Ook geflitst tijdens de promotierit?

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
Stappen
Berichten: 224
Lid geworden op: 26 dec 2006, 20:43
Locatie: Feestgemeente "1785"

Ook geflitst tijdens de promotierit?

Bericht door Stappen »

Vandaag een snelheidsboete in de bus gekregen van de Franse blauwbloezen.
76 km/u gereden op een plaats waar 70 km/u toegelaten was.......
Zijn er hier nog "sukkels" die geflitst werden tijdens de promotierit in Amilly op 4/05/2016 ?????
45€ valt al bij al nog mee......
Geniet vandaag, het is later dan je denkt
Dirk Pauwels
Berichten: 4699
Lid geworden op: 29 sep 2004, 12:30
Locatie: Sint Niklaas

Re: Ook geflitst tijdens de promotierit?

Bericht door Dirk Pauwels »

Niet op de promotie rit, wel op vrijdag de 13de :roll: In Gembloux, 71 na correctie in zone 50.....
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
lekkerweg
Berichten: 451
Lid geworden op: 18 nov 2008, 13:57
Woonplaats: Cognac
Locatie: Charente

Re: Ook geflitst tijdens de promotierit?

Bericht door lekkerweg »

Obs: In de Franse politiek wordt gesproken over een virtueel puntenrijbewijs voor niet-ingezeten (zoals Luxemburg).

Of die dan na het verspelen van de punten (12), naast een rijverbod in Frankrijk, tevens de, voor Fransen verplichte, afkickcursus zouden moeten gaan volgen, naast een eventuele nieuwe rijproef, is niet mij bekend.

Ieder geval kan het járen duren voordat je je punten terugkrijgt. Tenzij je in de tussentijd géén overtredingen meer maakt. Want bij een nieuwe PV in die periode schuift alles weer op.
Zo als het er nu uitziet word ik begraven met een puntenaftrek. Ondanks die gevolgde afkick- en heropvoedingscursus.

http://www.radars-auto.com/actualite/ac ... ngers-1107" onclick="window.open(this.href);return false;
YOwan
Berichten: 471
Lid geworden op: 10 nov 2004, 20:20
Woonplaats: Sint-Joris-Weert
Locatie: Sint-Joris-Weert (Vl.Brabant)

Re: Ook geflitst tijdens de promotierit?

Bericht door YOwan »

Stappen schreef:Zijn er hier nog "sukkels" die geflitst werden tijdens de promotierit in Amilly op 4/05/2016 ?????
Ja, maar niet op de eerste dag (04-05), maar op de laatste dag (09-05)...
Gelukkig langs voor, dus geen boete ontvangen !... 8-)
(\__/)
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
J
Berichten: 3396
Lid geworden op: 09 mei 2007, 13:35
Locatie: Gùùk
Contacteer:

Re: Ook geflitst tijdens de promotierit?

Bericht door J »

Frankrijk is wel in. Doordat ik daar wel al eens geflitst wordt heb ik zelf een app op mijn phone.
Amendes.gov gratis af te halen, maar de inapp aankopen zijn wel 45€ per keer :lol: :lol: :lol: :lol:

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
Plaats reactie