Band herstellen

Welk setje banden laten je toe om er eens stevig tegen aan te vliegen?
Of geven je het langst plezier in de bochten? Wissel je ervaringen met banden op dit forum uit.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Gielis
Berichten: 15
Lid geworden op: 20 okt 2010, 21:23

Band herstellen

Bericht door Gielis »

Goedemiddag,

gisteren tot de vaststelling gekomen dat er een nagel in de achterband terecht is gekomen terwijl die daar helemaal niet thuishoort. Het gevolg laat zich raden natuurlijk.
Kan iemand mij aan een adres helpen om dit te laten herstellen? Regio grens Vlaams-Waals Brabant.

Alvast bedankt
Dirk Pauwels
Berichten: 4699
Lid geworden op: 29 sep 2004, 12:30
Locatie: Sint Niklaas

Re: Band herstellen

Bericht door Dirk Pauwels »

Ga je nen band met 25000km op nog laten herstellen? Steek er een wiek in, kunde ineens eens oefenen voor als je het onderweg tegenkomt..... :lol:
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Flat Twin Power

Re: Band herstellen

Bericht door Flat Twin Power »

Gewoon zelf een wiek insteken. Niets moeilijk aan. Op youtube vind je filmpjes genoeg terug hoe je dat juist moet doen.
Lukas
Berichten: 1315
Lid geworden op: 29 sep 2004, 17:11
Locatie: Gent

Re: Band herstellen

Bericht door Lukas »

Of de eerste de beste bandencentrale.
r 80 gs '92 --> K75 '87 --> K75 '91
J@n
Berichten: 347
Lid geworden op: 10 sep 2010, 09:29
Woonplaats: Baal
Locatie: Vlaams Brabant

Re: Band herstellen

Bericht door J@n »

Gewoon een wiek erin, stukje gebak. :grin:
Eigenlijk zou je zo'n reparatiekitje altijd bij moeten hebben, het kan je onderweg veel ellende besparen.
Lukas schreef:Of de eerste de beste bandencentrale.
Als je thuis of ten velde met een platte band staat? Is mij een beetje te omslachtig. :oops:
aantzeetje
Berichten: 1159
Lid geworden op: 22 mei 2010, 21:07
Woonplaats: Oostduinkerke
Locatie: W-VL

Re: Band herstellen

Bericht door aantzeetje »

Als je in het hol van pluto stond zoals ik ben je blij dat je wieken mee hebt. Heb wel altijd 6 gas bonbonnetjes mee want met 3 heb je maar 1.5 bar in je band zitten.
MG V35 Imola - BMW R1200RT - Zumo 590 - SP2820
melis luc
Berichten: 245
Lid geworden op: 03 sep 2009, 20:16
Woonplaats: Outer - Ninove
Locatie: Oost vl Outer Ninove

Re: Band herstellen

Bericht door melis luc »

hangt er vanaf hoe ver dat die band opgereden is , maar als het nog de moeite is laat de band eraf halen en repareren met een paddestoel !, ben je toch veel geruster , ik heb altijd een reparatie kitje bij + een kompressortje , nooit problemen je kan je altijd behelpen , of het zou moeten zijn dat de band onherstelbaar beschadigd is !
Nooit te oud om met een GS lc te rijden !!
ZWIEP 01
Berichten: 204
Lid geworden op: 20 okt 2013, 14:01
Woonplaats: deurne
Locatie: ANTWERPEN
Contacteer:

Re: Band herstellen

Bericht door ZWIEP 01 »

wiek werkt perfect, altijd al banden opgereden na het plaatsen van een wiek, vorig jaar zelfs twee wieken in 1 gat moeten steken bij mijn madam haar brommer, thuis geraakt zonder een gram luchtverlies,
Plaats reactie