niet meer door de file in Frankrijk

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
GVN
Moderator
Berichten: 765
Lid geworden op: 10 okt 2004, 23:30
Locatie: 't Hageland

niet meer door de file in Frankrijk

Bericht door GVN »

Nel mezzo del cammin di nostra vita...

R1250 RT 2021, Alpin weiss - R1100S Boxercup Randy Mamola
Chris Wils
Berichten: 524
Lid geworden op: 29 jul 2005, 21:21
Woonplaats: Gierle
Locatie: Antwerpen,Gierle

Re: niet meer door de file in Frankrijk

Bericht door Chris Wils »

Hallo.
Het is natuurlijk spijtig, maar als ge soms ziet (en vooral rond Parijs) hoe sommige er tussendoor vlammen, is het wel te begrijpen. Het zijn de sullen die het voor de rest verpesten. Men doet nog wel verder onderzoek, maar ondertussen hebben we het vlaggen, en de uitkomst van die verdere onderzoeken daar kunde lang op wachten, want wat eenmaal verboden is, wordt zelden weer toegelaten.
Salu.
Chris.
Pol
Berichten: 609
Lid geworden op: 01 okt 2004, 18:16
Locatie: Vorst

Re: niet meer door de file in Frankrijk

Bericht door Pol »

Chris Wils schreef: 09 feb 2021, 11:36 Hallo.
Het is natuurlijk spijtig, maar als ge soms ziet (en vooral rond Parijs) hoe sommige er tussendoor vlammen, is het wel te begrijpen. Het zijn de sullen die het voor de rest verpesten. Men doet nog wel verder onderzoek, maar ondertussen hebben we het vlaggen, en de uitkomst van die verdere onderzoeken daar kunde lang op wachten, want wat eenmaal verboden is, wordt zelden weer toegelaten.
Salu.
Chris.
eenmaal verboden zelden weer toegelaten !! Idd. Hier in het Brusselse hoopt iedereen (of op een paar harde Groenen na) op een mega protest tegen de regel. In heel het gewest 30. Punt. Kom je de meest absurde tegenstellingen tegen door onverklaarbare overgangen van 30 naar 50 en omgekeerd. Een echte valkuil waar mobiele radars gretig gebruik van maken. Is het veiliger ? ha ja ,dat wel en tegen 10km/u nog meer. Mijn ervaring , technisch gezien dan een ramp voor de mechaniek. Met een RT 1200 constant in 1ste. 2de lukt nog net maar is om te huilen. Onze automaat weet het helemaal niet meer.
Polleke G
Berichten: 285
Lid geworden op: 17 nov 2012, 22:11
Locatie: Opglabbeek

Re: niet meer door de file in Frankrijk

Bericht door Polleke G »

Dat is pushen om je toch maar elektrische te willen doen rijden,(die kan dat zo langzaam),zodat zij aan hun Europese quota komen.
Als ze het niet kunnen verplichten, duwen ze je er wel in.
Je moet gelukkig zijn met wat je hebt ,en niet ongelukkig om wat je niet hebt
Iedereen zei dat gaat niet.En toen kwam er iemand die dat niet wist,en die deed het gewoon.
ps. schijffouten mag je houden ik ben blij dat ik ze kwijt ben
willy
Berichten: 1290
Lid geworden op: 18 mar 2009, 12:09

Re: niet meer door de file in Frankrijk

Bericht door willy »

Ik kom, net als iedereen vermoed ik, ook snelheidsbeperkingen tegen waar ik geen verklaring voor heb.
Maar 't is niet omdat ik geen (deftige) verklaring vind dat er geen is of kan zijn.
Plaats reactie