Herfstrit 28/10 Hartrijders.

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Plaats reactie
noek
Berichten: 398
Lid geworden op: 11 okt 2004, 21:00
Woonplaats: Mortsel
Locatie: Antwerpen

Herfstrit 28/10 Hartrijders.

Bericht door noek »

Wie is er zondag van de partij in Moerzeke-Hamme? Laat jullie hart zien....een hart voor autisme. Tombola met als eerste prijs een Bmw motorfiets van Ludwig Motors.
Altijd leuke afsluiter van motor seizoen 2018. Super gezellig vertrek op marktplein Moerzeke. Alleen voor dit zou je er al heen rijden. Voorspellen droog weer met de zalige temperatuur van 8° :mrgreen: Allen daarheen!
http://www.hartrijders.be/index.php?pag ... diging2014" onclick="window.open(this.href);return false;
vacaro
Berichten: 274
Lid geworden op: 03 okt 2007, 11:52
Woonplaats: Berendrecht
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: Herfstrit 28/10 Hartrijders.

Bericht door vacaro »

Wij gaan deze zondag rijden, ik met een R1150RT en menne maat met ne deauville 700!

Is niet op gps, dus das weer extra goed opletten of ik rij weeral pijltjes voorbij, al is het gewoon de massa volgen als je niet eerst start! :-)

Succes voor degene die ook gaan!
Motorrijden is geen hobby, het is een levenswijze!
Ik verdwaal nooit, ik verken enkel nieuwe wegen!
Genietend op een R1200RT LC.
jakke
Berichten: 3516
Lid geworden op: 21 mar 2006, 19:29
Locatie: Beveren-Waas

Re: Herfstrit 28/10 Hartrijders.

Bericht door jakke »

Zag deze morgen, toen ik de nacht af kwam, dat ze hier op 100 m van mijn deur passeren. Ik twijfel nog.

Grtz, Jakke. :wink:
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
noek
Berichten: 398
Lid geworden op: 11 okt 2004, 21:00
Woonplaats: Mortsel
Locatie: Antwerpen

Re: Herfstrit 28/10 Hartrijders.

Bericht door noek »

jakke schreef:Zag deze morgen, toen ik de nacht af kwam, dat ze hier op 100 m van mijn deur passeren. Ik twijfel nog.

Grtz, Jakke. :wink:
Ja da klopt is voor een deel de Reynaert de Vos route in het Waasland, dus stuk van de fietsroute "Vossen"
(Katoen natie) is er zeker bij.
jakke
Berichten: 3516
Lid geworden op: 21 mar 2006, 19:29
Locatie: Beveren-Waas

Re: Herfstrit 28/10 Hartrijders.

Bericht door jakke »

Controlepost hier bij kfc Vrasene. 8-)
We zijn nog in overleg of we rijden of niet. :roll:
Zal zeker een mooie route zijn. Zowat mijne zomerse speeltuin. :grin:
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
ZeroCool
Berichten: 31
Lid geworden op: 15 jul 2018, 19:24
Woonplaats: Aalst

Re: Herfstrit 28/10 Hartrijders.

Bericht door ZeroCool »

Ik ben van da partij!
Hoogstwaarschijnlijk gaat hij daarna op stal voor zijn winterslaap, na een grondige poetsbeurt uiteraard! :santa:
R1200 GS 2009, RD200DX 1978
vacaro
Berichten: 274
Lid geworden op: 03 okt 2007, 11:52
Woonplaats: Berendrecht
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: Herfstrit 28/10 Hartrijders.

Bericht door vacaro »

Voila, leuke rit, droog maar beetje frisjes, was betere rit dan in 2016, vorig jaar gepast!
Van thuis en terug alles bij elkaar 300km.
Leuke baantjes ontdekt in het waasland, wist ni daar zo leuke stukken zijn!
Rit was super, voor eten was wel lang aanschuiven en voor de rest niet zoveel eetgelegenheden op de route!
Ik dacht gelezen te hebben toch 2750 deelnemers!

Tussenstop bij Ludwig motors, wel spijtig dat er niks voorzien was om te drinken, was effe motors kijken, korte babbel met Ludwig en terug door!

Volgend jaar terug van de partij.
Motorrijden is geen hobby, het is een levenswijze!
Ik verdwaal nooit, ik verken enkel nieuwe wegen!
Genietend op een R1200RT LC.
jakke
Berichten: 3516
Lid geworden op: 21 mar 2006, 19:29
Locatie: Beveren-Waas

Re: Herfstrit 28/10 Hartrijders.

Bericht door jakke »

Het was idd leuk om hier in mijnen hof wat te komen spelen! Enkel de passage van Doel deed wat lullig aan, maar dat is puur persoonlijk natuurlijk. Gelukkig was alles droog want de twee onverharde stukken zouden anders niet zo leuk geweest zijn.
Het zal dan ook altijd maar moeilijker worden om originele route's te blijven vinden na al die jaren.
De voetbal kantine hier in Vrasene bleek veel te klein voor die massa. Een groot contrast met de eetruimte die de voorgaande jaren ter beschikking was.
Zeker geen slechte commentaar voor de organisatie hoor, alleen maar bevindingen.
Evengoed petje af voor de organisatie!! 8-)
Het goede doel komt op de eerste plaats!
Als het beliefd zijn we er volgende keer terug bij. :razz:

Grtz, Jakke. :wink:
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
ZeroCool
Berichten: 31
Lid geworden op: 15 jul 2018, 19:24
Woonplaats: Aalst

Re: Herfstrit 28/10 Hartrijders.

Bericht door ZeroCool »

Bij mij wast het mijn eerste deelname aan de herfstrit en ik moet zeggen dat het een heel leuke ervaring was!
Het eerste deel (de eerste 35km) vond ik persoonlijk het minst leuke.
De middagpost was idd een beetje aan de kleine kant, maar wij waren rond 11:30 op de middagpost en hebben eigenlijk niet moeten wachten.
Ik heb me enkel geërgerd aan bepaalde zotten die te veel risico's namen bij het inhalen (hoge snelheden, inhalen op te smalle banen, etc...). :pukeright:
Als het weer goed is ben ik volgend jaar terug van de partij.

:thumbright: Dikke pluim voor de organisatie. :thumbleft:
R1200 GS 2009, RD200DX 1978
Sjampoke
Berichten: 48
Lid geworden op: 21 jun 2014, 22:02
Woonplaats: 9170

Re: Herfstrit 28/10 Hartrijders.

Bericht door Sjampoke »

Was een zeer mooie rit met veel onbekende baantjes in mijn achtertuin ( ben vh Waasland ) . Kasseitjes tegen Doel zouden bij nat weer wel tricky geweest zijn. Nu krijg je nog meer respect voor de motards die de kasseiklassiekers begeleidden.
Volgend jaar wat meer ritten doen met de Bmw club. Ben met pensioen en heb tijd om leuke dingen te doen .
vandenbrandenpatrick
Berichten: 40
Lid geworden op: 06 sep 2018, 08:40
Woonplaats: antwerpen-wilrijk

Re: Herfstrit 28/10 Hartrijders.

Bericht door vandenbrandenpatrick »

Hoi,
heeft er iemand toevallig deze rit op GPS staan. Zou super zijn. Vond het één van de mooist hartrijdersritten. Voor herhaling vatbaar. Gr pat
jakke
Berichten: 3516
Lid geworden op: 21 mar 2006, 19:29
Locatie: Beveren-Waas

Re: Herfstrit 28/10 Hartrijders.

Bericht door jakke »

Ik heb deze omgezet naar gps Route.
Met een paar kleine route aanpassingen omdat in het programma sommige stukken steeds een omleiding brachten. Ook de doortocht van Doel heb ik er niet bij voorzien. Ik vermoed dat de zandstroken er in zaten omdat de weg naar Grembergen onderbroken was wegens wegenwerken. Als je de route graag hebt? Stuur uw mailadres maar door dan.

Grtz, Jakke. :wink:
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
jakke
Berichten: 3516
Lid geworden op: 21 mar 2006, 19:29
Locatie: Beveren-Waas

Re: Herfstrit 28/10 Hartrijders.

Bericht door jakke »

Sjampoke schreef:Was een zeer mooie rit met veel onbekende baantjes in mijn achtertuin ( ben vh Waasland ) . Kasseitjes tegen Doel zouden bij nat weer wel tricky geweest zijn. Nu krijg je nog meer respect voor de motards die de kasseiklassiekers begeleidden.
Volgend jaar wat meer ritten doen met de Bmw club. Ben met pensioen en heb tijd om leuke dingen te doen .
Iets meer ter hoogte van Terneuzen zijn er zeker zoveel speelbaantjes. Nooit echt ver van huis en prachtige omgeving. Zeews Vlaanderen is zeker de moeite.

Grtz, Jakke. :wink:
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
ZeroCool
Berichten: 31
Lid geworden op: 15 jul 2018, 19:24
Woonplaats: Aalst

Re: Herfstrit 28/10 Hartrijders.

Bericht door ZeroCool »

Ik heb de rit ook volledig opgenomen. Zou die graag op Motorcycle Diaries zetten maar weet niet goed of ik dit zomaar openbaar mag delen.
Iemand die hier meer van weet?
R1200 GS 2009, RD200DX 1978
jakke
Berichten: 3516
Lid geworden op: 21 mar 2006, 19:29
Locatie: Beveren-Waas

Re: Herfstrit 28/10 Hartrijders.

Bericht door jakke »

Stuur eens een mail met uw vraag naar de organisatie!
Dan heb je in ieder geval een geruster geweten. :wink:
:wink:
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
GSrijder
Berichten: 2330
Lid geworden op: 28 mei 2007, 10:42
Woonplaats: 9200
Locatie: Dendermonde
Contacteer:

Re: Herfstrit 28/10 Hartrijders.

Bericht door GSrijder »

jakke schreef:Ik heb deze omgezet naar gps Route.
Met een paar kleine route aanpassingen omdat in het programma sommige stukken steeds een omleiding brachten. Ook de doortocht van Doel heb ik er niet bij voorzien. Ik vermoed dat de zandstroken er in zaten omdat de weg naar Grembergen onderbroken was wegens wegenwerken. Als je de route graag hebt? Stuur uw mailadres maar door dan.

Grtz, Jakke. :wink:
Dat is omdat de baantjes niet gekend zijn in Basecamp. Ikzelf had de track ( spoor ) al voor de rit in mijn bezit ( connecties :-D ) . Best het spoor inladen in de gps en het toestel laten omzetten naar een route. Je rijdt ze dan perfect zoals de organisatie ze heeft uitgestippeld.

Wie een probleem maakt van de kassei stroken of onverharde stukken bij droog weer laat best zijn motor staan.
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Plaats reactie