Clubritten heisa

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
GSrijder
Berichten: 2330
Lid geworden op: 28 mei 2007, 10:42
Woonplaats: 9200
Locatie: Dendermonde
Contacteer:

Clubritten heisa

Bericht door GSrijder »

Die hele heisa over het al dan niet tijdig verkrijgen van de clubritten kan toch simpel vermeden worden. Als het bestuur op het forum een topic aanmaakt waar enkel clubleden aan kunnen dan kan de ritorganisator ze er zelf op plaatsen in de vorm van een zip bestand zoals bijgevoegd voorbeeldje.
Pajot.zip
En nog makkelijker zou zijn indien we het direct als .gdb of .gpx zouden kunnen plaatsen.

Misschien iets voor het bestuur om over na te denken,de leden zijn vragende partij zoveel is duidelijk. Toch ook weer een reden reden voor het bestuur om nog eens samen te komen en een pintje te drinken :-)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Gebruikersavatar
mdc
Webmaster
Webmaster
Berichten: 924
Lid geworden op: 28 sep 2004, 10:27
Woonplaats: Brugge
Locatie: West-Vlaanderen

Re: Clubritten heisa

Bericht door mdc »

GSrijder schreef:Die hele heisa over het al dan niet tijdig verkrijgen van de clubritten kan toch simpel vermeden worden. Als het bestuur op het forum een topic aanmaakt waar enkel clubleden aan kunnen dan kan de ritorganisator ze er zelf op plaatsen in de vorm van een zip bestand zoals bijgevoegd voorbeeldje.
daarvoor dient de ledenzone, enkel leden kunnen daar op.
Elk lid kan daar zelf ritten plaatsen die ze willen delen, niet enkel voorbehouden aan organisatoren.
GSrijder schreef:En nog makkelijker zou zijn indien we het direct als .gdb of .gpx zouden kunnen plaatsen.
Is een beveiliging van de ledenzone, enkel bepaalde types zijn toegelaten.
Marc

R1250RT 2020
GSrijder
Berichten: 2330
Lid geworden op: 28 mei 2007, 10:42
Woonplaats: 9200
Locatie: Dendermonde
Contacteer:

Re: Clubritten heisa

Bericht door GSrijder »

mdc schreef: daarvoor dient de ledenzone, enkel leden kunnen daar op.
Elk lid kan daar zelf ritten plaatsen die ze willen delen, niet enkel voorbehouden aan organisatoren.
Yep, ik heb het bekeken en je hebt gelijk. Zelf ritten uploaden is mogelijk met de nodige tekst erbij. Al die heisa voor niks :roll:
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
patrick k100
Berichten: 2189
Lid geworden op: 09 nov 2010, 00:11
Woonplaats: wondelgem
Locatie: wondelgem oost-vl

Re: Clubritten heisa

Bericht door patrick k100 »

Ja en zowel gpx én gdb
R1200GS-K100RT-Peugeot 407SW
pvde
Berichten: 2652
Lid geworden op: 04 nov 2004, 18:11
Woonplaats: Essen -Wildert
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: Clubritten heisa

Bericht door pvde »

Yep,
Daar ben je vet mee als de beheerder die niet op tijd goedkeurt :roll:
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
Relax
Berichten: 5687
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: Clubritten heisa

Bericht door Relax »

Kan er iemand een concreet voorbeeld geven van zo'n rit? Ik las al twee keer commentaar, maar twee keer ongegrond.
I respect your opinion. But I don't give shit.
ACE
Berichten: 38
Lid geworden op: 22 jun 2006, 23:03
Woonplaats: 1730 Asse
Locatie: Toegangspoort van het Pajottenland

Re: Clubritten heisa

Bericht door ACE »

Pvde,

Maakt er u niet druk in ...
Het systeem Cote d'or heeft ne grote olifant vooraan lopen om de rest van de kudde dieren mee te laten lopen.

Dat systeem is ook al jaren onveranderd k'heb de kleintjes ook nog nooit van voor zien lopen. :-P
Grtz.
Alain

K100 RT '84 => R1100 RT '01 => R1200 RT '06 => R1200 GS '04 => Uit Dienst
in gebruik :
K1600 GT '12
F650 GS Dakar '04 speel kameraadje

" Met de motor verbrassen wij ons geld ... onze vrijheid is het enige wat telt "
Relax
Berichten: 5687
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: Clubritten heisa

Bericht door Relax »

Beetje jammer, die reactie. Je steekt de boel in gang (schijnbaar met weinig reden aangezien de rit er wel degelijk stond), ik geef aan dat je dit ook op een fatsoenlijke manier kan aankaarten, en nu ga je iedereen maar als kuddemens van het BMW-gedoe catalogeren? Als de manier van werken van de club beter kan, stel dan iets voor, zonder nu ineens je staart in te trekken.
I respect your opinion. But I don't give shit.
pvde
Berichten: 2652
Lid geworden op: 04 nov 2004, 18:11
Woonplaats: Essen -Wildert
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: Clubritten heisa

Bericht door pvde »

Yep,
Relax, lees DIT maar eens.
Het is al meerdere jaren dat organisatoren van clubritten en Clubleden dit probleem aankaarten bij het bestuur.
Als een organisator van een rit zijn rit vroeger wil vrijgeven op de ledenzone dan zouden ze dit moeten respecteren maar blijkbaar hebben ze daar geen oren voor.
In het verleden zijn er meermaals door leden opmerkingen gemaakt dat de gps files op de ledenzone veel te laat verschijnen en werd de vraag ook al meerdere keren gesteld om ze vroeger op de ledenzone te plaatsen.
Velen hebben een druk familiaal of proffecioneel leven en kunnen niet altijd "a la minuut" de route nog downloaden, bewerken, herberekeken en in de gps laden.
Waarom kan men de GPS file niet vanaf minstens 3 a 4 dagen voor ze gereden word op de ledenzone plaatsen (Zondag rit = woensdagavond op de ledenzone).
Als lid van de club heb je toegang tot de ledenzone en dan heb je voldoende tijd om je voor te bereiden tegen de komende rit.
Als er dan mensen zijn die de rit vroeger willen rijden dan kunnen ze alsnog feedback geven aan de organisator, maar laat in het clubreglement vaste regels opstellen zodat er bij misbruik kan opgetreden worden tegen personen die negatieve commentaren leveren voor de rit officieel is gereden.

Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
WILBIKE
Berichten: 251
Lid geworden op: 29 dec 2008, 17:58
Woonplaats: Wommelgem
Locatie: Antwerpen

Re: Clubritten heisa

Bericht door WILBIKE »

Ik heb hier destijds ook om gevraagd, vakanties met aansluitend een rit was onmogelijk omdat de info nog niet werd vrijgegeven... De oplossing die wij hiervoor hadden was rechtstreeks contact nemen met de inrichter maar dit is niet steeds voor iedereen mogelijk!
pvde schreef: Als er dan mensen zijn die de rit vroeger willen rijden dan kunnen ze alsnog feedback geven aan de organisator, maar laat in het clubreglement vaste regels opstellen zodat er bij misbruik kan opgetreden worden tegen personen die negatieve commentaren leveren voor de rit officieel is gereden.
Net deze quote was op de vergadering destijds de reden om zo te werken, mensen (beterweters) die, niettegenstaande ze zelf nooit iets inrichtten voor de club, steeds negatieve commentaren hadden en de frustraties ventileerden door iedereen vooraf al over de 'kleine minnetjes' te brieven.
Indien de ervaringen inderdaad zouden gebruikt worden om de inrichters te informeren van kleine tekortkomingen (feedback)zou de zienswijze van de 'inrichters en/of bestuur' misschien kunnen veranderen. Maar ik hoor dikwijls alleen maar negatieve reclame, een reden voor velen om er uiteindelijk de brui aan te geven... Compromissen sluiten moet kunnen maar niet iedereen staat hier voor open.

Wilbike :cry:
Lid BMW MC Vlaanderen...
Jo De Paepe
Berichten: 3237
Lid geworden op: 28 sep 2004, 00:07
Woonplaats: Gent
Locatie: Gent, België

Re: Clubritten heisa

Bericht door Jo De Paepe »

pvde schreef:Yep,
Relax, lees DIT maar eens.
Het is al meerdere jaren dat organisatoren van clubritten en Clubleden dit probleem aankaarten bij het bestuur.
Als een organisator van een rit zijn rit vroeger wil vrijgeven op de ledenzone dan zouden ze dit moeten respecteren maar blijkbaar hebben ze daar geen oren voor.
In het verleden zijn er meermaals door leden opmerkingen gemaakt dat de gps files op de ledenzone veel te laat verschijnen en werd de vraag ook al meerdere keren gesteld om ze vroeger op de ledenzone te plaatsen.
Velen hebben een druk familiaal of proffecioneel leven en kunnen niet altijd "a la minuut" de route nog downloaden, bewerken, herberekeken en in de gps laden.
Waarom kan men de GPS file niet vanaf minstens 3 a 4 dagen voor ze gereden word op de ledenzone plaatsen (Zondag rit = woensdagavond op de ledenzone).
Als lid van de club heb je toegang tot de ledenzone en dan heb je voldoende tijd om je voor te bereiden tegen de komende rit.
Als er dan mensen zijn die de rit vroeger willen rijden dan kunnen ze alsnog feedback geven aan de organisator, maar laat in het clubreglement vaste regels opstellen zodat er bij misbruik kan opgetreden worden tegen personen die negatieve commentaren leveren voor de rit officieel is gereden.

PVDE ,
lees ook eens DIT onderstaande , want deze heb je blijkbaar over het hoofd gezien


Houdoe
Ik heb als organisator van de K-Tour het GPS gedoe overgelaten aan een collega biker (ingewijden weten wie), nadat we samen de route hadden gereden 10 dagen vooraf heeft die de "upload" doorgestuurd naar het secretariaat en naar mij.
Ik heb in mijn dommigheid (had nochtans kort ervoor een mail ontvangen van MDC) nagelaten om dit dan zelf door te sturen naar de webmaster.
De zaterdag voor de rit ben ik gecontacteerd door onze voorzitter rond 17.00 u. (ik was toen zelf nog op een oldtimerrit) en is de rush begonnen, die uiteindelijk nogal wat voeten in de aarde heeft gehad, want blijkbaar dient de effectieve plaatsing op de ledenzone "gevalideerd" te worden, en dit kan slechts door 2 personen.
Misschien moeten we als organisator een contact hebben op bijvoorbeeld vrijdagavond of zaterdagmorgen om een goed verloop van de plaatsing bevestigt te krijgen, want in de late zaterdagnamiddag nog iets rechttrekken is idd zeer moeilijk (betrokkenen kunnen moeilijk iedere zaterdag van het "prachtige motorseizoen" beschikbaar zijn).

Ik laat het alvast niet aan mijn hart komen, volgend jaar is er een 18de K-Tour :wink:
R100RS/R100R Mystic
Droozy

Geregistreerd: 28/04/08 19:47
Provincie: Caprice (EEKLO)
R 1200 GS Triple Black
R75/5
[url]http://www.picasaweb.google.com/depaepejo1[url]
Relax
Berichten: 5687
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: Clubritten heisa

Bericht door Relax »

pvde, ik heb dat topic ook gevolgd. En de uitleg van de inrichter gelezen. Zie post van Jo hierboven...

Lees ook 'ns wat WILBIKE hiervoor schreef.

't Is dus kiezen tussen twee kwaden, voor de club. Ofwel niet snel genoeg beschikbaar (kan ik inkomen), ofwel vodden met de inrichters om bovenstaande reden. In feite maken zij daar een keuze (wel op aangeven van inrichters die het doen voor de club) die ze in feite niet hoeven te maken.

Persoonlijk zou ik de inrichter van de rit het laatste woord geven: beslist hij vroeger vrij te geven, dan moet hij maar kunnen leven met het feit dat de rit te vroeg wordt gereden en er mss mottige commentaar op komt.
Beslist hij om die reden pas de rit één dag ervoor vrij te geven, dan is dat zijn beslissing en moet die gerespecteerd worden.

Ik reed een jaartje geleden een rit één dag op voorhand, omdat ik de dag zelf belet was. Toestemming gevraagd aan de inrichter. In de loop van de dag inrichter gecontacteerd om een paar zaken te melden (omleiding, kermis,..) Zo kan het ook.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Werner Von C.
Berichten: 4288
Lid geworden op: 25 mar 2006, 22:21
Woonplaats: Grimbergen
Locatie: Vlaams Brabant
Contacteer:

Re: Clubritten heisa

Bericht door Werner Von C. »

Relax schreef: Persoonlijk zou ik de inrichter van de rit het laatste woord geven: beslist hij vroeger vrij te geven, dan moet hij maar kunnen leven met het feit dat de rit te vroeg wordt gereden en er mss mottige commentaar op komt.
Beslist hij om die reden pas de rit één dag ervoor vrij te geven, dan is dat zijn beslissing en moet die gerespecteerd worden.
Dit lijkt me geen slecht idee.

En, indien de organisator de rit eerder wil vrijgeven kan hij deze openlijk downloadbaar stellen dmv een, ik geef een voorbeeld, we transfer-link, zo is de rit downloadbaar voor iedereen en hoef je als organisator niet elke aanvraag per mail te beantwoorden, maw, ge kunt rustig Uw zaterdagse boodschappen oid gaan doen.
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Jo De Paepe
Berichten: 3237
Lid geworden op: 28 sep 2004, 00:07
Woonplaats: Gent
Locatie: Gent, België

Re: Clubritten heisa

Bericht door Jo De Paepe »

ikzelf blijf voorstander van de route alleen op de ledenzone te plaatsen. Wel misschien beschikbaar zetten vanaf 12.00 daags voordien.

Ik hou er ook niet van dat men gedetaileerde info over zijn rit hier op het forum plaatst oa Startplaats ,uur van samenkomst etc.. daar hebben de leden hun boekje voor met alle info.
Wil men de rit vroeger hebben , stuur dan een mailtje naar de organisator .
R 1200 GS Triple Black
R75/5
[url]http://www.picasaweb.google.com/depaepejo1[url]
Jan en Greet
Berichten: 468
Lid geworden op: 28 sep 2004, 11:23
Woonplaats: Antwerpen Borgerhout
Locatie: 't Stad

Re: Clubritten heisa

Bericht door Jan en Greet »

:bsstupid:
Zundapp KS50 - Suz GT380 - Suz GT750 - Kawa Z1000 - Yam RD500 - Yam Majesty 250 - Suz Bandit 1200S - Bmw R1150Rt - Bmw R1200 GSA - Bmw C650GT - Vespa 125LX
DomDom RiderI & II
Zümo 550
Lid,natuurlijk !
Relax
Berichten: 5687
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: Clubritten heisa

Bericht door Relax »

Ik volg Jo voor wat betreft het alleen op de ledenzone te zetten, maar zoals ik al zei: laat de inrichter het laatste woord qua timing voor het ter beschikking stellen van de route. Met wat geluk is er een brave ziel die er de hoekjes afhaalt, een paar dagen ervoor, waardoor er een aanpassing kan gebeuren.
De inrichters doen het vrijwillig, maar wél voor de club. Daar zijn afspraken over (kosten, verzekering, brunch,...), dacht ik.
I respect your opinion. But I don't give shit.
the riding man
Berichten: 224
Lid geworden op: 23 apr 2007, 20:21
Woonplaats: aant zeetje
Locatie: West vlaanderen

Re: Clubritten heisa

Bericht door the riding man »

Ik ben (nog) geen officieel clublid, en ga me dus ook geenszinds in die discussie mengen.
Maar totaal losstaand daarvan ben ik wel een forumlid. En ik zou graag willen weten of ik als gewoon forumlid ritten mag posten in het forum? Dus bijvoorbeeld volgende zaterdag ga ik een ritje naar de ardennen rijden, we spreken af aan benzinestation X om XX uur. Wie gaat er mee...

Mag dat of niet?
- R1200rt 2015 voor de toerritjes, daguitstappen en vakantie's
Man in Black
Berichten: 1586
Lid geworden op: 25 apr 2013, 20:28
Woonplaats: Opitter
Locatie: Limburg

Re: Clubritten heisa

Bericht door Man in Black »

tuurlijk mag dat, waarom zou dat niet mogen?
CBR400RR => DUC Monster 900 => DUC 748 => DUC ST2 => Kawa ZX9R => enduro/cross => Yamaha XT660X => F800R => R1200GS-LC => R1250GS
Lid BMW MC VL.
Werner Von C.
Berichten: 4288
Lid geworden op: 25 mar 2006, 22:21
Woonplaats: Grimbergen
Locatie: Vlaams Brabant
Contacteer:

Re: Clubritten heisa

Bericht door Werner Von C. »

Hier mag wel meer dat niet mag, maar het mag :lol:
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Jo De Paepe
Berichten: 3237
Lid geworden op: 28 sep 2004, 00:07
Woonplaats: Gent
Locatie: Gent, België

Re: Clubritten heisa

Bericht door Jo De Paepe »

the riding man schreef:Ik ben (nog) geen officieel clublid, en ga me dus ook geenszinds in die discussie mengen.
Maar totaal losstaand daarvan ben ik wel een forumlid. En ik zou graag willen weten of ik als gewoon forumlid ritten mag posten in het forum? Dus bijvoorbeeld volgende zaterdag ga ik een ritje naar de ardennen rijden, we spreken af aan benzinestation X om XX uur. Wie gaat er mee...

Mag dat of niet?

op het forum zal dat wel mogen .
Op de ledenzone ga je dat niet kunnen . Daar kan je alleen op als lid van BMW club Vlaanderen
R 1200 GS Triple Black
R75/5
[url]http://www.picasaweb.google.com/depaepejo1[url]
Arthur
Berichten: 147
Lid geworden op: 13 okt 2004, 20:49
Locatie: 2960 Brecht

Re: Clubritten heisa

Bericht door Arthur »

Als de rit voor u te laat op het forum komt en dat zal voor meerdere zo zijn, haal ze gewoon af,laat op het forum weten op welke datum je ze gaat rijden en vraag of er nog geïnteresseerden zijn om ze die dag mee te rijden.
De dag ervoor vinden wij met enkele clubleden ook te kort,maar hebben dit opgelost we halen de rit af en rijden ze met een groep op een latere datum.
Men wil het niet veranderen : simpel los het dan voor jezelf op.
Spijtig voor de organisators maar dat moeten zij maar met het bestuur oplossen.
Arthur
GSrijder
Berichten: 2330
Lid geworden op: 28 mei 2007, 10:42
Woonplaats: 9200
Locatie: Dendermonde
Contacteer:

Re: Clubritten heisa

Bericht door GSrijder »

Ik hoorde vrijdag een min of meer terechte opmerking: Als ze te vroeg wordt vrijgegeven en ze wordt op voorhand gereden verschijnt er minder volk aan de start. Voor de organisator niet leuk, terecht.

Maar zoals opmerking hierboven, ze later rijden omdat ze te laat wordt vrijgegeven is van hetzelfde laken een broek. Da's dus ook minder volk aan de start.

Ik blijf bij mijn standpunt: Apart topic forum, enkel voor geregistreerde clubmembers toegankelijk en laat daar de organisator zelf zijn rit op plaatsen zonder afhankelijk te zijn van een 2e of 3e partij.

Want zeg nu zelf, wie bezoekt eigenlijk nog de website ware het niet voor de ritten. Het forum en nog meer bepaald de Facebook groepen kennen een veel groter bezoekersaantal. Eerlijk gezegd, mijn mening ( democratisch land ) vind ik de website nu ook niet het meest uitnodigend om te bezoeken qua opmaak en structuur. Ok, shoot me but don't kill me for typing this.
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Frans
Berichten: 748
Lid geworden op: 28 sep 2004, 09:02
Woonplaats: St-Joris-ten-Distel
Locatie: West-Vlaanderen

Re: Clubritten heisa

Bericht door Frans »

Arthur schreef:Als de rit voor u te laat op het forum komt en dat zal voor meerdere zo zijn, haal ze gewoon af,laat op het forum weten op welke datum je ze gaat rijden en vraag of er nog geïnteresseerden zijn om ze die dag mee te rijden.
De dag ervoor vinden wij met enkele clubleden ook te kort,maar hebben dit opgelost we halen de rit af en rijden ze met een groep op een latere datum.
Men wil het niet veranderen : simpel los het dan voor jezelf op.
Spijtig voor de organisators maar dat moeten zij maar met het bestuur oplossen.
Ik denk dat dit juist het punt is ,iedere organisator ziet graag veel volk aan de start van zijn rit. Dit geeft een erkenning en voldoening
Als iedereen gaat rijden wanneer het hem past is de erkenning voor zijn werk er ook af.
Zij die de rit vroeger willen opladen, kunnen eventueel een persoonlijk bericht sturen naar de organisator.
toeternietoe
Berichten: 157
Lid geworden op: 27 jun 2013, 13:59
Woonplaats: Lebbeke
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Clubritten heisa

Bericht door toeternietoe »

Frans schreef:
Arthur schreef:Als de rit voor u te laat op het forum komt en dat zal voor meerdere zo zijn, haal ze gewoon af,laat op het forum weten op welke datum je ze gaat rijden en vraag of er nog geïnteresseerden zijn om ze die dag mee te rijden.
De dag ervoor vinden wij met enkele clubleden ook te kort,maar hebben dit opgelost we halen de rit af en rijden ze met een groep op een latere datum.
Men wil het niet veranderen : simpel los het dan voor jezelf op.
Spijtig voor de organisators maar dat moeten zij maar met het bestuur oplossen.
Ik denk dat dit juist het punt is ,iedere organisator ziet graag veel volk aan de start van zijn rit. Dit geeft een erkenning en voldoening
Als iedereen gaat rijden wanneer het hem past is de erkenning voor zijn werk er ook af.
Zij die de rit vroeger willen opladen, kunnen eventueel een persoonlijk bericht sturen naar de organisator.
Ik denk dat het voor het merendeel van de geïnteresseerden helemaal niet om gaat de ritten vroeger te kunnen rijden, maar wel om genoeg tijd te hebben ze te bekijken en in hun gps op te laden. Zaterdagen zijn typisch van die dagen waar je tijd te kort komt en als je dan nog eens pas de avond voor de rit moet zitten knoeien met Basecamp, dan kan ik mij best voorstellen dat het allemaal niet meer rond komt.
To Ride, Shoot Straight and Speak the Truth (Jeff Cooper+)
R 1200 GS LC
tweecilinderke
Berichten: 2545
Lid geworden op: 11 mar 2007, 10:59
Locatie: gentbrugge

Re: Clubritten heisa

Bericht door tweecilinderke »

Ik denk dat het voor het merendeel van de geïnteresseerden helemaal niet om gaat de ritten vroeger te kunnen rijden, maar wel om genoeg tijd te hebben ze te bekijken en in hun gps op te laden. Zaterdagen zijn typisch van die dagen waar je tijd te kort komt en als je dan nog eens pas de avond voor de rit moet zitten knoeien met Basecamp, dan kan ik mij best voorstellen dat het allemaal niet meer rond komt.To Ride, Shoot Straight and Speak the Truth (Jeff Cooper+)
+1 :wink:
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++

sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets :)
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;

clublid
Plaats reactie