Bagagedrager

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Frakke 1
Berichten: 17
Lid geworden op: 25 jun 2019, 00:11
Woonplaats: Zele

Bagagedrager

Bericht door Frakke 1 »

Hey iedereen,
Ik ben op zoek naar een originele bagagedrager voor mijn R1100R van 1997 ? ,mag er ook ene zijn voor een 850 !
"Iemand" ?
Danny
Berichten: 6451
Lid geworden op: 27 sep 2004, 22:50
Locatie: Zandhoven

Re: Bagagedrager

Bericht door Danny »

die vind je niet makkelijk...

soms gaan ze nieuw aan een betere prijs

https://www.kfm-motorraeder.de/cms/en/g ... 1607682317
Frakke 1
Berichten: 17
Lid geworden op: 25 jun 2019, 00:11
Woonplaats: Zele

Re: Bagagedrager

Bericht door Frakke 1 »

Hey Danny ,
Ja ik weet het vandaar mijn oproep hier , ik heb er uiteindelijk gevonden bij boomstra tweede hands onderdelen maar prijs is nog al aan de hoge kant ! Ik bekijk het nog .
Tot de volgende 😉
vliegenierke
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 mei 2021, 21:12
Woonplaats: Hoogstraten

Re: Bagagedrager

Bericht door vliegenierke »

zit ik ook naar te zoeken, hoeft niet origineel te zijn.

wil op mijn r1100r een topkoffer voor 2 systeem helmen.

heb gezien dat givi een komplete set heeft voor de moto, bedoel de steun.

rij binnenkort even naar RAD in willebroek om het zaakje eens te bekijken want de foto's op de website zijn niet de juiste.
José
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 aug 2021, 12:02
Woonplaats: Boutersem

Re: Bagagedrager

Bericht door José »

Hello, dag iedereen,'k ben net ingeschreven op het forum...
Ik rijd met een R1150R van 2004, met bagagedragers voor twee BMW koffers en een Top case GIVI Maxia 4 V56.
Het probleem bij mij, is dat de bevestigingplaat van de Top Case, bijgeleverd door GIVI , .....te kort aan de zadel komt.
M a w, dit top case komt iets boven de passagierzadel, en...de passagier heeft de top case tegen zijn (haar) rug.
Bij RAd geweest om RAaD te vragen , maar er bestaat geen andere support. een kleiner top case heeft hetzelfde probleem.
Gemaild naar GIVI, en ze bevestigen wel dat er een probleem is met sommige models van BMW, maar zij hebben geen oplossing aan te bieden.
Op een andere forum,een gebruiker vermeldt dat hij de support zelf heeft moeten aanpassen door dit probleem.
Dus, als u wilt een GIVI wilt kopen, eerst bekijken als dit probleem niet voorkomt op uw moto. 8-)
MaartenGS-R-RT
Berichten: 189
Lid geworden op: 31 mei 2013, 15:41
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: Bagagedrager

Bericht door MaartenGS-R-RT »

Eergisteren stond er een op ebay kleinanzeigen voor 105€. Ik mailde de verkoper 1u nadat hij op de site was geplaatst; hij was verkocht aan de 1e beller 3 minuten nadat hij op de site was gekomen, en ondertussen had de man nog 3 mails gehad. Sommige dingen zijn zéér gewild.
Plaats reactie