GS Paastreffen 2020

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Plaats reactie
GSA1200 DRIVER
Berichten: 259
Lid geworden op: 12 okt 2012, 23:24
Woonplaats: Bilzen
Locatie: Limburg

GS Paastreffen 2020

Bericht door GSA1200 DRIVER »

Afbeelding


Afbeelding
A day without motorcycling, is a lost day
Lid BMW MC VL
vak m rat
Berichten: 227
Lid geworden op: 08 feb 2009, 16:42

Re: GS Paastreffen 2020

Bericht door vak m rat »

Lees ik dit nu correct dat we niet kunnen deelnemen aan een rit als we niet inschrijven voor 3 dagen ?

Heel jammer , er werken mensen in shiftsystemen enzijn dus nu genoodzaakt verlof te pakken ....niet voor mij deze keer dan al zag ik er al wel naar uit om vrijdag en zaterdag aanwezig te zijn...

mvg

vak m rat
every day a new GS moment

my travelpics at smug mug - larstravelpics -

R1200GS 2009
R1200GSA 2012
R1200GSA Rally 2018
jovdt
Berichten: 287
Lid geworden op: 15 jan 2006, 21:22
Woonplaats: gegeraardsbergen

Re: GS Paastreffen 2020

Bericht door jovdt »

vak m rat schreef:Lees ik dit nu correct dat we niet kunnen deelnemen aan een rit als we niet inschrijven voor 3 dagen ?

Heel jammer , er werken mensen in shiftsystemen enzijn dus nu genoodzaakt verlof te pakken ....niet voor mij deze keer dan al zag ik er al wel naar uit om vrijdag en zaterdag aanwezig te zijn...

mvg

vak m rat
Begrijp je standpunt....maar als je 2dagen van de drie kan dan zie ik niet in waarom je je niet inschrijft. Prijsverschil zou toch te verwaarlozen zijn . Als het een princiepskwestie is ok....Is echt niet de bedoeling om op de persoon te spelen ...was gewoon een idee toen ik je reactie las.
vak m rat
Berichten: 227
Lid geworden op: 08 feb 2009, 16:42

Re: GS Paastreffen 2020

Bericht door vak m rat »

beste

ik vind het gewoon jammer dat we niet zoals voorgaande jaren kunnen komen aanrijden ...zal waarschijnlijk wel om organisatorische redenen zijn .

Zaterdag is geen probleem , voor vrijdag moet ik nog zelf wat organiseren , maar dat had in orde gekomen denk ik ...dus indien ik enkel zaterdag zou kunnen komen aanrijden was dit leuk geweest .

case closed

mvg

vak m rat
every day a new GS moment

my travelpics at smug mug - larstravelpics -

R1200GS 2009
R1200GSA 2012
R1200GSA Rally 2018
GSA1200 DRIVER
Berichten: 259
Lid geworden op: 12 okt 2012, 23:24
Woonplaats: Bilzen
Locatie: Limburg

Re: GS Paastreffen 2020

Bericht door GSA1200 DRIVER »

Beste GS vrienden en vriendinnen,

Deze morgen is door het voltallige bestuur van BMW Motor Club Vlaanderen unaniem beslist om het GS Paastreffen 2020 te annuleren.
De reeds betaalde inschrijvingen worden zo snel mogelijk teruggestort !!!

MVG
Coördinator GS Rijders
BMW Motor Club Vlaanderen
gs@bmw-mc-vl.be
A day without motorcycling, is a lost day
Lid BMW MC VL
Plaats reactie