Enduro Training in Andalusia met een BMW R1200 GS

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
Offroad lover
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jan 2019, 17:37
Woonplaats: Arlon

Enduro Training in Andalusia met een BMW R1200 GS

Bericht door Offroad lover »

Beste BMW Motor Club leden,

hier een klein verslag van mijn training in Zuid-Spanje.
Toen ik vorig jaar de GS Trophy opvolgde, hoorde ik dat een jong bedrijf de organisatie van de follow the trails overnam.
Zo kwam ik op de Website van dit jong bedrijf, die een Enduropark in Andalusie hebben.

Ik koos dus voor de "Off The Grid Tour in de Sierra Nevada", de motor R1200GS werdt ter beschikking gesteld. Ik twijfelde eerst want de prijzen toch iets pittig zijn, vooral zonder vlucht, maar nadat ik nu terug ben van deze reis, kan ik dit alleen aanbevelen!!!
Tijdens de eerste dag hebben wij een geweldige training in hun enduropark gehad: De omgeving is ongelofelijk, bergen, natuur en behalve het enduropark en een klein pittoresk jager locaal, waar wij later gegeten hebben, niets. Tijdens de training waren wij een klein groepje, 5 mensen en 1 instructor. Veel techniek en veel oefeningen: Slalom op off-road grond, rem-oefeningen, uphill en downhill drives.
Trainers zijn heel erg professioneel en ik moet zeggen dat ik echt veel heb geleerd. Ik moet zeggen dat wij natuurlijk een heel gezellig groepje hadden, internationaal en allemaal heel geintereseerd.
De volgende dag zijn wij naar Granada vertrokken met een stopje aan het strand - heerlijke vis gegeten. Toen verder op richting Granada door de Sierra Nevada, van 20 graden aan het strand naar sneeuw!! Dit had ik van Spanje nooit verwacht.. Toen wij in Granada toekwamen, zijn wij rechts streek naar de eerste tapa bar gegaan en zijn zo heel de avond van een traditionele bar naar de volgende. Granada is definitief een stad met veel sfeer.
S'anderdags konden wij naar de Alhambra gaan kijken - een aanrader!!

Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie