Even voorstellen...

Onze virtuele toog...

Moderator: GVN

Plaats reactie
JPF
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 sep 2006, 17:54
Locatie: Ertvelde

e-mailtje webmaster

Bericht door JPF »

hoi,ook nog eens voorstellen,ben jean-pierre,born 1961 en werkzaam in de staalindustrie,ben juist terug van frankrijk,ongeveer 3500km in 11 dagen met mijn R1200CL :grin:
verschillende bergen overwonnen :-) o.a.beyréde 1417m,aspin 1489m,tourmalet 2115m en de peyresourde 1563m.
verder nog veel rijgenot voor iedereen en hopelijk word het nog wat beter weer,daaaaaaaag. :wink:
Ride with R1200CL cruiser.
moh_fan
Berichten: 1488
Lid geworden op: 27 jul 2006, 20:36
Woonplaats: Nederland
Locatie: Noord-Brabant
Contacteer:

Bericht door moh_fan »

IRON GONZO schreef:...dat je hier zeker niet de enige holander bent :lol: :wink:
Tis thans te zeggen hè! :roll:
Welkom op dit toffe forum!
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
R1200RT LC
one-one
Berichten: 881
Lid geworden op: 26 sep 2006, 17:02
Locatie: Erpe-Mere

Re: Voorstelling !!

Bericht door one-one »

Nero schreef:Mijn naam is Patrick, ben 49 jaar ...
Heb sedert mijn 18 jaar motorervaring, en bijna meer dan 25 merken aangeschaft én bereden...
Sedert 01 sept 1980 zwaar accident achter de rug 'in mijn recht'...
in wagen (zijkant) gereden aan een snelheid van meer dan 120 km/uur, had voorang !
In 1976 heb ik eens een BMW gehad een 75/....(lang geleden), Vorig jaar heb ik mij terug een K100 aangeschaft (een RS) en omgebouwen naar RT.
Model 1984 én hij heeft mij al veel plezier gebracht.
Ik ben woonachtig te Gent, en rijd bijna alle dagen met de motor.
In de maand oktober doe ik meestal een week-trip Ardennen waarbij een paar duizend km afgereden wordt.
Hobby is PC, motoren, magazine- lay-out - en mijn werk !!
ben Coördinator van het gerechtelijk arrondissement voor Child Focus en werk dagelijks samen met de lokale politie van Gent en de stadswachten van Gent, als met de stad en gemeentebesturen van het arrondissement Gent..
Mijn BMW is dan ook met deze een inteventievoertuig die mij tijdens mijn opdrachten nooit mag laten staan.. ! én dat doet hij ook niet !!
Op dit ogenblik zoeken we nog steeds een sponsor voor een BMW...
mij website is : http://www.childfocuscelgent.be/index.php

Ik ben sedert 7 jaar 24/24 uur van dienst voor de kinderen in nood..
Mijn calsign is NERO. 8-) 8-) 8-)
Hoi patrick heb even naar de website gekeken en ben verrast dat er geen foto's op staan van de vermiste jongeren op dit moment...
ride with pride
one-one
gsa 1150
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

Bericht door Iron Gonzo »

welkom Nero
maar wat bedoel je daar mee??
Op dit ogenblik zoeken we nog steeds een sponsor voor een BMW...
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
jpblocken
Berichten: 263
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:49
Woonplaats: Hasselt
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door jpblocken »

Me voorstellen? Reeds sinds 1985 op de motor, zowel privaat als beroepshalve. Collega van d'n Harald trouwens, maar wel van "den"' Limburg :wink: zoals de rest van ons Vlaanderen ons pleegt te noemen. Vroeger op een R906, dan enkele jaren "clean'" (als je de beamer-verlaving zo wil noemen) dan naar R1100RT en nu op R1200RT. Reisfanaat, voor zover mogelijk. Enne... veiligheidsfreak: allergisch voor T-schirt-short-en-slippers rijders :-? , want al te vaak opgeraapt met een hoop betonexeem. Niet alleen op twee, maar ook op vier wielen merkgetrouw.
> 20 jaar lid BMW MC Vlaanderen en Lid Blue Knights Belgium chapter III
Voormalig beroepshalve motorrijder (laureaat Esc Mot Pol Bru 1985 - ex-docent MoCy PLOT)
Bikeron
Berichten: 40
Lid geworden op: 16 mar 2005, 19:15
Locatie: Niel

Bericht door Bikeron »

Hi,

Ik ben Ron en begon ergens media 1976 op twee wielen met een geel/zwarte nummerplaat te rijden. Heb zowat alle bekende en ook minder gekende merken onder het zitvlees gehad om een tweetal jaren terug gestrand te zijn op mijn huidige R1100RS :D

Spijtig rijd ik het laatste jaar wegens gezondheids problemen en vrees voor macho vierwielers heel wat minder kilometers. Meestal in het weekend als die winkelblikken wat minder present zijn op de openbare weg maak ik het getal op de km. teller wat groter.
Bikeron

4 Wheels are 2 to many
R1100RS Metallic Black '94
patrick@coeman.net
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 sep 2006, 01:46
Locatie: Richardstraat 36 te 2060 Antwerpen 0476 959505
Contacteer:

Bericht door patrick@coeman.net »

Omdat het zo schoon werd gevraagd in de ontvangen mail...

Ik rij sinds 1979 op 2 wielen. leren rijden op een toen al oude Guzzi V7, ondertussen vanalles gehad en nu sinds enige jaren rij ik rond op een R1100RT. Kheb er sinds 2001 een 75.000km mee rondgereden. De RT is niet mijn dagelijks vervoermiddel, daarvoor is het gezin wat te groot...
Patje "A real BMW has 2 wheels, a boxer engine, duo seat and cost less than 20.000€. I drive a 2001 R1100RT" Coeman

http://www.coeman.net http://www.171.be http://www.antifa.net
Hans T
Berichten: 32
Lid geworden op: 08 nov 2004, 10:08
Locatie: Geraardsbergen

Bericht door Hans T »

Hoi,
Mijn naam is Hans en ben woonachtig in de streek van de mattetaarten.
Na een BMW R1150RT heb ik nu sinds een paar maanden een R1200RT waar ik nog vele km mee hoop te rijden.

Groetjes
Hans
valkske
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jun 2007, 23:36
Locatie: heikruis

even voorstellen gebruik forum k75rt

Bericht door valkske »

Hello, ik ben Jean Hamelryck(52jaar) wonende te te Heikruis en ben sinds 15/6/2007 in het bezit van een BMW k75RT(oud politievoertuig) en ben van plan om vanaf september '07 met deze motor naar mijn werk te rijden.
Voor het ogenblik ben ik nog het één en ander aan de moto aan het verfraaien o.a schuren en schilderen en gebruik het forum om allerlei nuttige infomatie te kunnen raadplegen. Bv: welke banden vinden de forum-gebruikers het best, hoe demonteer ik de spiegel(eventueel via Links enz...)
Daarom zou ik het niet graag hebben om uit dit forum geschrapt te worden.
Groetjes,
jean
Scarto
Berichten: 710
Lid geworden op: 29 sep 2004, 13:47
Locatie: Merelbeke

Bericht door Scarto »

Van harte welkom op dit forum. Je bent woonachtig te Gent, niet zo ver van Merelbeke. Dus...nu vrijdag wordt de Oase op stelten gezet, kom erbij en wees gezeten. Is voor iedereen toegangkalijk, zowel voor forumleden als voor clubleden.

Groeten.
Martin M.
R1150RT Titanium 2003, Clublid
AfbeeldingAfbeelding
valkske
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jun 2007, 23:36
Locatie: heikruis

Bericht door valkske »

Heb 'nog maar' 250km gereden met deze moto maar het bevalt mij heel goed en ik denk dat deze nog grote diensten zal bewijzen en dat ik er ook nog heel wat plezier zal aan beleven.

jean
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

Bericht door Iron Gonzo »

je zal niet geschrapt worden

er zijn enkel mails verstuurd die niet voor posters die hun bijdrage leveren aan het forum bedoeld waren

lees het forum er maar op na

trouwens proficiat en suc6 met de werkzaamheden :wink:
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
El Tee
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 jul 2007, 21:28
Locatie: Philippine

even voorstellen

Bericht door El Tee »

Hallo allemaal,

Ik ben Matthie Bonte, 50 jaar uit Philippine (Zeeuwsch-Vlaanderen).
Ik heb in Oostkamp een K1100LT gekocht via BM Center en ben van plan
veel te toeren hiermee, ook met jullie tochten.
Ik ben ook lid van BMW Motorclub Zeeland. Tot een treffen !
Matthie
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

Bericht door Iron Gonzo »

welkom mosselman :wink:

zal effe duidelijker zijn

welkom EL TEE uit de zeer beroemde mosselgemeente :-o
Laatst gewijzigd door Iron Gonzo op 10 aug 2007, 00:16, 2 keer totaal gewijzigd.
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
El Tee
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 jul 2007, 21:28
Locatie: Philippine

Bericht door El Tee »

Pardon, maar de bijnaam is EL Tee
sprint
Berichten: 2743
Lid geworden op: 13 jul 2005, 11:23
Woonplaats: Bambrugge-City
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door sprint »

El Tee schreef:Pardon, maar de bijnaam is EL Tee
ken je Frans de mosselman uit "de oude haven"?

Btw welkom op't forum
Marnix.

Afbeelding
Chris Wils
Berichten: 524
Lid geworden op: 29 jul 2005, 21:21
Woonplaats: Gierle
Locatie: Antwerpen,Gierle

Even voorsellen

Bericht door Chris Wils »

Mijn naam is Chris Wils, rij motor sinds 1979, BMW sinds 1982 (ongeveer 350.000 km) ( R100CS, R100GS en R1100RS)en Harley sinds 1990 ( ongeveer 200.000 km)( Sturgis en Electra Glide) ben lid van BMW MC Vlaanderen sinds de eerste dag, en blijf nog wel efkens lid.
Salu.
Chris.
Weet er iemand een adres in Belgie, Nederland of Duitsland, waar ik posters kan kopen van BMW boxer motoren uit de jaren 70 en 80? om op te sturen naar een BMW shop in Melbourne, Australie.
El Tee
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 jul 2007, 21:28
Locatie: Philippine

Bericht door El Tee »

Jazeker ken ik Frans V, en de mosselen zijn goed dit jaar !!
Dennis
Berichten: 176
Lid geworden op: 08 mar 2006, 00:29
Locatie: De Panne

Bericht door Dennis »

Hallo allemaal !

Mijn naam is DENNIS, dus voor mij geen schuilnaam op het forum! Ik ben woonachtig aan het Zee-tje maar afkomstig uit Klein-Brabant! Een "aangespoelde" West-Vlaming dus!
Destijds ben ik via de <<Relax>> op het forum terecht gekomen... Sommigen onder de rijders heb ik ooit al eens live ontmoet (was er o.a. bij tijdens het ritje naar de Fruits de Mer in 2006). Ik rij nog altijd met mijn rode R1200RT (vroeger ook nog F650GS). Beroepsmatig hou ik mij bezig als politieman... <<Ne flik dus>> zoals ze zeggen!!! Aan iedereen dan ook veel én vooral veilig rijplezier.
Dennis Afbeelding


BMW R1200RT (rood)

...en bij sommigen gekend van de Pier Kloeffe rit :wink:
FREEBIKER
Berichten: 238
Lid geworden op: 06 jan 2007, 16:49
Woonplaats: Heusden-Zolder
Locatie: Limburg(Zolder)

Bericht door FREEBIKER »

hoi,

Mijn naam is Jan en woon in Limburg en rij met een 1200rt.

groetjes
Freebiker
1600GT
Snoopy
Berichten: 93
Lid geworden op: 02 jan 2006, 20:35
Locatie: Hasselt

Bericht door Snoopy »

Hallo,

Ook ik heb een bericht gekregen dat mijn account geschrapt wordt tenzij ik mij voorstel. Een engizins vreemde aanpak maar goed hier gaan we dan.

Mijn naam is Philippe en ik ben geboren Hasselt in het jaar dat de wereldtentoonstelling heeft plaatsgevonden in België. Mijn dagelijks brood verdien ik in de telecomsector. Ik rijd nu een 5-tal jaren en sedert een 2-tal jaren ben ik een tevreden lid van de club. Mijn motor is een R1200ST. Ja, ik ben één van die zonderlingen die gekozen heeft voor het buitenbeentje in het BMW gamma 8-). Allemaal GSen en RTees is op den duur ook maar saai :-). Bijna dagelijks ga ik eens kijken op het forum. Er altijd wel iets interessant te vinden. Ook de clubritten tracht ik zoveel mogelijk mee te pikken. Ik ben één van de gelukkigen die mee kan naar de Weissensee. Dit zal mijn eerste trip zijn met de BMW familie.

Voilà, meer heb ik niet te vertellen over mezelf. Hopelijk heb ik nu mijn plaatsje op het forum terug verdient. :grin:.

Groeten
luc gs
Berichten: 210
Lid geworden op: 30 sep 2004, 17:21
Locatie: lierde

Bericht door luc gs »

Hallo iedereen,

Van Gansbeke Luc is de naam,woonachtig te Lierde.
Ik ben 59 jaar,gestart met motorrijden op mijn 45ste,maar de goesting is er altijd wel geweest,maar er waren andere zaken die voorrang kregen en om de kerk in het midden te houden,vandaar !!!
Uiteindelijk,na lang gezaag en door toedoen van de kinderen het vrouwtje kunnen overtuigen...en nu een geweldige passagier
Mijn opstapper was een Honda Transalp,later een BMW GS 1100 en momenteel rijdende met BMW GSA 1150.
Ik ben een dagelijkse forumlezer en hierdoor reeds veel bijgeleerd.
Groeten
Sinfronteras
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mar 2007, 20:25
Locatie: Zuid-West-Vlaanderen
Contacteer:

ff voorstellen

Bericht door Sinfronteras »

kort ff voorstellen.

Ik ben kristof, 28 jarige ingenieur uit zuid-west-vlaanderen.
Sinds half jaar bezitter van bordeaux K75 RT van 94 en nu reeds 5000 kilometer extra op de teller. Nu staat deze op 69500 km.

khoop ooit met m'n K'tje serieus door europa te touren, daarvoor geopteerd voor comfortabele rt reeks.

Grtz,

El vago
http://www.sinfronteras.be
“Explore. Dream. Discover.”
lenny1
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 mei 2007, 17:43
Locatie: Anderlecht

Bericht door lenny1 »

ciaokes,
ben Kurt, 35 jaar en woon in Anderlecht; ik bezoek het forum omdat ik zelf niet echt een techneut ben en er hier toch nuttige info terug te vinden is, ook voor niet-mechaniciens
Vroeger reed ik voornamelijk met Japanners rond, maar ben sinds dit jaar overgeschakeld op een R1100RS en heb me dat nog geen seconde beklaagd, ook al is hij van 96 en heeft hij al 80.000 km op de teller, geen noemenswaardige negatieve opmerkingen,is echt een tof machien.
Als ik niet op mijn motor zit, vertoef ik meestal op mijn koersfietske[/quote][/list]
K1200GT
Berichten: 994
Lid geworden op: 19 mar 2007, 17:36
Woonplaats: Heverlee

Bericht door K1200GT »

Goeiemorgen,
Voornaam Renaud, bouwjaar 1965, rij sinds mijn 19de motor (zie lijst beneden), combineer nu de Guzzi met de K1200GT 07, waarbij ik moet bekennen dat de italiaanse dame eigenlijk mijn lievelingsspeeltje is. De KGT wordt vooral gebruikt om de duo te behagen :lol: . Woon in Heverlee; werk in Den Haag (NL). Ben een weekend- en vakantierijder :oops: : vooral Ardennen, Eifel en Alpen (als er maar bochten zijn 8-)); probeer om het jaar een rijvaardigheidstraining op de Nuerburgring te volgen (ik kan dit soort trainings alleen maar aanraden). Sinds eind jaren 80 lid van BMW MC VL (maar ik realiseer me dat ik aan veel te weinig activiteiten deelneem :oops: ). Ben lid geworden van dit forum om BMW en ander motorervaringen en informatie uit te wisselen, en er wat van op te steken. :wink:
Yam RD 350 LC YPVS/ K100RS/K1100RS/K1200RS/K1200GT (al jaren verkocht in afwachting van nieuwe Beemer), Moto Guzzi V11 Le Mans Rosso Corsa en Aprilia Tuono 1100 RF :twisted: , (E36/8; F25), Lid BMW MCVL
Plaats reactie