Even voorstellen...

Onze virtuele toog...

Moderator: GVN

Plaats reactie
flokkie1
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 mei 2007, 12:36

even voorstellen

Bericht door flokkie1 »

hallo
ik ben flokkie en woon in regio Leuven ik rij met een oude suzuki DR 800 :shock: met een BMW helm :grin: ik ben al heel lang op het forum was erg geintresseerd in het bleutooch intercom van bmw wcs1 maar hellaas is bmw gestopt met dit systeem en heb ik onder tussen al heel wat systemen getest ,maar nog steeds geen echt perfect systeem
ik blijf de forums opvolgen en probeer zo nog een degelijk systeem te vinden
ook ben ik erg geintresseerd in gps systemen

groetjes flokkie
spoorman
Berichten: 386
Lid geworden op: 11 jul 2005, 17:56
Woonplaats: Putte
Locatie: Putte

Bericht door spoorman »

Hallo,
Ik ben Eddy,woonachtig te Mechelen en samenwonend met Anne.
Rij momenteel met een R1200RT ongeveer een tweetal jaren en ben er zeer tevreden over.
Mijn vorige motos waren: R850RT
R1150RT

Ben zeer blij met het forum en bezoek het regelmatig,bijna dagelijks.
Sax
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jun 2007, 20:25
Locatie: Edegem

Bericht door Sax »

Hoi Boys,

Ben zelf niet in het bezit van een BMW Moto.
Wel een Trial Montesa.

Echter, het merk BMW draag ik mee in m'n hart.

Mijn eerste BMW-Boxer-ervaring was tijdens de BMW Boxercup.
http://users.skynet.be/xavier.lemoine/racing/ (site is niet meer up to date, boxercup foto onder rubriek funcorner/wallpaper
Voor diegenen die nog twijfelen.. (??) met een S kan je hard gaan!!

Heb 3 weken geleden een weekendje met de nieuwe S gedaan... ***WAANZINNIG***
Sterk koppel, zéér wendbaar (bye bye Blade op de bochtige wegen in Luxemburg) en een zéér soepele motor (soms begin je te twijfelen of het een 4 cilinder is die niet hoog in toeren (8000) kan... )
NIETS DAN LOF OVER DEZE MOTO!

Voilà, mag ik nu lid blijven van dit Forum?

Ter info: voor de mensen die geïnteresseerd zijn in de motovest "Jacket" van BMW. --> Ik heb er binnenkort 1 nieuwe te koop. --> geïnteresseerden --> forum checken of me reeds een mailtje sturen.

Succes met de site!
Winners do what losers don't.
Werner C
Berichten: 132
Lid geworden op: 15 mei 2007, 21:31
Locatie: Berlaar

Ik zat er ook naast

Bericht door Werner C »

Jo folks,

Ik heet Werner, ben 40 jaar, en ben hier zo'n goei 3 maand (peins ik)... Getrouwd, 1 dochter van 13 (die maar al te graag duo zit!!). Ik bol rond met een K1100LT SE van 94, en hoop dat die nog heel lang meegaat !! Ik ben vooral content dat ik, na uiteindelijk de beslissing te hebben genomen, een Beemer heb gekozen. Ik wens iedereen verder ook veel bikefun toe !

Ik ben alvast blij verrast met de schat aan kennis die ik via dit forum heb aangetroffen, en waar ik ook al een paar keer ferm profijt mee heb kunnen doen :wink:

Ziezo !

(en mag ik nu blijven na 1 september :twisted: :twisted:)
K1100LT SE '94 Nr 0509 - 73K km - TTR2nd Ed
josvdp
Berichten: 29
Lid geworden op: 31 dec 2004, 14:15
Locatie: Rijkevorsel

aanmelden

Bericht door josvdp »

Aan allemaal,
Na eerst een bandit 600, een RT1100 ben ik nu sinds 2002 en zowat 75000km op de teller de gelukkige bezitter van een K1200LT. Als leerkracht autotechniek lees ik met graagte alle topics betreffende het wel en wee van collega motorrijders.
Alle onderhoud voer ik zelf uit en beleef nog steeds het meest genoegen met zelf oplossingen te vinden voor voorkomende problemen.
Ik ben net de vijfenvijftig gepasseerd, woon te Rijkevorsel en plan na een herstelperiode van zes maand, deze week nog terug op de motor te kunnen kruipen.
Mvg.jos
Mijn hobby is mijn beroep.
Dirkie
Berichten: 35
Lid geworden op: 04 sep 2006, 15:20
Locatie: Marke
Contacteer:

Bericht door Dirkie »

Hallo, iedereen :grin:
Ik ben Dirk, woonachtig te Marke (Kortrijk) ben 44 jaar jong rij monenteel met een K 1100 LT waar ik zeer tevreden van ben, daarvoor een K 100 Rt, en een Honda 500 Cx.
Om mij zoveel mogelijk op de juiste plaats laten terecht komen laat ik mij leiden(lijden 8-) ) door een Garmin 2820
Volg eigenlijk al zeer lang het Forum, nog niet veel berichtjes, maar ik ben nu eenmaal geen grote prater, maar als ik iemand kan helpen met een goede tip zal ik het zeker niet laten

Groetjes Dirkie
BMW motorclub Vlaanderen lid
R1200S
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 mei 2007, 16:26
Woonplaats: Merelbeke
Locatie: Oost-Vlaanderen
Contacteer:

Ik wil ook blijven

Bericht door R1200S »

Ik wil ook blijven, daarom...

... Ik ben Bart, 32 jaar, woon in Merelbeke en rij met nen rara R1200S :roll: Power en beauty dus :twisted:
Voor mn S-je laat ik graag mn 4-wielige beemer thuis.
Voor ne foto: R-forum - Toon je boxer.

BTW: beestig goed forum; veel volk, kennis en passie!
Gustje
Berichten: 57
Lid geworden op: 01 jan 2007, 18:26
Woonplaats: Vosselare
Locatie: Oost vlaanderen

Bericht door Gustje »

Hoi

Mijn naam is Van Severen Dirk gebvoren op 24/07/1959 en ben woonachtig te Vosselare.Ik heb vroeger 28 jaar geleden met de moto gereden en heb mij nu een BMW K 1200 gt aangeschaft.Hij staat nog in Duitsland bij de daeler.Ik bezoek dagelijks het "toffe" forum .
sentinel
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 jan 2005, 02:01
Locatie: Oostende

Hoi

Bericht door sentinel »

ik ben Dirk, 32 jaar en woonachtig in Oostende
Mijn Hobies zijn Boogschieten en toeren op de motor
Ik heb sedert 1 maand mijn R1100R omgeruild voor een K1200LT.
pvde
Berichten: 2652
Lid geworden op: 04 nov 2004, 18:11
Woonplaats: Essen -Wildert
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door pvde »

Yep,

Naam: Patrick
Leeftijd: 43 jaar
Woonplaats: Wildert - Essen
Motorgeschiedenis: Kawasaki GPZ600R, BMW F650GS, BMW R1150RT
Hobby's: Motorrijden, Mountainbiken en Reizen.

Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
WouterRR
Berichten: 42
Lid geworden op: 29 sep 2004, 22:41
Locatie: Merelbeke

Bericht door WouterRR »

Hoi iedereen,

Ik ben Wouter en woonachtig te Merelbeke, en ben geen actieve poster meer sinds ik de R1150R geruild heb voor de Ducati MS2R1000.
Motorrijden is een hobby en daardoor durf ik al eens van merk en type te veranderen, en wat niet wil zeggen dat ik nog heel regelmatig het BMW forum afschuim.
Op de lange termijn (ooit) staat op de planning om een oldtimer aan te schaffen en daar gaat m'n voorkeur nog steeds uit naar de R75/5 serie (liefst eentje van m'n geboortejaar - ik ben niet kieskeurig... :wink:)

Dus beste webmaster, gelieve m'n account niet zomaar te schrappen! :-P
on5cit
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 aug 2007, 00:36
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

ook even voorstellen

Bericht door on5cit »

Hoi Allen,

Meestal luister ik naar de naam Marc, en anders ook,
ik woon te Antwerpen/Ekeren(het is soms niet echt duidelijk wat het nu net is haha/... En ik ben werkzaam (ik bedoel eigenlijk dat ik er bijna elke dag BEN) in een raffinaderij in de antwerpse haven

Ik ben me ook net een beemertje aangeschaft na een teleurstellende kennismaking met een Mito125 . Dus nu rij ik met een glimlach rond op een F650 van 96 met 22K Km op de teller.
hierbij een link voor de foto's:

http://on5cit.servebeer.com/images/bmw-F650/f650-1.jpg
http://on5cit.servebeer.com/images/bmw-F650/f650-2.jpg

inmiddels hangen de beemer logo's er wel terug op :grin:
de enkele kilometerkes die ik nog maar heb gereden inmiddels waren alvast zeer aangenaam. dus ik hoop er nog wel heel wat te kunnen verslinden.

Enkel een klein minpuntje vind ik. Het schakelpootje staat voor mij net iets te diep. Als ik dit wil omhoogbrengen kom ik tegen het motorblok. dat moet ik nog even zien op te lossen met evt. wat plooiwerk of zo. en dan krijgt hij voor mijn tevredenheidsschaal een 100%

Tot on the road, en vele veilige kilometers gewenst
Marc
vozmed
Berichten: 46
Lid geworden op: 02 jan 2007, 11:28
Locatie: Mortsel
Contacteer:

Bericht door vozmed »

vozmed = Guy Lefèvre uit Mortsel
bedrijfsverpleegkundige in de chemische industrie (Haven Antwerpen)
Ondertussen 30 j geworden.

Begin dit jaar m'n rijlessen gekregen voor het A rijbewijs en een secondhand f650CS (scarver) van 2002 gekocht.

Nog even moeten wachten tot ik een garage had om dat speelgoed 's avonds in te zetten maar sinds april rijd ik vooral woon-werkverkeer.

Op het werk nu ook ingeroepen door de collega's voor
http://www.basfmotorvrienden.be

aan de volgende nu!
Gerrit
Berichten: 22
Lid geworden op: 31 dec 2004, 21:35
Woonplaats: Tielt-Winge
Locatie: Vl-Brabant

Me effe melden voor ze me eruit gooien !!

Bericht door Gerrit »

Collega's
Wegens een beleefd berichtje van de webmaster zal ik me ook maar even voorstellen. M'n naam is Gerrit zoals ge al kon vermoeden, en ik woon in de buurt van Aarschot. Ik was er al van in het prille begin van het forum bij, dus heel wat van die oudgedienden kennen me alvast.
Momenteel heb ik m'n derde Beemer, zijnde een R1200GS met heel veel toeters en bellen.
Helaas heb ik een druk beroepsleven, vandaar weinig tijd .....en dus een keuze, of lullen op het forum of rijden met de GS, de keuze licht wel voor de hand zeker.
Alleszins is dit forum gewoonweg fantastisch, als ge dan toch eens met een vraag zit of een info nodig hebt, er is altijd wel iemand die je op de goede weg kan helpen.
Allé nog veel km-plezier en tot in de bocht !

Gerrit
choc
Berichten: 8
Lid geworden op: 14 mei 2006, 18:57
Locatie: Berlaar

Bericht door choc »

Ik ben Choc en mijn vrouwtje is Anja Gs, samen hebben we al vele kilometers op onze moto's staan, ik rij momenteel met de nieuwste K1200GT en mijn wederhelft met 1200 Gs, zin in een ritje, kom eens op zondag langs in Berlaar.
PS.: bedankt Eddy voor je kaart van Route de Liberté
Noel-K1200RS
Berichten: 122
Lid geworden op: 20 nov 2004, 21:31
Locatie: Lochristi

Bericht door Noel-K1200RS »

Blijkbaar moet ik mezelf (nogmaals) voorstellen om niet van het forum gegooid te worden.
Onder mijn avatar zit geen cijfer meer van geplaatste posts. Is me vorige week al opgevallen.
Begrijp er niets van. Ok, ik heb een tijd geen bericht meer geplaatst, ben al meerdere jaren lid. Misschien een vergissing? Of een software foutje?

Bij deze dus.

Noel, uit de buurt van Gent, sinds meer dan een jaar gelukkige bezitter van een K1200RS (of wat dacht je?)
Laatst gewijzigd door Noel-K1200RS op 09 aug 2007, 20:33, 3 keer totaal gewijzigd.
BMW, wat anders?
pvde
Berichten: 2652
Lid geworden op: 04 nov 2004, 18:11
Woonplaats: Essen -Wildert
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door pvde »

Yep,
Welkom in Beemerland 8-)
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
Dré GS
Berichten: 180
Lid geworden op: 07 apr 2007, 15:35
Woonplaats: Nazareth
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door Dré GS »

Yo beste motorvrienden en forumliefhebbers,

Ik ben Dré mijn voornaam is GT,ik ben 59 jaar jong en ben woonachtig in Nazareth mijn beroep doet er niet toe want binnen een paar maanden ga ik met pensioen, ik ben sedert april lid van de club, was toevallig al surfend eens op dit forum gesukkeld en het stond mij wel aan,de week daarop was er een onthaalavond in de oase in Merelbeke en ben zodoende daar eens een kijkje gaan nemen, ik werd daar aangeklampt door een ledenwerver Gonzo of zoiets die mij van alles uit de doeken deed waarom ik lid moest worden (vond het nogal een toffe en ben maar lid geworden) k heb er nog geen seconde spijt van gehad, Bart heeft mij ondertussen al geleerd om een wiek te steken waarvoor mijn dank.
Tot in den draai,enne..... je " houdt" hem best recht.
Dré GS
Lid BMW MC Vlaanderen
K1200GT-R1200GS
hly
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mar 2005, 18:53

even voorstellen

Bericht door hly »

Ik ben Jo, 47 jaar en rijd momenteel met een Honda Sevenfifty die in juli de 100.000 km overschreed. Ik ben momenteel in de vergelijkingsfase : BMW R1200 RT, Yamaha FJR 1300, Honda Pan European...
Heb de RT reeds testgereden, prachtige fiets, licht & wendbaar met alle mogelijke snufjes, ik vermoed toch een aanpassingsperiode om de boxermotor gewoon te raken.
Ik lees dus met meer dan gewone belangstelling de ervaringen van de gebruikers!

grts,

Jo
Didier R1150RT
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 sep 2004, 13:55
Locatie: Willebroek

Even voorstellen omdat titel verplicht blijkt ;-)

Bericht door Didier R1150RT »

Hoi allemaal,

Naar anleiding van de mail dat account zal geschrapt worden eveneens even voorstellen.
Ben meer forumlezer dan poster.
Ik ben Didier, zit op tram 4 en rijd met een R1150RT
Laatste verzetje met de moto was de Vogezen, een aanrader voor elke motorrijder.
Volgende keer nog meer bochten opzoeken en nog meer dagen onderweg. Hopelijk wel met beter weer.

Nog vele probleemloze kilometers voor iedereen toegewenst.
Met een GPS rij je nooit verloren, wel dikwijls waar je niet weet waar je bent.
Rafbmw
Berichten: 86
Lid geworden op: 29 aug 2006, 12:29
Woonplaats: Wuustwezel
Locatie: Antwerpen

hoi all

Bericht door Rafbmw »

Hoi all

mijn naam is Raf voor de moment 42 (maar da blijft ni hé)
wonende te wuustwezel
passies zijn computer en mijn 850RT
voorheen was het Honda CB400N en een goldwing GL 1200
beroep is buschauffeur bij de lijn

grts
Laatst gewijzigd door Rafbmw op 10 aug 2007, 11:05, 2 keer totaal gewijzigd.
pvde
Berichten: 2652
Lid geworden op: 04 nov 2004, 18:11
Woonplaats: Essen -Wildert
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door pvde »

Yep,
Welkom in Beemerland en veel plezier met de F650 Funduro.
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
R12RT
Berichten: 161
Lid geworden op: 20 jul 2007, 14:28
Locatie: Iere in nieveranst elders

Bericht door R12RT »

Name: Ph!l
Town:Lovendegem
State: B
Age: 7 to 77
MCycle: see nickname
History: XR350, YAM VIRAGO750, Diversion900 ,R11RT, K12RS.
Profession: Operations Supervisor
pvde
Berichten: 2652
Lid geworden op: 04 nov 2004, 18:11
Woonplaats: Essen -Wildert
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door pvde »

Yep,
Welkom in Beemerland en veel motorplezier 8-)
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
Muiseke
Berichten: 11
Lid geworden op: 21 jun 2007, 14:49
Locatie: Stationsplein 4 te 1150 brussel

Bericht door Muiseke »

Halloooo,

Mijn naam is Alain en heb me vandaag lid gemaakt bij BMW Vlaanderen. :razz:
Sinds mijn 16e reeds op twee wielen, maar 't grof geschut is pas tegen mijn 21e begonnen. :lol:
De laatste tien jaar heb ik een BMW K1100 LT , een KAWA ZZR 1200, een BMW R 1100 RT, en een R 1150 RT gehad. Nu een trauwe bezitter van een K 1200 GT (nieuw model). 8-)
Hobby's: :shock: motor rijden natuurlijk, maar ook zwemmen. :roll:
En een tot twee keer met de motor (en madam) op vacantie per jaar.
Een gemiddelde van 30.000 km per jaar, wat betekend dat ik een jaar-door rijder ben, winter en zomer :-? :-? :-? als je dat nog een zomer kan noemen.
Ben hier om nieuwe vrienden en kennisen te maken.
Dus ......... misschien tot kort op de weg :wink:
Plaats reactie