Ik heb achter de remblokken (en schijf) vervangen door Brembo 07BB28SP.
Van de OEM blokken is de binneste flink dikker dan de buitenste, echter de Bremboblokken zijn even dik. Volgens de leverancier geen probleem.
Is dat zo?
R1150RT remblokken achter
Moderator: GVN
-
- Berichten: 175
- Lid geworden op: 10 sep 2007, 20:02
- Woonplaats: limburg
- Locatie: LIMBURG
Re: R1150RT remblokken achter
ik heb die blokken ook op mijne rt gehad,t'zijn goede stoppers,goedkoop maar ze geven wel 'vuile velgen'.
ps:de blokken van 'carbon lorraine' zijn ook allebij even dik.
ps:de blokken van 'carbon lorraine' zijn ook allebij even dik.
-
- Berichten: 4700
- Lid geworden op: 29 sep 2004, 12:30
- Locatie: Sint Niklaas
Re: R1150RT remblokken achter
Het is een zwevende klauw, wat dik lagervet of zo aan de pivots waar de klauw op "schuift" en die centert zichzelf wel. Denk dat die verschillende maat vooral is om de beide blokken gelijk te laten slijten. Vroeger waren ze altijd even dik en dan had je 1 blok volledig versleten (binnenste) en de andere pas voor de helft...lekkerweg schreef:Ik heb achter de remblokken (en schijf) vervangen door Brembo 07BB28SP.
Van de OEM blokken is de binneste flink dikker dan de buitenste, echter de Bremboblokken zijn even dik. Volgens de leverancier geen probleem.
Is dat zo?
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Re: R1150RT remblokken achter
Begrepen. Bedankt.
Re: R1150RT remblokken achter
kan best zijn dat de dikkere remblok aan de kan van de zuiger komt
deze raakt ook het eerst bij het remmen
bij sommige merken is de zo
b.v bij de achterste van een golwing is dat zo
deze raakt ook het eerst bij het remmen
bij sommige merken is de zo
b.v bij de achterste van een golwing is dat zo