Muurvast bericht in de inbox van 't forum

Heb je suggesties over de website, de forums of iets anders? Laat het ons weten !

Moderator: mdc

Plaats reactie
Werner Von C.
Berichten: 4288
Lid geworden op: 25 mar 2006, 22:21
Woonplaats: Grimbergen
Locatie: Vlaams Brabant
Contacteer:

Muurvast bericht in de inbox van 't forum

Bericht door Werner Von C. »

Had/heb een PB in m'n inbox, deze was vol dus niet binnen te halen.
Ondertussen de lenteschoonmaak gehouden en wa plaatst gemaakt, meerdere keren ingelogged en wéér uitgelogged, doch PB blijft muurvast in de inbox steken, krijg 'm d'r niet uit :pirat:

Nu, 't zal wel nie belangrijk zijn zekers...anders mag de persoon die 'm stuurde me mailen ipv te PB'en :wink:
Map 53% vol (32 van de 60 berichten opgeslagen)

Schrijf bericht32 berichten • Pagina 1 van de 1 Er wordt 1 privébericht achtergehouden omdat de map vol is.
Laat alle opgehouden berichten los... ze zullen hergesorteerd worden in de opgegeven map als er genoeg ruimte aanwezig is.
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: Muurvast bericht in de inbox van 't forum

Bericht door WimLT »

Ik heb ook zo iets raars wat betreft die inbox: er staat al een half jaar dat ik "1 nieuw bericht" heb wat uiteraard niet altijd klopt. Komt er nu toch een nieuw bericht binnen, dan staat daar gewoon "2 nieuwe berichten" :scratch:

Afbeelding

Is ook ooit begonnen toen mijn inbox overvol was en er toch nog eentje in wou en is nooit meer goed gekomen. Voor de rest levert dat geen problemen op :-?
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
RUSOR
Berichten: 2326
Lid geworden op: 18 jan 2005, 14:56

Re: Muurvast bericht in de inbox van 't forum

Bericht door RUSOR »

Hoi,

Hier van hetzelfde... ook 1 nieuw bericht... dat niet weg wil en niet verwijderd kan worden.

GRTS Danny
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: Muurvast bericht in de inbox van 't forum

Bericht door WimLT »

Nou breekt mijn klomp: 't is er toch wel af zeker ! ! ! Terug "o nieuwe berichten".
Daar zal de webmaster toch niet voor iets tussen zitten zeker :thumright: :wink:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
RUSOR
Berichten: 2326
Lid geworden op: 18 jan 2005, 14:56

Re: Muurvast bericht in de inbox van 't forum

Bericht door RUSOR »

Hier nog niet hoor

GRTS Danny
RUSOR
Berichten: 2326
Lid geworden op: 18 jan 2005, 14:56

Re: Muurvast bericht in de inbox van 't forum

Bericht door RUSOR »

RUSOR schreef:Hier nog niet hoor

GRTS Danny
A nog een keertje proberen te verwijderen en het is gelukt :thumright: :thumright: Dat is weer in orde

Bedankt
Werner Von C.
Berichten: 4288
Lid geworden op: 25 mar 2006, 22:21
Woonplaats: Grimbergen
Locatie: Vlaams Brabant
Contacteer:

Re: Muurvast bericht in de inbox van 't forum

Bericht door Werner Von C. »

WimLT schreef:Nou breekt mijn klomp: 't is er toch wel af zeker ! ! ! Terug "o nieuwe berichten".
Daar zal de webmaster toch niet voor iets tussen zitten zeker :thumright: :wink:
Hier zelfde, thx webm@ster :grin:
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Plaats reactie