roadboeken op ledenzone

Heb je suggesties over de website, de forums of iets anders? Laat het ons weten !

Moderator: mdc

Plaats reactie
Frank K
Berichten: 1692
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:53

roadboeken op ledenzone

Bericht door Frank K »

Als het technisch mogelijk is om de gps-files van ritten op de ledenzone te zetten, stel ik mij de vraag of het niet mogelijk is de papieren roadboeken daar aan te bieden?
Van mijn part worden deze er pas opgezet na de rit, maar het is spijtig dat gps-loze-leden, achteraf geen gereden ritje kunnen gaan rijden omdat deze niet voorhanden is;
Ik dacht aan een pdf of zo...
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
mdc
Webmaster
Webmaster
Berichten: 924
Lid geworden op: 28 sep 2004, 10:27
Woonplaats: Brugge
Locatie: West-Vlaanderen

Re: roadboeken op ledenzone

Bericht door mdc »

Sommige rittenmakers sturen de gps file en de roadbook door (vb. Iron Gonzo) Die staan dan integraal op de ledenzone in hetzelfde zipbestand.
Roadbooks van vorige ritten kunnen altijd aangevraagd worden bij de archivaris of via secretariaat.
Vraag dit wel enige tijd voor je de rit wil rijden, je zal die niet de volgende dag in de bus krijgen.
Marc

R1250RT 2020
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

Re: roadboeken op ledenzone

Bericht door Iron Gonzo »

inderdaad.
dus gelieve dan de roadbook ook af te printen en mee te nemen naar de rit :idea: 8-)
mijn roadbook is in WORD gemaakt.

daar de vraag naar roadbooks drasties is gedaald en ik iedere keer zo een 30tal roadbooks in vuilbak mocht kegelen...
een beetje milieu bewust ben, zullen er dus voortaan maar op mijn ritje een 10 a 15 tal roadbooks meer beschikbaar zijn.
dit spaart kosten en is dus ook mileuvriendelijker.

groetjes Iron
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
JüRgen
Moderator
Berichten: 2698
Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:51
Locatie: Dikkelvenne
Contacteer:

Re: roadboeken op ledenzone

Bericht door JüRgen »

Mijn roadbooks en diegene die ik in opdracht maak stuur ik telkens door naar het secretariaat in PDF.
Anders kan ik ze ook nog altijd inscannen. Ik denk zelfs dat onze archivaris alles digitaal heeft staan.
Het beschikbaar stellen op de ledenzone moet eventjes worden bekeken met de IT afdeling... :drunken:
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Frank K
Berichten: 1692
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:53

Re: roadboeken op ledenzone

Bericht door Frank K »

JüRgen schreef: Het beschikbaar stellen op de ledenzone moet eventjes worden bekeken met de IT afdeling... :drunken:
Da's een antwoord waar ik voorlopig mee kan leven....
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie