MotoPort Goes en BMW helm

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond kledij, handschoenen, laarzen, helmen en veiligheidsuitrusting.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Prince
Berichten: 129
Lid geworden op: 26 mar 2012, 09:18
Woonplaats: Calmwood
Locatie: Calmwood

MotoPort Goes en BMW helm

Bericht door Prince »

Als het goed is, dan mag het ook vermeld worden...

Vorig jaar september kocht ik bij Peter D'Haese (B) een nieuwe BMW motorhelm. Tot op heden zo'n 12k km mee gereden. Weekje geleden op weg binnendoor naar Zeeland. Ik klap bij lage snelheid en openstaande helm het zonnevizier naar beneden. Ik hoor een tik en... zonnevizier weg. Gestopt maar niet teruggevonden in de berm. Dacht eerst dat het terug in de helm verdwenen was, maar ook daar niets te vinden.
Gestopt bij MotoPort Goes met de vraag om even te kijken. Daar bleek dat niet enkel het zonnevizier verdwenen was, maar de houder ervan aan de linkerzijde gebarsten was. De hele helm moest dus open, nieuwe set zonneklepbediening + montage, nieuwe set geluidsdemping en nieuw scherm. Alles zowat 45 min werk.
Tot mijn verbazing bleek dit alles in voorraad, en wat meer is : Steven van de afdeling kleding zorgde ervoor dat ik op de reparatie kon wachten. Ik heb betaald, maar MotoPort zou met BMW NL nagaan of waarborg van toepassing kon zijn.

Vandaag heb ik de betaalde som terug ontvangen. Ik vind het heel netjes dat MotoPort, die de helm niet verkocht heeft (vermits deze in België werd gekocht), dit op een elegante wijze heeft opgelost.

Oh ja.. ik moest de technieker van Peter D'Haese nog complimenteren voor de professionele manier waarop hij de Sena 10R communicatieset had ingebouwd.

Mvg, Pierre
A Saint has a past... a Sinner has a future...
Danny
Berichten: 6451
Lid geworden op: 27 sep 2004, 22:50
Locatie: Zandhoven

Re: MotoPort Goes en BMW helm

Bericht door Danny »

Mooi verhaal en zo hoort het ook.
BMW moet/mag wel garant staan voor zijn producten, die ze duur genoeg verkopen.

Service is misschien zelfs belangrijker dan kwaliteit. Iets overdreven maar tich. :mrgreen:
Plaats reactie