R1100S"Randy Mamola"

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Domi
Berichten: 93
Lid geworden op: 22 mar 2009, 10:46
Locatie: In den Boskant, de"Provence"van Bornem .

R1100S"Randy Mamola"

Bericht door Domi »

M'n oudste zoon Filip heeft dit weekend een prachtige R1100S"Randy Mamola"Twin spark uit 2003 gekocht supergoed onderhouden met slechts een goede 20.000 Km en voorzien van een Remus uitlaatlijn 2 in 2,Ohlins voor en achter Carbon achterspatbord,tanktas echt een moto in nieuwstaat van een liefhebber gekocht.
Ik zelf rij met m'n R1150GS(ja die zwarte met die gepolijste voorvork Remus en een hoop carbon :wink: )
Nu zal ieder wel begrijpen dat ik "apetrots" ben op m'n zoon z'n aankoop,en hoewel dit z'n éérste baanmoto is,rijd al jaren motorcros(recreatief)zal hij in den beginne wel moeten wennen aan deze prachtmoto,gelukkig heb ik z'n éérste gedacht,een R6,CBR 600,Duc 748 en andere buikschuivers kunnen uit z'n hoofd praten en te kiezen voor het bruikbare vermogen van een BMW Boxerblok.
Nu vraag ik me af,volgens de verkoper zijn er niet zo gek veel"Randy's"verkocht in Belgie,let wel een"Randy"is geen R1100S"boxercup replica"zijn er hier op het forum nog eigenaars van zo een "Randy"?
Een held is iemand die domme dingen doet met een goede afloop.
Wulf
Berichten: 620
Lid geworden op: 20 nov 2004, 19:06
Woonplaats: Knokke Heist
Locatie: Wets Vlaanderen

Re: R1100S"Randy Mamola"

Bericht door Wulf »

Bij Mabbe staat er ook één, ik heb er mee test gereden, wreed tof spel.
veel succes ermee !!
http://www.mabbe.be/secondhand-detail.asp?ID=425
2003-2011 F650-R1100GS-C1-R1150RT-K1200GT-R1200GS'04-HP2 Mega Moto
2011-...R1200GS '04
2011-....Trek Madone...:-)
Dorian
Berichten: 95
Lid geworden op: 04 okt 2008, 18:19

Re: R1100S"Randy Mamola"

Bericht door Dorian »

Geen Randy Mamola, maar wel een R1100S van 2004. Eén ding is zeker, den deze rijd ik kappot totdat het blok het van ouderdom het begeeft. Ik ben zelfs soms geneigd om een stoeltje te pakken en een kwartier naar mijnen moto te staren :-) . Ik heb hem al meer dan een jaar en dienen liefde op het eerste gezicht vergaat niet! :cyclopsani:
Boxer-twin
Berichten: 52
Lid geworden op: 03 mar 2006, 22:10
Locatie: N51 54.833 E4 06.208
Contacteer:

Re: R1100S"Randy Mamola"

Bericht door Boxer-twin »

Dorian: Ik ben zelfs soms geneigd om een stoeltje te pakken en een kwartier naar mijnen moto te staren.

Ja, ik ook... :grin:


Afbeelding
rudi gtl
Berichten: 144
Lid geworden op: 27 aug 2007, 21:02
Locatie: 1853 Strombeek-Bever

Re: R1100S"Randy Mamola"

Bericht door rudi gtl »

he domi ik heb er ook zo eentje . heel leuke moto. heb er nog wa karbonstuken bij op geplaatst .en een topcase voor mee op verlof te gaan.aan elke naftpomp stonden ze er rond .je hebt veel beziens met een randy mamola .mij hebben ze wijsgemaakt. in totaal 300 stuks waarvan 30 in belgie of da waar is weet ik ook ni.allesinds veel plezier met je nieuwe aanwinst.groetjes
Domi
Berichten: 93
Lid geworden op: 22 mar 2009, 10:46
Locatie: In den Boskant, de"Provence"van Bornem .

Re: R1100S"Randy Mamola"

Bericht door Domi »

Bedankt voor de reacties,spijtig genoeg is de"Randy"niet van mij maar van m'n oudste zoon Filip,ikzelf heb een R1150GS,waar ik ook zéér tevreden van ben,maar die"Randy"tja.....dat is pure"sex on wheels"en gelukkig zal ik regelmatig wanneer we samen gaan rijden ééns kunnen ruilen van moto!

Groeten
Een held is iemand die domme dingen doet met een goede afloop.
Dorian
Berichten: 95
Lid geworden op: 04 okt 2008, 18:19

Re: R1100S"Randy Mamola"

Bericht door Dorian »

Spijtig dat ze bij BMW nooit meer de R1100S hebben kunnen evenaren...

Een "sport"bike waar in de zijkoffers een kratje bier in past. Zegt genoeg over de veelzijdigheid en mogelijkheden van deze pracht motor :-)
swiebertje
Berichten: 16
Lid geworden op: 17 mei 2006, 09:13
Locatie: zaandijk (NL)

Re: R1100S"Randy Mamola"

Bericht door swiebertje »

geweldig wat een lijn en kleurstelling ik kwijl ervan erruuug mooi

swiebertje
Relax
Berichten: 5687
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: R1100S"Randy Mamola"

Bericht door Relax »

Naast een mooie zwarte een zo mooie blauw-witte. Leuke familie Frank.
I respect your opinion. But I don't give shit.
MOTOBLOG
Berichten: 1839
Lid geworden op: 21 jul 2006, 11:46
Woonplaats: Laakdal

Re: R1100S"Randy Mamola"

Bericht door MOTOBLOG »

:?: Zelfs 10x verbeteren :mrgreen: Ik heb de doorontwikkeling ervan, maar ik zou (moest ik 'm ooit laten spuiten) ook in deze kleurstelling zetten, is mooi.
Dorian schreef:Spijtig dat ze bij BMW nooit meer de R1100S hebben kunnen evenaren...

Een "sport"bike waar in de zijkoffers een kratje bier in past. Zegt genoeg over de veelzijdigheid en mogelijkheden van deze pracht motor :-)
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: R1100S"Randy Mamola"

Bericht door WimLT »

Dorian schreef:Ik ben zelfs soms geneigd om een stoeltje te pakken en een kwartier naar mijnen moto te staren
Doe ik regelmatig 8-)
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Domi
Berichten: 93
Lid geworden op: 22 mar 2009, 10:46
Locatie: In den Boskant, de"Provence"van Bornem .

Re: R1100S"Randy Mamola"

Bericht door Domi »

Relax schreef:Naast een mooie zwarte een zo mooie blauw-witte. Leuke familie Frank.

[img=http://img10.imageshack.us/img10/7553/p1110791k.jpg]


Voila,de mooie zwarte en ikke kent iedereen hier al,maar de mooie blauw/witte en m'n zoon Flip kende niemand hier.
Een held is iemand die domme dingen doet met een goede afloop.
BMW-4-Ever
Berichten: 152
Lid geworden op: 06 mei 2008, 21:12

Re: R1100S"Randy Mamola"

Bericht door BMW-4-Ever »

WimLT schreef:
Dorian schreef:Ik ben zelfs soms geneigd om een stoeltje te pakken en een kwartier naar mijnen moto te staren
Doe ik regelmatig 8-)
En dan weer vlekken op de oprit Wim?? :safe: :mrgreen:

En Domi , echt een prachtige fiets, vind 'm geweldig. Hou de goeie kant boven he.

Groeten,
Erik
RUSOR
Berichten: 2326
Lid geworden op: 18 jan 2005, 14:56

Re: R1100S"Randy Mamola"

Bericht door RUSOR »

Domi schreef:
Relax schreef:Naast een mooie zwarte een zo mooie blauw-witte. Leuke familie Frank.

Afbeelding


Voila,de mooie zwarte en ikke kent iedereen hier al,maar de mooie blauw/witte en m'n zoon Flip kende niemand hier.
Afbeelding

zo beter te zien :wink:
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: R1100S"Randy Mamola"

Bericht door WimLT »

BMW-4-Ever schreef:En dan weer vlekken op de oprit Wim?? :safe: :mrgreen:
YEP, maar kwijl gaat er makkeljker af :-P :lol: :lol:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
BMW-4-Ever
Berichten: 152
Lid geworden op: 06 mei 2008, 21:12

Re: R1100S"Randy Mamola"

Bericht door BMW-4-Ever »

Wim, :lol: :lol: :lol:
xantingo
Berichten: 604
Lid geworden op: 12 feb 2006, 21:37
Woonplaats: Wechelderzande
Locatie: Antwerpen / Wechelderzande
Contacteer:

Re: R1100S"Randy Mamola"

Bericht door xantingo »

Mooi !!!

Moest ik mijn moto niet nodig hebben om te gaan werken dan mocht ik van de madam waarschijnlijk gene kopen dan maakte zo'n R1100S wel een héél grote kans... en vooral in deze kleurstelling...
Afbeelding ...R1200RT... Afbeelding Afbeelding.....
S-tijn
Berichten: 167
Lid geworden op: 22 apr 2006, 20:46

Re: R1100S"Randy Mamola"

Bericht door S-tijn »

De Randy Mamola replica verschilt in wezen eigenlijk niet veel van de latere Boxercup replica. Voor zover ik weet kwam deze laatste enkel standaard met een Laser-einddemper en andere spiegels... Voor mij persoonlijk zijn het de mooiste kleuren waarin hij ooit is uitgebracht!
Ik herinner mij dat enkele jaren geleden iemand een volledige kuipset heeft aangeboden op 2dehands.be voor nog geen 1000 euro... heb ik achteraf spijt gehad dat ik die toen niet gekocht had (ik zat enkel met het probleem van de wielkleur natuurlijk).
Dat er maar 30 van rondrijden in België geloof ik niet, want dan heb ik ze beslist allemaal al weten te koop geweten op 2dehands of Kapaza :wink:
Ik zei daarstraks nog tegen iemand op 't werk : 'als ik morgen om één of andere reden een andere moto zou moeten aanschaffen wordt het net dezelfde dan deze dat ik nu heb'... maar misschien dan wel in Mamola-kleuren :grin:
R1100S '04 > R1200GS '09 Alpine > R1200GSA '10
Bart Bever
Berichten: 324
Lid geworden op: 22 apr 2006, 17:49

Re: R1100S"Randy Mamola"

Bericht door Bart Bever »

Blijft ne jammie-Bike!
Weliswaar niet met ABS men gedacht maar ik moest ook kiezen destijds... 2x zelfs want ik ben aan de 2e -S bezig.
Helaas door voorval 1 moest moto 2 ook terug ABS aan boord hebben.

Veel plezier met de S!

greetz!
CAT
Berichten: 174
Lid geworden op: 18 jul 2006, 13:07
Locatie: Waasland

Re: R1100S"Randy Mamola"

Bericht door CAT »

xantingo schreef:Mooi !!!

Moest ik mijn moto niet nodig hebben om te gaan werken dan mocht ik van de madam waarschijnlijk gene kopen dan maakte zo'n R1100S wel een héél grote kans... en vooral in deze kleurstelling...
Ik ga met die Randy Mamola van mij alle dagen werken zomer en winter. Ideale woon werkverkeer bike. :wink:
Epica rocks my world
Dorian
Berichten: 95
Lid geworden op: 04 okt 2008, 18:19

Re: R1100S"Randy Mamola"

Bericht door Dorian »

Same here, elke dag antwerpen-kust op en af zonder één probleemtje.
Plaats reactie