEN (kempen)

onderdelen

Bericht door ludo V E »

weet er iemand een adres of winkel of handelaar waar ik 2de hands onderdelen kan kopen van afbraak motoren of van total loss motoren .
als ik nieuwe moet kopen bij een dealer gaat mij dat veel kosten .
op voorhand bedankt .
Laatst gewijzigd door ludo V E op 17 jul 2019, 09:56, 2 keer totaal gewijzigd.
LIVE TO RIDE & RIDE TO LIVE
LID BMW MC VLAANDEREN
tierke
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 dec 2018, 12:33
Woonplaats: brasschaat

Re: onderdelen

Bericht door tierke »

ik heb een adres gekregen van " de knalpot " in rilland.........
wanneer je op internet de knalpot ingeeft ,heb je m direkt
patrick k100
Berichten: 2189
Lid geworden op: 09 nov 2010, 00:11
Woonplaats: wondelgem
Locatie: wondelgem oost-vl

Re: onderdelen

Bericht door patrick k100 »

Boonstra.nl
R1200GS-K100RT-Peugeot 407SW
Freddie
Berichten: 381
Lid geworden op: 25 nov 2004, 17:40
Locatie: Budel (NL)

Re: onderdelen

Bericht door Freddie »

Stukken aan uwe K1600 Ludo?
K1600 GT - 2012 - 215.000 km
ludo V E
Berichten: 313
Lid geworden op: 31 mar 2005, 20:31
Woonplaats: 2490 BALEN
Locatie: ANTWERPEN BALEN (kempen)

Re: onderdelen

Bericht door ludo V E »

Ja Freddie , door een stom toeval 2 maanden geleden is mijn voorwiel uitgeschoven door een plek kleigrond op de weg
Ik reed amper 25 km per uur , daar de weg lichtjes omhoog ging is mijn moto de kant in gegaan en omdat ik nog op de
Moto zat denk ik dat ik een klein beetje gas heb gegeven , daardoor is mijn moto omhoog gegaan en boven op mij gevallen . Ik ben zelf nog naar huis gereden , maar bij thuiskomst kon ik niets meer doen , dan maar naar spoed in de kliniek , daar stelden ze vast dat ik een klaplong had en 5 ribben en mijn sleutelbeen over had en om het compleet te maken na een week kliniek heb ik ook nog gratis de ziekenhuis bacterie gekregen . Na 3 weken kliniek uit de kliniek ontslagen , ben aan het recupereren nu , kan nu pas kijken wat er allemaal stuk is aan de moto . De ruit vol krassen ( heb al een andere 2de hands gekocht ) , de bevestiging voor de ruit aan de rechterzijde en de scharnieren om de ruit te laten bewegen allemaal kapot en ook mijn rechter spiegel en de rechter bescherming voor de luidspreker . En het kuipgedeelte aan de rechterkant vol krassen , de topkoffer een paar krassen , een geluk dat ik valbaren had van wunderlich anders was de schade nog groter geweest . Maar dit kan allemaal hersteld worden mits het uitgeven van enkele euro's , liefst niet te veel .daarom ben ik op zoek naar gebruikte onderdelen of onderdelen van total loss motoren .
LIVE TO RIDE & RIDE TO LIVE
LID BMW MC VLAANDEREN
Plaats reactie