Bekijk ongelezen posts

Heb je suggesties over de website, de forums of iets anders? Laat het ons weten !

Moderator: mdc

Plaats reactie
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Bekijk ongelezen posts

Bericht door WimLT »

Gebruik ik altijd als ik op het forum kom. Dan mis ik niks ... dacht ik. Ik ondervind echter steeds vaker dat dat bijlange geen garantie is om dan ook ALLE ongelezen posts daadwerkelijk gepresenteerd te krijgen, hoor. En dat is niet te wijten aan dat er toevallig net iemand gepost heeft als ik "Markeer alle forums als gelezen" zou hebben aangeklikt. Daarvoor gebeurt het veel te frequent en ook in de daluren.

Is er een filter die wat bijgeregeld moet worden ofzo ?
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Gebruikersavatar
mdc
Webmaster
Webmaster
Berichten: 924
Lid geworden op: 28 sep 2004, 10:27
Woonplaats: Brugge
Locatie: West-Vlaanderen

Re: Bekijk ongelezen posts

Bericht door mdc »

Nope, geen filters. Alle ongelezen posts zijn in principe alle posts dat jij nog niet gelezen hebt.
Nieuwe berichten daarentegen zijn enkel de nieuwe berichten sinds je laatste login.
Marc

R1250RT 2020
Bob
Berichten: 1596
Lid geworden op: 29 jan 2005, 16:36
Woonplaats: Antwerpen
Locatie: Antwerpen

Re: Bekijk ongelezen posts

Bericht door Bob »

Bij mij lijkt dit goed te functioneren. Ik gebruik http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/search. ... _id=unread als één van mijn startpagina's. Alleen staat er bovenaan in het lijntje "Gebruikerspaneel - (x nieuwe berichten) - bekijk ongelezen post - nieuwe berichten" sedert de werkzaamheden aan jullie server een aantal maanden geleden altijd "Bekijk ongelezen posts", terwijl daar vroeger "geen ongelezen berichten" verscheen wanneer ik alles gelezen had. Dat laatste is op de pagina "forumoverzicht" nog steeds wel het geval.
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - Nu: R1250RS
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: Bekijk ongelezen posts

Bericht door WimLT »

Bob schreef:Bij mij lijkt dit goed te functioneren.
Das het sleutelwoord, zie :-P Tot je een paar keer mail krijgt:"Waarom heb je niet gereageerd om mijn laatste post ?". Dàn begin je erop te letten en dàn pas begint het wél op te vallen :scratch:

Allé, 't is geen doodzonde om eens iets te missen zenne, maar 'k vroeg het mij gewoon af :wink:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Gebruikersavatar
mdc
Webmaster
Webmaster
Berichten: 924
Lid geworden op: 28 sep 2004, 10:27
Woonplaats: Brugge
Locatie: West-Vlaanderen

Re: Bekijk ongelezen posts

Bericht door mdc »

Bob schreef:...server een aantal maanden geleden altijd "Bekijk ongelezen posts", terwijl daar vroeger "geen ongelezen berichten" verscheen wanneer ik alles gelezen had. Dat laatste is op de pagina "forumoverzicht" nog steeds wel het geval.
Normaal staat deze link enkel op de indexpagina, ik heb die ook op de andere geplaatst maar daar werkt het niet meer zoals het voorzien is.
Heeft te maken met een update aan forum software, zal er eens naar zoeken als ik eens tijd heb...
Marc

R1250RT 2020
Plaats reactie