Off road vakantie 2017

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
V
Berichten: 375
Lid geworden op: 21 feb 2010, 13:09
Woonplaats: Landen
Locatie: Vlaams Brabant, Landen

Off road vakantie 2017

Bericht door V »

Daar onze Schotland reis dit jaar niet doorgaat voor het derde jaar oprij trek ik er op uit om is off road te gaan.
Bestemming:
https://nl.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=8539441" onclick="window.open(this.href);return false;
https://nl.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=7645093" onclick="window.open(this.href);return false;
Colle delle Finestre, Colle dell'Assietta. https://www.google.be/maps/@45.07029...7i13312!8i6656" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit is de eerste maal dat ik dit onderneem en alle tips zijn welkom. Het gaat mij vooral om de uitzichten, niet om te knallen.
Ik heb nu anakee 2 op de motor maar deze zijn aan vervanging toe. Is het aan te raden om een meer trail gerichte band te nemen hiervoor?
Dacht aan Heidenau scout k60.
Grtz Marc
Afbeelding
GStephen
Berichten: 852
Lid geworden op: 17 aug 2007, 16:35
Locatie: Kortrijkse
Contacteer:

Re: Off road vakantie 2017

Bericht door GStephen »

Ik veronderstel dat je mijn reisverhalen, die van Koppel!! en die van P-man hebt gelezen ;)

Op een droge ondergrond kan je zelfs weg met gewone baanbanden.
Ligt het er wat nat bij, dan is een beetje profiel geen slecht gedacht.
De K60 is een goeie keus.
beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...

Lid BMW MC VL
Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Re: Off road vakantie 2017

Bericht door Koppel!! »

K60 is inderdaad de meest geschikte band. Toch als je graag op asfalt nog wat wil sturen. Anders kan je gerust naar wat grover gaan, type Anakee Wild, Karoo3 of zelfs MT21.
Kwestie van routes ginder, is al elvendertig keer hier over gesproken, mits de zoekfunctie moet zowat alles hier al te vinden zijn.

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
P-man
Berichten: 493
Lid geworden op: 27 dec 2004, 23:54
Locatie: Herent

Re: Off road vakantie 2017

Bericht door P-man »

Hey Marc,

Anders spreken we eens af, drinken een cappuccino en leuteren we wat over deze offroad etappes.

Finestre : bij ons in het groepje was een R1100S mee en een K75RT. En na ons kwam er muziek naar boven gereden... offroad cabrio ?
niet echt. eerder een GoldWing 1800
2 jaar geleden was de Finestre mooi bij elkaar geharkt. De putten en groeven waren weg en de zwaarste stenen er tussenuit. Stukje weg wordt jaarlijks opgekuist (soms eens goed gedaan, soms eens wat minder en dan ga je best met een off- of allroader)

Assietta :
Van een hoger en mooier niveau. alhoewel de K75RT mee op stap ging. Nadien was hij wel kaput...
Voor dagdromers zonder offroad ervaring zoals ik, was dit heel goed te doen. Mooi traject. Zeker eens doen.

gegroet
gsluc
Berichten: 58
Lid geworden op: 19 mei 2008, 18:22
Woonplaats: Liedekerke
Locatie: Brabant

Re: Off road vakantie 2017

Bericht door gsluc »

V schreef:Daar onze Schotland reis dit jaar niet doorgaat voor het derde jaar oprij trek ik er op uit om is off road te gaan.
Bestemming:
https://nl.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=8539441" onclick="window.open(this.href);return false;
https://nl.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=7645093" onclick="window.open(this.href);return false;
Colle delle Finestre, Colle dell'Assietta. https://www.google.be/maps/@45.07029...7i13312!8i6656" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit is de eerste maal dat ik dit onderneem en alle tips zijn welkom. Het gaat mij vooral om de uitzichten, niet om te knallen.
Ik heb nu anakee 2 op de motor maar deze zijn aan vervanging toe. Is het aan te raden om een meer trail gerichte band te nemen hiervoor?
Dacht aan Heidenau scout k60.
Grtz Marc
Test
1200gs/lc triple black...
gsluc
Berichten: 58
Lid geworden op: 19 mei 2008, 18:22
Woonplaats: Liedekerke
Locatie: Brabant

Re: Off road vakantie 2017

Bericht door gsluc »

V schreef:Daar onze Schotland reis dit jaar niet doorgaat voor het derde jaar oprij trek ik er op uit om is off road te gaan.
Bestemming:
https://nl.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=8539441" onclick="window.open(this.href);return false;
https://nl.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=7645093" onclick="window.open(this.href);return false;
Colle delle Finestre, Colle dell'Assietta. https://www.google.be/maps/@45.07029...7i13312!8i6656" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit is de eerste maal dat ik dit onderneem en alle tips zijn welkom. Het gaat mij vooral om de uitzichten, niet om te knallen.
Ik heb nu anakee 2 op de motor maar deze zijn aan vervanging toe. Is het aan te raden om een meer trail gerichte band te nemen hiervoor?
Dacht aan Heidenau scout k60.
Grtz Marc
TEST
1200gs/lc triple black...
Bob
Berichten: 1596
Lid geworden op: 29 jan 2005, 16:36
Woonplaats: Antwerpen
Locatie: Antwerpen

Re: Off road vakantie 2017

Bericht door Bob »

Gelukt. Met en zonder hoofdletters.
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - Nu: R1250RS
Danny
Berichten: 6451
Lid geworden op: 27 sep 2004, 22:50
Locatie: Zandhoven

Re: Off road vakantie 2017

Bericht door Danny »

Waarom gaat een reis 3 jaar na mekaar niet door?
V
Berichten: 375
Lid geworden op: 21 feb 2010, 13:09
Woonplaats: Landen
Locatie: Vlaams Brabant, Landen

Re: Off road vakantie 2017

Bericht door V »

We zijn met een vaste groep van 4 (collega's) waar we elk jaar een motorreis proberen mee te doen. Elk jaar was er iemand die niet meekon door omstandigheden, ikzelf ook.
Dus vind ik het fair dat we wachten tot volgend jaar zodat we samen naar Schotland kunnen. Zo ben ik voorig jaar alleen naar de Alpen getrokken en ga dit jaar terug om deze gekende pistes te ervaren.
Grtz Marc
Afbeelding
V
Berichten: 375
Lid geworden op: 21 feb 2010, 13:09
Woonplaats: Landen
Locatie: Vlaams Brabant, Landen

Re: Off road vakantie 2017

Bericht door V »

P-man schreef: Assietta :
Voor dagdromers zonder offroad ervaring zoals ik, was dit heel goed te doen. Mooi traject. Zeker eens doen.
gegroet
Vraag mij vooral af als leek in offroad of dit haalbaar is, heb wel is in het verleden is een enduro les gevolgd bij Endurofun en enkele ritten gereden.
Maar bij deze gerustgesteld. Het is mij vooral om de uitzichten te doen niet om te knallen.
Grtz Marc
Afbeelding
Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Re: Off road vakantie 2017

Bericht door Koppel!! »

Marc,

Je geeft ons wel heel weinig info om op verder te werken hé. Hoeveel dagen onderweg, welke motoren, welke ervaring onder je medemotards, wa's de bedoeling (hele dag knallen of eerder rustig toeren, hard off-road of eerder beginnersniveau soft all-road), voorkeur vaste basis of eerder rondrit, kamperen of niet...?
Eens we die dingen weten kunnen we (ik althans) je wat voorstellen doen.

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
V
Berichten: 375
Lid geworden op: 21 feb 2010, 13:09
Woonplaats: Landen
Locatie: Vlaams Brabant, Landen

Re: Off road vakantie 2017

Bericht door V »

Dag 1 tot in Beaufort waar ik 2 dagen overnacht. Dag 2 Beaufort, col du Joly en col de l'Arpettaz, Beaufort. Dag 3 Beaufort - Briançon via 3 cormet d'Areches, cormet de Roselend, col de l'Iseran, col du Mont-Cenis, Col de Finestre, Col de Sestriere. Dag 4 staat Briançon col de l'Assietta Briançon op het programma. Dag 5 en 6 richting Vecors. Dag 7 naar huis. Ik trek er alleen op uit met de tent, het is mij vooral om de uitzichten te doen, niet om te knallen!!! Rij met een GSA, daar mijn vraag of ik hiervoor banden op leg type K60 scout.
Grtz Marc
Laatst gewijzigd door V op 21 jan 2017, 12:31, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
WernerVS
Berichten: 298
Lid geworden op: 06 okt 2013, 14:36
Woonplaats: Brasschaat
Locatie: Antwerpen/Brasschaat

Re: Off road vakantie 2017

Bericht door WernerVS »

V schreef:
P-man schreef: Assietta :
Voor dagdromers zonder offroad ervaring zoals ik, was dit heel goed te doen. Mooi traject. Zeker eens doen.
gegroet
Vraag mij vooral af als leek in offroad of dit haalbaar is, heb wel is in het verleden is een enduro les gevolgd bij Endurofun en enkele ritten gereden.
Maar bij deze gerustgesteld. Het is mij vooral om de uitzichten te doen niet om te knallen.
Grtz Marc
Als leek is veel haalbaar hoor Marc .
Ik heb mijn 1150GSA gekocht en ben er 3 maand nadien direct mee naar de Alpen gereden . Mijn allereerste offroad ervaring was de Sommeiller .
Dat is nu niet direct de makkelijkste , maar als je maar rustig aan doet , op tijd stoppen om wat te rusten en te genieten , is het een haalbare kaart .
De Asiette en de Finestre zijn zeker goed te doen . Beiden zijn echte genietersroutes .
En Marc , ik ben zeker geen ervaren offroadrijder .
Gewoon gaan en je gevoel volgen .
R1150GSA
Dirk Pauwels
Berichten: 4699
Lid geworden op: 29 sep 2004, 12:30
Locatie: Sint Niklaas

Re: Off road vakantie 2017

Bericht door Dirk Pauwels »

gsluc schreef: Test
.....ikkel.....ikkel....

Was dat niet iets van Urbanus vroeger :grin:
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Dirk Pauwels
Berichten: 4699
Lid geworden op: 29 sep 2004, 12:30
Locatie: Sint Niklaas

Re: Off road vakantie 2017

Bericht door Dirk Pauwels »

Alleen off road gaan is iets wat ik niet zo snel zou doen, tenzij ik de pistes ken... Met 2 is handiger en veiliger. Tenminste als je elkaar een beetje waard bent, als er ene crosser bij zit en ene beginneling is het ook ergernis... :mrgreen:
Maar als je de makkelijke en bekende pistes doet geen probleem.
Als je op asfalt ook geen Rossi wil zijn dan zijn die K60 Scouts zeker ok, geven toch wat meer grip off road, al was het maar in het hoofd :grin:
Ik denk er ook aan om een setje te laten leggen "voor speciale gelegenheden".
Geniet ervan
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
WernerVS
Berichten: 298
Lid geworden op: 06 okt 2013, 14:36
Woonplaats: Brasschaat
Locatie: Antwerpen/Brasschaat

Re: Off road vakantie 2017

Bericht door WernerVS »

Moest je in de buurt van Briançon nog een leuke camping zoeken is dit misschien wel een tip : http://www.camping-fontcouverte-nevache-alpes.fr/" onclick="window.open(this.href);return false;

Wij hebben er vorige zomer 3 dagen verbleven . Totale rust en de weg erheen is al prachtig op zich .
Door de hoogte,1800m , is het er 's avonds wel aardig koud .
Maar enorm toffe eigenaar , zeer gastvrij en dan nog eens spotgoedkoop ook .
R1150GSA
Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Re: Off road vakantie 2017

Bericht door Koppel!! »

V schreef:Dag 1 tot in Beaufort waar ik 2 dagen overnacht. Dag 2 Beaufort, col du Joly en col de l'Arpettaz, Beaufort. Dag 3 Beaufort - Briançon via 3 cormet d'Areches, cormet de Roselend, col de l'Iseran, col du Mont-Cenis, Col de Finestre, Col de Sestriere. Dag 4 staat Briançon col de l'Assietta Briançon op het programma. Dag 5 en 6 richting Vecors. Dag 7 naar huis. Ik trek er alleen op uit met de tent, het is mij vooral om de uitzichten te doen, niet om te knallen!!! Rij met een GSA, daar mijn vraag of ik hiervoor banden op leg type K60 scout.
Grtz Marc
Dag 1 is flink maar uiteindelijk te doen, ik raad je aan om via de N57 te rijden, tot Besançon niets speciaals, vanaf daar wordt 't richting Gex (via Salins-les-Bains, Champagnolle en Les Rousses) alvast een toffe intro in de Alpen. Inzake de rit via de Arpetaz, ik vermoed dat je daar de piste vanaf Col des Aravis wil rijden? Dan zou ik dag 1 daar ergens afsluiten en op dag 2 via Col de l'Arpetaz naar Beaufort afzakken, geeft je veel meer ruimte om te genieten en geeft je de mogelijkheid om dag 1 op een fantastische manier af te sluiten via enkele minder gekende (maar door mij reeds gereden) colletjes.
Dag 2 zou ik dan via de Arpetaz en Ugine richting de Col de la Madeleine rijden, daar net voorbij de Col de piste te nemen die over Col de Chaussy loopt en de Lacets des Montvernier nemen om af te zakken naar de vallei. In de vallei terug de Col de la Madeleine oprijden, deze keer van de andere kant dus da's nooit 2x hetzelfde, en eens in de vallei aan de andere kant zou ik reeds die dag de Cormet d'Areches doen om zo via Col du Pre naar Beaufort af te zakken. Geeft je meer tijd en rust de dag erop wanneer je de Col du Joly doet. Niet dat die zo moeilijk is (zolang je maar niet de mountainbikepiste neemt zoals ik ooit heb gedaan) maar daar kan je de onverharde kant meerdere pistes nemen, en dan heb je tijd om ze allemaal op 't gemak te doen. Terugkeren via Megeve en Flumet, om daar Col des Saisies op te knallen is geen straf, die kleinere cols zoals bv. ook de Aravis blinken uit un hun stuurbochtjes. Anyway, dat zou ik dan doen op de dag(en) dat je in Beaufort verblijft.
Naar Briançon via Cormet de Roselend, De Iseran, de Mont Cenis (daar kan je een mooie piste aan de andere kant van 't meer meepikken, heel makkelijk rijdbaar) en dan de Finestre over is op zich geen probleem, maar dan wel afzakken naar de asfaltweg, Ik zou die dag zeker niet de Assietta bijnemen, dat gaat teveel worden. De asfaltweg van Fenestrelle omhoog naar Sestrierre is snel maar op zich best tof om rijden. De Col de Montgenevre is aan Italiaanse kant bijzonder saai want quasi alles in tunnel, aan Franse kant is 't een snelle roetsjbaan. Net na de laatste haarspeld richitng Briançon kan je rechts een weg indraaien, ong. 1km verder heb je een toffe camping in een bos. Aanrader, ga er zelf al jaren naartoe.

I'll get back with the rest :mrgreen:

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Re: Off road vakantie 2017

Bericht door Koppel!! »

Ok, dag 4 dan. Vertrekkende vanuit Briançon of omgeving kan je terug die Col de Montegenevre over, of je rijdt de Vallée de la Clarree in om wat verder rechts de Col de l'Echelle te nemen, kom je in Bardonechia uit. Daar kan je de Col du Sommeiller oprijden. Altijd leuk om op 't hoogste punt te geraken, mits de sneeuw is gesmolten. Je vermeld niet wanneer je gaat, alles voor half juli zal moeilijk zijn om op de top te geraken.
Of je laat de Sommeiller voor wat 't is, en stuurt direct naar Susa om daar nogmaals de Finestre op te knallen. Zo'n 2 à 3 km voorbij de top kom je rechts de afslag Assietta tegen, amuseer je op één v.d mooiste piste in de Alpen.
Eens in Sestrierre kan je verschillende dingen doen, als er je nog tijd en goesting rest. Je kan afzakken naar de Val Argentierra en zien hoever je die kan oprijden, op 't eind heb je een koeiestal, zijnde Gran Miol.
Of je zakt terug maar gaat via Lago nero en de skipiste in Clavierre uitkomen, ook altijd leuk.

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
V
Berichten: 375
Lid geworden op: 21 feb 2010, 13:09
Woonplaats: Landen
Locatie: Vlaams Brabant, Landen

Re: Off road vakantie 2017

Bericht door V »

De Sommeiller had ik ook in mijn gedacht maar ik wou niet te ver vooruit plannen. Waarom ik dag 1 tot in Beaufort rij... om dag 2 zonder koffers en overbodige bagage col du Joly en col de l'Arpettaz te rijden. Als ik deze gereden heb zal ik al meer een idee hebben wat ik aan kan. Voor hetzelfde geld is het not my cup of thea en eindigt de off-road droom hier. Als het anders uitdraait dan komt de Sommellier op het lijstje. Vertrek begin september.
Grtz Marc
Afbeelding
Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Re: Off road vakantie 2017

Bericht door Koppel!! »

Gene schrik, de Route des Montagnes (van Col des Aravis tot Col de l'Arpetaz) rij je zonder problemen met koffers :razz:
Als dat niet lukt heb je geen zaken op de andere pistes, misschien de Assietta nog maar al de rest is dan al een straat te ver. Ik zou 'm echt op dag 2 doen, op 't gemak, met koffers, no stress, en op die manier van één gehaaste dag waarin je rap-rap naar Beaufort knalt zonder je te amuseren, en nog een gehaaste dag waarop je én over Col du Joly gaat, én ook nog eens de Route des Montagnes wil rijden. Geloof me dat je vele meer op je gemak gaat zijn, zeker als beginnend all-roadrijder.
Het niveau gaat ook op deze manier langzaam maar zeker omhoog. De eerste dag kan ik je over een kort (amper 2km) en uitermate makkelijk onverhard stukje sturen, op dag 2 begin je dan met de Route des Montagnes, dan de piste richting Col de Chaussy die ongeveer even moeilijk of makkelijk ligt, en op 't eind de Cormet d'Areches, die de moeilijkheidsgraad weer een klein trapje hoger legt.
Als je gedurende die dag je limieten tegenkomt, weet dan dat enkel Col du Joly en de Finnestre/Assietta nog binnen je mogelijkheden liggen, al de rest is dan te hoog gegrepen. De Sommeiller lijkt makkelijk, tot je in een haarspeld je rijlijn toch net niet mooi pakt, en dan moet je kunnen corrigeren, de laatste "trap" omhoog met een zestal haarspelden is over een losgereden steenpuinmassa, soms niet echt makkelijk.
Dag 5 en 6 zou je perfect via bv de Parpaillon kunnen doen, maar dan moet je eerst wel de rest gedaan hebben, het niveau gaat op de zuid/oostflank v.d Parpaillon weer een trapje omhoog tov. de Assietta oid. Ik schaal de Parpaillon momenteel even hoog in, of zelfs nog technischer, dan de Sommeiller. Was vorige zomer verwonderd hoeveel stukken ik daar op die Parpaillon tegenkwam waar je toch echt wel uit je doppen moest kijken.

Of, je bent 't onverhard kotsbeu, en gaat via verschillende asfaltwegen, zo kan ik ook een route maken natuurlijk :mrgreen:

Anyway, als je zoals reeds gezegd vragen hebt, doe maar. Of passeer eens met je landkaarten, dan teken ik een route uit.

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
V
Berichten: 375
Lid geworden op: 21 feb 2010, 13:09
Woonplaats: Landen
Locatie: Vlaams Brabant, Landen

Re: Off road vakantie 2017

Bericht door V »

Bedankt Philip,
De heen en terug reis maal ik altijd in een keer af, heb ik meer tijd ter plaatse. Vorig jaar heb ik de heen route via Besançon, Champagnole, Les Rousses D991 richting Chattillon-en-Michaille en daar terug de snelweg op richting Bonneville. Van daar de D12 naar Le Petit-Bornand-les-Glières.
Dag 2: vertrek van Beaufort richting Hauteluce, Col du Joly, Les Contamines-Montjoie, Saint-Gervais-les-Bains, Megève, Flumet richting Col des Aravis om zo langs Col de l'Arpettaz terug naar Beaufort te gaan. Totaal van 120 km, heb ik in de namiddag nog tijd om Beaufort te verkennen en inkopen te doen. Ik waardeer ten zeerste je voorgestelde route maar de Madeleine en de Chaussy heb ik vorig jaar gedaan.
Dag 3: Cormet d'Areches, Col de l'Iséran, Col du Mont-Cenis, Col de Finestre, Col de l'Assietta is voor dag 4, Col de Sestrières en richting Briançon.
Totaal van 270 km, niets moet alles kan.
Dag 4: Staat Col de Finestre en de l'Assietta op het menu.
Het is niet dat ik bang ben om bepakt met koffers of-road te gaan, wou het mij vooral gemakkelijker maken.
Grtz Marc
Afbeelding
V
Berichten: 375
Lid geworden op: 21 feb 2010, 13:09
Woonplaats: Landen
Locatie: Vlaams Brabant, Landen

Re: Off road vakantie 2017

Bericht door V »

Afbeelding
De kleren maken de man... 8-)
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
GStephen
Berichten: 852
Lid geworden op: 17 aug 2007, 16:35
Locatie: Kortrijkse
Contacteer:

Re: Off road vakantie 2017

Bericht door GStephen »

Col du Joly

Ik heb die ook naar beneden gereden.
Er zijn 2 routes. Ik heb de linker genomen en die was toch niet echt van de poes, met geregeld hellingspercentages van meer dan 20%!
Misschien is de rechterkant makkelijker, maar toen ik die verkende lagen er toch wel ferme keien. Misschien dat dit nu beter is.

In juli (ja ik weet het, smak bang in the middle van het hoogseizoen, maar het kan niet anders) ga ik waarschijnlijk ook die kanten uit 8-)
beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...

Lid BMW MC VL
V
Berichten: 375
Lid geworden op: 21 feb 2010, 13:09
Woonplaats: Landen
Locatie: Vlaams Brabant, Landen

Re: Off road vakantie 2017

Bericht door V »

Door stress fractuur rechter voet vakantie afgelast. :-(
Grtz Marc
Afbeelding
gsluc
Berichten: 58
Lid geworden op: 19 mei 2008, 18:22
Woonplaats: Liedekerke
Locatie: Brabant

Re: Off road vakantie 2017

Bericht door gsluc »

:roll: Spoedig herstel V...
1200gs/lc triple black...
Plaats reactie