Pyreneeën 2019

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
WernerVS
Berichten: 298
Lid geworden op: 06 okt 2013, 14:36
Woonplaats: Brasschaat
Locatie: Antwerpen/Brasschaat

Pyreneeën 2019

Bericht door WernerVS »

Omdat beelden soms meer zeggen dan woorden .
Ons 11-daags tripke in augustus dit jaar door de Pyreneeën .

https://www.youtube.com/watch?v=RC_fJKnDtiY" onclick="window.open(this.href);return false;
R1150GSA
GSrijder
Berichten: 2330
Lid geworden op: 28 mei 2007, 10:42
Woonplaats: 9200
Locatie: Dendermonde
Contacteer:

Re: Pyreneeën 2019

Bericht door GSrijder »

Leuke reportage.
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Kater
Berichten: 71
Lid geworden op: 21 sep 2017, 15:32
Woonplaats: Wachtebeke

Re: Pyreneeën 2019

Bericht door Kater »

Tof, vorig jaar eveneens de Pierneen, Galicië en een stuk Costa Brava gedaan. De schapen zijn d'r blijkbaar nog altijd, ik lag er toen bijna van op mijn kl**en.
Leuke samenstelling, tof gedaan :thumbright:
Er zijn er die gevallen zijn en deze die nog moeten vallen...
Honda VFR (1987) / Kawasaki 454 Ltd (1987) / Kawasaki KZ1000 Ltd (1982-USA CHiPs import) / Honda ST1100 Pan European (1997) / Honda NT700 Deauville (2008) / BMW r1200rt dohc (2010)
WernerVS
Berichten: 298
Lid geworden op: 06 okt 2013, 14:36
Woonplaats: Brasschaat
Locatie: Antwerpen/Brasschaat

Re: Pyreneeën 2019

Bericht door WernerVS »

Kater schreef: De schapen zijn d'r blijkbaar nog altijd, ik lag er toen bijna van op mijn kl**en.
Niet alleen die schapen . Het is toch met de regelmaat van de klok uitkijken naar allerhande loslopende/stilstaande/liggende dieren op de weg . En die attitude van die beesten als : " man , ga is lekker opzij . Dit is hier ONZE weg hé " vind ik best wel tof .
R1150GSA
vak m rat
Berichten: 227
Lid geworden op: 08 feb 2009, 16:42

Re: Pyreneeën 2019

Bericht door vak m rat »

prachtig ...bedankt om te delen

vak m rat
every day a new GS moment

my travelpics at smug mug - larstravelpics -

R1200GS 2009
R1200GSA 2012
R1200GSA Rally 2018
vacaro
Berichten: 274
Lid geworden op: 03 okt 2007, 11:52
Woonplaats: Berendrecht
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: Pyreneeën 2019

Bericht door vacaro »

Dit jaar ook de Pyreneeën gedaan met 3maten. Wij logeerden in Hotel Nordic te El Tarter. Heel goed hotel, veel keuze aan buffet en mooi verzorgde kamers, heel vriendelijk personeel! De motors stonden s'nachts in de ondergrondse priveparking van het hotel.

Wij hebben de Franse en Spaanse Pyreneeën gedaan. Reis was geboekt via Motortours.eu
De 4 routes starten en eindigden telkens in Hotel!
Vermits ene van ons met de motor op trailer was meegegaan, hebben we één dag met de auto naar Andorra geweest om te shoppen!
Was toen heel slecht weer ook, regen, hagel en zelfs mist! Andere dagen zeer goed weer, periode 7juni tot 16 juni.
Ik heb de routes nog op harde schijf staan als gpx bestanden. PB voor degene die interesse hebben!


Ik ben alleen terug naar huis gereden maar van Andorra naar route Napoleon, Castelanne daar rondrit door de Verdon (Gorges de Verdon 155km) gedaan.
Gap, Grenoble, Lyon, Dijon, Neufchateau Luxemburg, home(Antwerpen) 4600km op 11dagen!
Motorrijden is geen hobby, het is een levenswijze!
Ik verdwaal nooit, ik verken enkel nieuwe wegen!
Genietend op een R1200RT LC.
Plaats reactie