Sidi Adventure

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond kledij, handschoenen, laarzen, helmen en veiligheidsuitrusting.

Moderator: GVN

V
Berichten: 375
Lid geworden op: 21 feb 2010, 13:09
Woonplaats: Landen
Locatie: Vlaams Brabant, Landen

Re: Sidi Adventure

Bericht door V »

Shulty schreef:Kan je met deze laars ook wandelen? Bvb op reis even iets gaan bezichtigen waarbij je wat moet stappen....
Daarom wil ik deze nieuwe adventurelaars voor een endurovakantie....als je ermee kan stappen welteverstaan... :wink:
Heb ze mij recent aangekocht en vind ze toch soepel genoeg om mee te stappen.
Grtz V
Afbeelding
tommyvdv
Berichten: 129
Lid geworden op: 15 jun 2011, 20:02

Re: Sidi Adventure

Bericht door tommyvdv »

Lucifer schreef:Tengevolge van mijn recente aankoop zijn het deze geworden en ik ben der content van, zitte ook heel goed:
Afbeelding

Voor op reis te gaan zou ik wel eerder de Sidi Adventure aanraden, deze zijn makkelijker om mee te wandelen.
Extra betaald voor het kleurke?
De mijn zijn saai zwarte :)
Lucifer
Berichten: 60
Lid geworden op: 28 sep 2010, 15:37
Locatie: Rijmenam

Re: Sidi Adventure

Bericht door Lucifer »

tommyvdv schreef:
Extra betaald voor het kleurke?
De mijn zijn saai zwarte :)
nope, prijzen waren allemaal dezelfde :wink:
Shulty
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2004, 23:55
Woonplaats: Gooreind / Wuustwezel
Locatie: Gooreind / Wuustwezel

Re: Sidi Adventure

Bericht door Shulty »

Ik heb maandag de Forma laarzen gepast, en ze zitten wel goed...alleen heb ik wat schrik van de stevigheid, of het gebrek hieraan.
Dacht eerst deze te nemen, maar twijfel nu toch weer.

Morgen ga ik de Sidi's eens passen.

Grts
Peter
R1150GSA '04
R1200GSA '10
Rone
Berichten: 202
Lid geworden op: 16 mei 2008, 12:32
Locatie: Jabbeke

Re: Sidi Adventure

Bericht door Rone »

Ikzelf ben zeer tevreden van de Sidi's Adventure. Anderen hebben enkel een beetje problemen met het geluid die ze voortbrengen bij het stappen. :-)
R 1200 GS LC '13 en G 650 X Challenge '08

Website Afrikareis
tommeken
Berichten: 324
Lid geworden op: 09 jul 2011, 14:34
Locatie: Wetteren City

Re: Sidi Adventure

Bericht door tommeken »

Ik ben eveneens zeer tevreden over mijn Adventure botten. Inderdaad ze piepen een beetje, maar dat neem ik er graag bij. Zijn supergoed , waterdicht . Ze hebben de trip in Marokko goed doorstaan. Een aanrader.
[b]"I generally avoid temptation unless I can't resist it."
BMW 1200 GSA LC + + HUSQVARNA TE310 R + + YAMAHA Scorpa 250[/b]
Shulty
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2004, 23:55
Woonplaats: Gooreind / Wuustwezel
Locatie: Gooreind / Wuustwezel

Re: Sidi Adventure

Bericht door Shulty »

Heb ze daarstraks bij de Rad gehaald....

Zitten als gegoten... :wink:
R1150GSA '04
R1200GSA '10
dikkejos
Berichten: 74
Lid geworden op: 30 mar 2014, 20:21
Woonplaats: zingem

Re: Sidi Adventure

Bericht door dikkejos »

zo zie je maar, de meeste hier zijn overtuigd, maar ikke niet... heb ze aangehad en zaten als skibotten bij mij, ik durf ze echt nie kopen want als ze in de winkel al ongemakkelijk zitten pffff.. dus terug naar af... BMW Santiago geprobeerd mmm nie overtuigd, Daytona GTX ook niet 100 % , ik weet het nie meer zenne....

mijn Alpinestars touringlaarzen zijn compleet versleten helaas, na exact 20 jaar :wink: kon ik maar dezelfde terug kopen.... :cry:
mecapuet
Berichten: 1369
Lid geworden op: 04 mar 2007, 20:20
Woonplaats: Orp
Locatie: Waals-Brabant.

Re: Sidi Adventure

Bericht door mecapuet »

Dat skibots gevoel is maar in het begin...anders die van oxtar...die zijn soepeler en ook goed waterdicht.

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=69649" onclick="window.open(this.href);return false;

Gr, meca.
En vindt je een spellingsfout, mag je die gelijk houden....
TomVT
Berichten: 131
Lid geworden op: 26 dec 2010, 16:33
Woonplaats: Hoevenen
Locatie: Brasschaat

Re: Sidi Adventure

Bericht door TomVT »

Ik heb begin mei ook de Sidi Adventures gekocht. Ze leken mij in het begin ook heel stijf maar na een paar ritjes nu de perfect bot voor mij.
Waterdicht, beschermend, en eens je ze een aantal keer hebt gedragen kan je er zelfs beter mee wandelen als sommige andere motobotten.

Ik heb ook de Crossfire's gepast, maar deze waren nog een stuk stijver (ook meer bescherming waarschijnlijk), maar voor mijn rijstijl met overwegend asfalt en af en toe eens offroad waren de Sidi's toch een beter compromis.
Bruvex01
Berichten: 27
Lid geworden op: 13 okt 2011, 20:46
Locatie: Lovendegem

Re: Sidi Adventure

Bericht door Bruvex01 »

Sinds een jaar gebruik ik de Sidi Adventures en ik weet er geen slecht woord over. Voor mijn dagelijks gebruik voldoen ze ten zeerste.
MVG
Bruvex

GS'09 Mat Grijs, ESA
dikkejos
Berichten: 74
Lid geworden op: 30 mar 2014, 20:21
Woonplaats: zingem

Re: Sidi Adventure

Bericht door dikkejos »

nogmaals die Sidi's aangehad bij RAD vandaag maar niet te doen man, zelfs een vrouw op 20 cm high heels loopt eleganter dan ik in die SIDI's..;

heb dan maar de IXS Madox gekocht , niet vergelijkbaar, is een pure touringlaars maar loopt zééér comfortabel en volgens de mensen bij RAD komen er geen klachten binnen, ze blijven waterdicht en moeten in principe ook jaren meegaan, dus we give it a try...

Het héle zachte prijsje voor toch een Goretex product nemen we er graag bij ...( 160 euro)....

trouwens, nog tot 31/7 bij RAD 15 % korting dus 't is de moment....
janl
Berichten: 376
Lid geworden op: 26 apr 2013, 14:15
Woonplaats: Dilsen-Stokkem
Contacteer:

Re: Sidi Adventure

Bericht door janl »

Hier nog eentje die content is van z'n Sidi Adventures. Gekocht in september vorig jaar.
In het begin wat wennen. De stijfheid gaat er wel wat uit.
En dat gepiep kan je redelijk verhelpen met wat goedgemikte siliconenspray.
Tot op heden ook waterdicht.

Enige minpunt (zoals ook beschreven in mijn gear-review van een tijdje terug, zie http://jeanlemotard.wordpress.com/2014/ ... n-gebruik/" onclick="window.open(this.href);return false;) is dat het beschermstukje op de linkerlaars (voor de schakelaar) meer naar voor mocht doorlopen. Nu wordt het leer wat beschadigd. Anderen die daar ook last van hebben? Of ben ik de enige die met z'n tenen schakelt? :grin:
Bezoek mijn motorblog: http://jeanlemotard.wordpress.com
Like Jean Le Motard op Facebook: https://www.facebook.com/JeanLeMotard.Blog
Plaats reactie