FORUM BUGS MELDEN

Heb je suggesties over de website, de forums of iets anders? Laat het ons weten !

Moderator: mdc

Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

FORUM BUGS MELDEN

Bericht door Iron Gonzo »

heb je iets dat niet klopt of je aardig vindt in het forum
plaats hier uw bericht.
momenteel zit iedereen overal zijn probleemtjes te posten
vandaar dit topic
alvast bedankt voor de medewerking :wink:
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
sprint
Berichten: 2743
Lid geworden op: 13 jul 2005, 11:23
Woonplaats: Bambrugge-City
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: FORUM BUGS MELDEN

Bericht door sprint »

Ik heb u al 2 dagen bij mijn vijanden gezet, maar je blijft mij hier nog overal maar lastigvallen. :mrgreen:


Btw morgen ”Schaekels” ? :clown:
Marnix.

Afbeelding
Bots
Berichten: 88
Lid geworden op: 31 mei 2007, 23:32
Locatie: Hoeilaart

Re: FORUM BUGS MELDEN

Bericht door Bots »

Hallo,

Op het vorige forum had men berichten sinds laatste bezoek, als men nu nieuwe berichten indrukt blijven de berichten van een eerder bezoek terug meekomen.Is dit normaal? Soms vervelend als me dikwijls komt kijken op het forum.
(BMW R1200Adv) (BMW R80G/S)
Vespa GTS 300 Super Sport
Dim
Berichten: 183
Lid geworden op: 07 jul 2007, 21:22
Locatie: Stekene

Re: FORUM BUGS MELDEN

Bericht door Dim »

Hoi,

mijn vrijblijvend verlanglijstje:

- Zou het kunnen dat wanneer ik in de 'toon nieuwe berichten' een link aanklik, er zich dan een nieuw venster opent met het betreffende bericht.
- Als ik een mailtje krijg wanneer een antwoord op een abonnee-draad werd gepubliceerd, moet ik eerst inloggen om het bericht enkel te kunnen lezen :roll: .

Ben ondertussen al flink ingereden in het nieuwe forum en kan er helemaal mijn weg vinden (heb GPS met FPS-optie - Forum Positioning System).


Cheers,

Dim
Ride like the wind
Gino GS
Berichten: 211
Lid geworden op: 25 jul 2007, 16:18
Locatie: Valkenswaard

Re: FORUM BUGS MELDEN

Bericht door Gino GS »

Als ik op een link klik naar een externe website wordt deze in het huidige venster geopend. Op het oude forum werd een nieuw venster cq. nieuwe tab geopend. Verder mijn complimenten voor de vernieuwde website.
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

Re: FORUM BUGS MELDEN

Bericht door Iron Gonzo »

GinoRT schreef:Als ik op een link klik naar een externe website wordt deze in het huidige venster geopend. Op het oude forum werd een nieuw venster cq. nieuwe tab geopend. Verder mijn complimenten voor de vernieuwde website.
al eens een link aangeklikt met uw scrolwieletje op uw muis :wink:
inplaats van de linker muisknop :mrgreen:
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Patrick V
Berichten: 519
Lid geworden op: 07 okt 2004, 13:11
Locatie: Hageland

Re: FORUM BUGS MELDEN

Bericht door Patrick V »

Hallo,

Op het vorige forum had men berichten sinds laatste bezoek, als men nu nieuwe berichten indrukt blijven de berichten van een eerder bezoek terug meekomen.Is dit normaal? Soms vervelend als me dikwijls komt kijken op het forum.
Ik zit met hetzelfde probleem. Om dit te verhelpen moet ik altijd op 'merk alle berichten van het forum als gelezen' klikken voor ik het forum verlaat.
Kan ik dit automatisch instellen? :oops:
R1150RT 2003 SP 2610
Lid van BMW Motor Club Vlaanderen
Een getrouwde man kan rustig zijn fouten vergeten; het is nergens voor nodig om ze met twee te blijven onthouden.
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: FORUM BUGS MELDEN

Bericht door WimLT »

Patrick V schreef:
Op het vorige forum had men berichten sinds laatste bezoek, als men nu nieuwe berichten indrukt blijven de berichten van een eerder bezoek terug meekomen.Is dit normaal? Soms vervelend als me dikwijls komt kijken op het forum.
Ik zit met hetzelfde probleem. Om dit te verhelpen moet ik altijd op 'merk alle berichten van het forum als gelezen' klikken voor ik het forum verlaat.
Idem dito :cry:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
rudi g
Berichten: 101
Lid geworden op: 01 dec 2006, 20:01
Locatie: sint-niklaas

Re: FORUM BUGS MELDEN

Bericht door rudi g »

Bij invullen van gebruikersnaam en paswoord kon je vroeger dit laten onhouden !!
Sinds nieuwe site werkt dit hier bij mij niet meer !!
Iemand een idee ?

Grtz Rudi
R1150GS "mandarin"
Schotland 2006
cooper
Berichten: 339
Lid geworden op: 20 feb 2007, 19:10
Locatie: Nijlen (Belgie)

Re: FORUM BUGS MELDEN

Bericht door cooper »

rudi g schreef:Bij invullen van gebruikersnaam en paswoord kon je vroeger dit laten onhouden !!
Sinds nieuwe site werkt dit hier bij mij niet meer !!
Iemand een idee ?

Grtz Rudi
Dat is hier bij mij geen probleem. Misschien nog is terug proberen.
Ik dacht dat je iets moest aanvinken van wachtwoord onthouden of zoiets.
Afbeelding
Dim
Berichten: 183
Lid geworden op: 07 jul 2007, 21:22
Locatie: Stekene

Re: FORUM BUGS MELDEN

Bericht door Dim »

rudi g schreef:Bij invullen van gebruikersnaam en paswoord kon je vroeger dit laten onhouden !!
Sinds nieuwe site werkt dit hier bij mij niet meer !!
Iemand een idee ?

Grtz Rudi
Werkt bij mij ook nog zowel op Apple als op PC

Cheers,

Dim
Ride like the wind
Gebruikersavatar
mdc
Webmaster
Webmaster
Berichten: 924
Lid geworden op: 28 sep 2004, 10:27
Woonplaats: Brugge
Locatie: West-Vlaanderen

Re: FORUM BUGS MELDEN

Bericht door mdc »

In de database wordt bijghouden welke berichten gelezen zijn en het laatste tijdstip van inloggen.
Het systeem van blijvend ingelogd zijn werkt met cookies.
Oude cookies van forum verwijderen en instellen dat cookies van huidig forum mogen aanvaard worden.
Marc

R1250RT 2020
Werner Von C.
Berichten: 4288
Lid geworden op: 25 mar 2006, 22:21
Woonplaats: Grimbergen
Locatie: Vlaams Brabant
Contacteer:

Re: FORUM BUGS MELDEN

Bericht door Werner Von C. »

Oeppps al enkele keren voor de eerste maal dit gekregen... :shock:

Nog iémand ???

Afbeelding
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

Re: FORUM BUGS MELDEN

Bericht door Iron Gonzo »

yep daarnet ook :-?
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
cooper
Berichten: 339
Lid geworden op: 20 feb 2007, 19:10
Locatie: Nijlen (Belgie)

Re: FORUM BUGS MELDEN

Bericht door cooper »

Ja, ikke daarnet nog .
Afbeelding
Werner Von C.
Berichten: 4288
Lid geworden op: 25 mar 2006, 22:21
Woonplaats: Grimbergen
Locatie: Vlaams Brabant
Contacteer:

Re: FORUM BUGS MELDEN

Bericht door Werner Von C. »

Aha !!!

Een komplot...daarnet enkele (stuk of 4) Russen gezien...mss hebben zij d'r iets mee te maken ?
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
JH.
Berichten: 3875
Lid geworden op: 24 feb 2006, 22:20
Locatie: rOeSeLaRe
Contacteer:

Re: FORUM BUGS MELDEN

Bericht door JH. »

.. vanmiddag al gemeld aan mdc.. maar plots was het weg.. en dan weer terug... en dan weer weg... en dan weer terug....
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
sprint
Berichten: 2743
Lid geworden op: 13 jul 2005, 11:23
Woonplaats: Bambrugge-City
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: FORUM BUGS MELDEN

Bericht door sprint »

JH. schreef:.. vanmiddag al gemeld aan mdc.. maar plots was het weg.. en dan weer terug... en dan weer weg... en dan weer terug....
Ik ook, we gaan mdc nog gek krijgen zo :mrgreen:
Marnix.

Afbeelding
Frank K
Berichten: 1692
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:53

Re: FORUM BUGS MELDEN

Bericht door Frank K »

Melding aantal berichten is weerom geactiveerd :cry: :cry:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: FORUM BUGS MELDEN

Bericht door WimLT »

Frank K schreef:Melding aantal berichten is weerom geactiveerd :cry: :cry:
:lol: :lol: :lol: Das toch écht uwen DADA, hé :roll: :roll:, maar er waren deze keer meer stemmen om ze te laten staan :mrgreen:
Trouwens op ALLE fora die ik bezoek staat zoiets, zenne en dat is daar NOOIT een punt ter discusie zelfs :roll:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Frank K
Berichten: 1692
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:53

Re: FORUM BUGS MELDEN

Bericht door Frank K »

BiemeRT schreef:
Frank K schreef:Melding aantal berichten is weerom geactiveerd :cry: :cry:
:lol: :lol: :lol: Das toch écht uwen DADA, hé :roll: :roll:, maar er waren deze keer meer stemmen om ze te laten staan :mrgreen:
Trouwens op ALLE fora die ik bezoek staat zoiets, zenne en dat is daar NOOIT een punt ter discusie zelfs :roll:
Mijne dada??? Het aantal postings staat bij vele niet in verhouding tot de kwaliteit van de inhoud, en alleen in het "beemercafé" kan dit geen kwaad. Nieuwkomers zouden in de valse veronderstelling kunnen zijn dat een groot aantal geplaatste berichten van een persoon in verhouding staan tot de kennis van deze berichtgever...ten onrechte of toch dikwijls.
Dit is volgens mij een reden om het aantal postings niet te melden... geef mijn eens 1 grondige reden om ze wel te melden???
Meer stemmen om ze te laten staan??? Nergens een verkiezing geweest??
Wel, ik bezoek niet veel andere fora maar diegene die ik raadpleeg hebben een grote kwaliteit en daar zijn geen aantallen te zien....
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: FORUM BUGS MELDEN

Bericht door WimLT »

Frank K schreef:
BiemeRT schreef:Nieuwkomers zouden in de valse veronderstelling kunnen zijn dat een groot aantal geplaatste berichten van een persoon in verhouding staan tot de kennis van deze berichtgever....
OEI, dat mag zéker niet gebeuren :roll: :roll: :roll:

Enfin, ge kunt op uw twee oren slapen, want ge hebt uw goesting wééral gehad, zie ik :no: :roll: :roll:
Gij hebt hier écht iets te zeggen, jong :salut:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Fox30
Berichten: 831
Lid geworden op: 09 mar 2005, 19:45
Locatie: Brasschaat (5-sterrengemeente sinds FataMorgana)

Re: Aantal postings tonen

Bericht door Fox30 »

Mij was het niet eens opgevallen, maar ik zal niet genoeg op het forum zitten. :wink:
Goed dat Frank K het had gezien, en blijkbaar onze webnmaster ook ineens. :roll:
Gelukkig, nu hieven we geen nieuwe topic te starten over wel of niet tonen van # topics per user.
Dank u webmaster (en Frank, natuurlijk ook) :cheers:
:lol: :lol:
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

Re: FORUM BUGS MELDEN

Bericht door Iron Gonzo »

eigenaardig :?:

bij prive berichten heb je ook verzonden items staan.

de berichten die in de inbox staan en daarna verwijderd laten dus wel de geschiedenis in de verzonden item staan.

bij nog lopende zaken in de inbox is het echter zo dat als je eens opkuising houd in de verzonden items ook de geschiedenis van de nog in de inbox berichten verwijderd worden.
echter vervelende situatie :cry: :-x
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Gebruikersavatar
mdc
Webmaster
Webmaster
Berichten: 924
Lid geworden op: 28 sep 2004, 10:27
Woonplaats: Brugge
Locatie: West-Vlaanderen

Re: FORUM BUGS MELDEN

Bericht door mdc »

De geschiedenis dat jij bedoeld is een opsomming van de berichten uit de in- en uitbox die volgen op een bepaald onderwerp.
Als je daar natuurlijk de verzonden items van tussen haalt door ze te wissen, dan ben je een deel van je geschiedenis kwijt.
Als je de berichten uit de inbox verwijderd is je geschiedenis in verzonden items ook weg hoor, je hebt dan alleen de verzonden items over.

Als je berichten wil bewaren moet je ze verzetten naar opgeslagen berichten of gewoon laten staan.
Het is geen systeem zoals bij mail dat elke keer de vorige mail herhaalt in je antwoord.
Marc

R1250RT 2020
Plaats reactie