GPS R nine T

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Bert59
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 jun 2020, 12:08
Woonplaats: Tremelo

GPS R nine T

Bericht door Bert59 »

Hallo,
wie onder jullie heeft een gps op zijn R nine T ?
Welke GPS raden jullie aan ?
Op welke positie is deze geplaatst ?
Mvg,Bert.
aantzeetje
Berichten: 1159
Lid geworden op: 22 mei 2010, 21:07
Woonplaats: Oostduinkerke
Locatie: W-VL

Re: GPS R nine T

Bericht door aantzeetje »

GPS: hangt af wat je wil en je budget. A naar B rijden? Routes rijden met stops er in? Routes zonder stops? Ben een Garminist door en door dus voor mij zou dat nu een XT worden. Wil je niet zo veel geld aan een gps besteden een 2de hands 39x serie (juist op letten dat je geen travel edition koopt). Ik werk met alle mogelijke routeprogamma's door mekaar. Basecamp van Garmin is nog steeds het meest veelzijdige route programma op de markt. Zeker in combinatie met Kurviger. Vraagt wel wat studie werk maar eens er mee weg nog steeds, voor mij, het beste. Een smart phone is niet gemaakt voor op de motor.

Plaats: je kan zowel op stuur monteren of een bout van de bracket van je stuur vervangen door een RAM kogel.
MG V35 Imola - BMW R1200RT - Zumo 590 - SP2820
DieterS
Berichten: 116
Lid geworden op: 05 jul 2017, 20:13
Woonplaats: Vichte

Re: GPS R nine T

Bericht door DieterS »

Capture (Small) (Mobile).PNG
't is geen Nine T maar 'k heb het ook gewoon op het stuur gedaan (zie foto) Je leest veel over Garmin of TomTom en het hangt er inderdaad van af wat je wilt doen. Ikzelf vind TomTom gemakkelijker qua voorbereiding (mydrive routeplanner tov basecamp) routes, instellingen, aanpassingen onderweg, mooie kronkelroutes zonder voorbereiding, ... moet wel zeggen dat ik nog niet met de nieuwste garmins gewerkt heb. Het zal misschien al veranderd zijn ondertussen. Je leest veel op internet over de voor- en nadelen van beide systemen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Bert59
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 jun 2020, 12:08
Woonplaats: Tremelo

Re: GPS R nine T

Bericht door Bert59 »

Dank voor jullie info.
Plaats reactie