routes met vertrekpunt in de Cevennen

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
OlivierToebosch
Berichten: 169
Lid geworden op: 22 dec 2004, 01:59
Locatie: Brasschaat

routes met vertrekpunt in de Cevennen

Bericht door OlivierToebosch »

Hallo
Volgend jaar gaan we een tripje doen met standplaats in de Cevennen. Heeft er iemand kant en klare routes die de Cevennen doorkruisen?
Ik heb zo het vermoeden dat je daar snel rond zijt, maar kan me vergissen...
Groetjes,

Olivier Toebosch
natuurlijk lid!
Tommeke
Berichten: 253
Lid geworden op: 24 apr 2006, 22:09
Locatie: Kluisbergen

Re: routes met vertrekpunt in de Cevennen

Bericht door Tommeke »

Ik heb vorig jaar op 4 dagen zo’n 1600km vanuit Millau in die streek rondgereden. De routes vind ik niet meer terug, maar met een goede Michelinkaart kan je vooraf routes genoeg uitstippelen...
Beter het stuur vast met twee handen, dan op de grond met al je tanden*
Kater
Berichten: 71
Lid geworden op: 21 sep 2017, 15:32
Woonplaats: Wachtebeke

Re: routes met vertrekpunt in de Cevennen

Bericht door Kater »

Ik zoek regelmatig eens op de motorafdeling bij Routeyou. Bestanden zijn gpx en bruikbaar in Garmin - BMW - TomTom, kortom voor alle gangbare gps-toestellen. Er is tevens een app, dus het werkt ook op gsm.

Als een route je interesseert, klik op de download-icoon en je krijgt de keuzen tussen gsm of gps met daarna de formaten per gps-merk.
Als je merk er niet tussenstaat is het gpx-bestand het proberen waard.

Op Routeyou geven de meesten er nog de bezienswaardigheden bij, ik kies dan op voorhand of het de moeite is om eens te stoppen of niet.
Al gebruikt voor een aantal routes in BE-NL, Lux, Duitsland, UK, Frankrijk, Spanje, Portugal, ... tot nu toe weinig "brolroutes" aangetroffen of bedrogen uitgekomen.
:blob5:
Klik https://www.routeyou.com/nl-be
klik op het icoontje met motor en typ in de witte balk eronder cevennes en druk op enter (niet op het symbool in de balk klikken).

groetjes
Geert
Er zijn er die gevallen zijn en deze die nog moeten vallen...
Honda VFR (1987) / Kawasaki 454 Ltd (1987) / Kawasaki KZ1000 Ltd (1982-USA CHiPs import) / Honda ST1100 Pan European (1997) / Honda NT700 Deauville (2008) / BMW r1200rt dohc (2010)
Plaats reactie