Even voorstellen...

Onze virtuele toog...

Moderator: GVN

Plaats reactie
cor noels
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 feb 2006, 20:10

even voorstellen

Bericht door cor noels »

Hallo iedereen,

Mijn naam is Cor, 45 jaar en wonende te Oosterhout NL
Sinds mei 96 bezitter van R1150GS .
Job: supervisor bedrijfsvoering op een electriciteitscentrale.
Hobby: hardlopen, motorrijden en fotograferen.

Dikwijls op dit forum terug te vinden wegens veel info voor nieuwkomers.

Groeten, Cor.
yabbanoname
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 feb 2007, 14:17

Bericht door yabbanoname »

Yo!

ik ben op dit forum gekomen vanwege de bijdrage van een Essens zwaantje op motorverlichting Afbeelding
Ik heb zelf niks met BMW (ooit wel een keer bijna een GS1150 gehuurd), heb zelf wel wat andere allroads gehad (geen vergelijk echter, transalp, africa twin), sportfiets (ZX9R) en tourfiets (Harley Ultra aka FLHTCUI).
Tuf tegenwoordig op andere HD's (XL1200S, FLSTF) en de dikste Honda (GL1800).
Wil r wellicht nog wel een GS1200 bij (ooit ;-), ik vreet kilometers dus dat moet geen bezwaar zijn

Oja, k woon net voor de grens (Kalmthout)
Laatst gewijzigd door yabbanoname op 09 aug 2007, 20:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Yo!
fulleke
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 mar 2007, 11:59

nen hollander op uw forum...

Bericht door fulleke »

maar even voorstellen, ik ben Fulco, in België heb ik mijn nickname Fulleke gekregen, tijdens een optreden als DJ in Gent in 1985... :-?

Ik rij een R1150RT uit 2002, met een CeeBaileys scherm.
Lukkie
Berichten: 29
Lid geworden op: 27 sep 2005, 21:23
Woonplaats: Assenede
Locatie: Assenede

Bericht door Lukkie »

Hoi,

ook ik zal me een keer voorstellen, teneinde niet van het forum gegooid te worden :wink:

Ik ben 35 jaar, woon in het rustige Assenede (O-Vl) aan de schreve en sinds enkele jaren gestart met motorrijden. Gestart met een tweedehandse GS Dakar, een lekker hoog machientje, maar een beetje weinig koppel en er ontbreekt een versnelling. Na reeds enkele maanden overgeschakeld op nen blauwe 1200 GS met 3500 km op de teller; das pas echte luxe.

Ik ben van plan toch eens wat vaker naar de Oase te gaan. (helaas past het morgen niet, deju)

Bart, je gaat me af en toe eens zien de zondagmorgen in Bentille. Was een leuk tochtje vorige week. Veel plezier met het Krekenrijdersweekend !

Ik ben af en toe op het GS-forum en moet zeggen dat je daar soms echt wel goede reacties op allerlei zaken krijgt !

next...
R1200 GSA 2011 - 30 years edition
be432081
Berichten: 52
Lid geworden op: 02 aug 2005, 19:28
Locatie: Meerbeek

account afschaffen op het forum

Bericht door be432081 »

Beste,
Ik ben een hele tijd stil geweest op het forum , door verschillende omstandigheden, maar wil nog graag wat nieuws horen van de ben beemers.
Ik stel me nog eens voor :
Ik ben Hugo, BMW rijder sinds 2 jaar met een R850RT, wonende in vlaams brabant , 2 straten verder als Filip knop , alwaar ik hem nooit heb ontmoet.Daarenboven is er op het werk nog een fervente beemer , lukske puttaert die me steeds aanmoedigd om naar de meetings tss bmw vrienden te komen.
Een en ander in het shitleven weerhoud mij om overal bij te kunnen zijn , maar heb wel de fun om te kunnnen lezen wat de internet bmw vrienden te vertellen hebben op dit forum.
By the way , als iemand dit leest en een prachtig RT'ke wil op de kop tikken , de mijne staat te koop , tenminste voor een eerlijke prijs en voor een echte amateur , niet zomaar een of andere dealer of kwast die er geld wil uitslaan.

rgds

Hugo
Midlife-crisis , tis van da
cor noels
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 feb 2006, 20:10

even voorstellen

Bericht door cor noels »

Hallo iedereen,

Mijn naam is Cor, 45 jaar en wonende te Oosterhout noordbrabant NL.
Sinds mei 2006 bezitter van R1150GS uit 2003
Job: supervisor bedrijfsvoering op een enegie centrale.
Hobby: fotograferen,hardlopen en motorrijden.

Dikwijls op dit forum terug te vinden wegens veel info voor nieuwkomers.

Groeten, Cor.
Nero
Berichten: 134
Lid geworden op: 28 aug 2006, 17:29
Woonplaats: Vlaanderen
Locatie: Vlaanderen

Voorstelling !!

Bericht door Nero »

Mijn naam is Patrick, ben 49 jaar ...
Heb sedert mijn 18 jaar motorervaring, en bijna meer dan 25 merken aangeschaft én bereden...
Sedert 01 sept 1980 zwaar accident achter de rug 'in mijn recht'...
in wagen (zijkant) gereden aan een snelheid van meer dan 120 km/uur, had voorang !
In 1976 heb ik eens een BMW gehad een 75/....(lang geleden), Vorig jaar heb ik mij terug een K100 aangeschaft (een RS) en omgebouwen naar RT.
Model 1984 én hij heeft mij al veel plezier gebracht.
Ik ben woonachtig te Gent, en rijd bijna alle dagen met de motor.
In de maand oktober doe ik meestal een week-trip Ardennen waarbij een paar duizend km afgereden wordt.
Hobby is PC, motoren, magazine- lay-out - en mijn werk !!
ben Coördinator van het gerechtelijk arrondissement voor Child Focus en werk dagelijks samen met de lokale politie van Gent en de stadswachten van Gent, als met de stad en gemeentebesturen van het arrondissement Gent..
Mijn BMW is dan ook met deze een inteventievoertuig die mij tijdens mijn opdrachten nooit mag laten staan.. ! én dat doet hij ook niet !!
Op dit ogenblik zoeken we nog steeds een sponsor voor een BMW...
mij website is : http://www.childfocuscelgent.be/index.php

Ik ben sedert 7 jaar 24/24 uur van dienst voor de kinderen in nood..
Mijn calsign is NERO. 8-) 8-) 8-)
qluc
Berichten: 257
Lid geworden op: 04 okt 2004, 18:38
Locatie: mechelen

Bericht door qluc »

hallo zoals gevraagt
mijn naam is herman luc (qluc) wonende te mechelen
rij momenteel met rt 1200 momenteel wel wa problemen mee maar hopelijk raken die snel opgelost
hobby: wandelen en per moto op vakantie gaan
duveltje4
Berichten: 176
Lid geworden op: 22 nov 2004, 23:58
Locatie: Zoersel

Bericht door duveltje4 »

Ik heb zonet ook een dergelijk mailtje gekregen. 'k Had nochtans deze week nog een vraag gesteld op het forum, mijn teller staat op 123, goed voor 200cc...

Nu vertik ik het van mij voor te stellen sé!! :twisted: :-P :twisted:
DE JOKKE
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 mei 2007, 17:09
Locatie: Leerbeek

Bericht door DE JOKKE »

Mijn naam is de Jos.57 jaar oud en daardoor overgeschakeld ,tot op heden ,met volle goesting naar een beemer.Mijn interesses zijn toeren en het(bijna terziele gegane) bk-snelheid.Heb hier op het forum al een paar domme vragen gesteld over BMW omdat ik deze fiets maar in mijn bezit heb sinds 10/07.Was vroeger VFR-rijder(knappe fiets maaar ne mens veranderd al eens).Woonachtig te Leerbeek(1000 inwoners)tussen Halle en Ninove.
BMW R 1100 S
peterw
Berichten: 26
Lid geworden op: 27 okt 2004, 13:18
Locatie: Kortenberg

Bericht door peterw »

wil mijne account nog wel een tijdje houden....

Peter, woonachtig in kortenberg en rij sinds 3 jaar met een beemer waar hier het minst wordt over gesproken, de C1.
BMW C1 Family Yellow-Silver
annebeer
Berichten: 71
Lid geworden op: 15 jan 2007, 15:11

Bericht door annebeer »

Hoi ik ben Annebeer,


In real live gewoon Ann
Ik ben het vrouwke van JH. (oesje..die naam is hier toch geen vloek hoop ik)

Ik rij enkel met de beemer mee als passagier, maar geniet daarom niet minder mee!
Madam JH
Jakke_bmw
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 okt 2004, 11:07
Locatie: Retie

Bericht door Jakke_bmw »

Ik zen Jakke_BMW en winter en zomer motard in hart en nieren.
Vorige moto's ; K100RS - K1200RS geel/grijs - K1200RS blauw.
Recente moto : sinds mei 2006 een K1200GT blauw.
Grtz,
Jakke_bmw (In den hemel is er geen bier, daarom drinken wij het hier.)
Alexander
Berichten: 12
Lid geworden op: 06 aug 2006, 13:55
Locatie: Brugge ( Santa Cruize )

Even voorstellen

Bericht door Alexander »

Hallo iedereen,

Ik ben Alexander en woonachtig in sint - kruis,
ben momenteel de trotse eigenaar van een gs 1200, mijn eerste beemer was een 1150 roadster.

Ik vertroef al een poosje op dit forum, en er staan foto's van mijn beemer bij het gs forum, toon jullie gs.

Groeten

Alexander
arno v
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 nov 2006, 13:18
Locatie: Stein NL

Bericht door arno v »

ik ook al een mail
ik ben arno , en rij op een 12000 gsa van 2006
ben afgelopen jaar 3 weken in marokko geweest met motor, verder ben ik helemaal geintreseerd in reizen en liefst met motor
ben ook al diverse keren in afrika geweest met motor en fiets
ik vind dit trouwens een heel leuk forum
bmw 1200gsa
Nand
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jan 2005, 15:16
Locatie: Balen

Bericht door Nand »

Hoi ik ben Nand, 48 jaar woonachtig in Balen, ik rij al 15 jaar met Bmw, eerst een R100rt, dan een 100lt, dan 1100rt, 1150rt, nu momenteel een 1200rt van 2005 en heb daar nu momenteel 50.000 km op staan. Mijn vrouw en ik rijden veel in het weekend en gaan regelmatig op reis met de moto. We hebben al veel opgestoken van het forum. Groetjes.
TheViking
Berichten: 182
Lid geworden op: 10 feb 2005, 23:07
Woonplaats: Brugge
Locatie: Brugge
Contacteer:

Bericht door TheViking »

Yeplahoi,

Opnieuw voorstellen om forum account levende te houden:

TheViking ofte Kevin, 30 jaar. Ik rijd al een jaar of 4 met een Rockster.

Ik ben werkzaam als software ontwikkelaar (voornamelijk in de telefonie sector) en doe af en toe een ritje mee.

Als iemand een programmeur nodig heeft, of van Brugge is en eens een toerke wil doen in't weekend laat het dan maar weten.

'k Mis den Danny op het forum want de forum-Schotlandreis van vorig jaar was DE MAX en ik had graag met een bende meegegaan naar Ierland.

'k Vind ook dat iedereen zijn postcode, gemeente of streek zou moeten invullen zodanig dat je weet of andere leden uit je buurt komen of niet.

Kevin.
Met computers gaat alles automatisch maar niks vanzelf !
Dirk GSA
Berichten: 17
Lid geworden op: 12 okt 2006, 22:08
Locatie: Puurs

Bericht door Dirk GSA »

Hallo iedereen,

Ben Dirk from Ruisbroek. Nog maar een jaartje BM-mer, sinds aanschaf GSA. Occasioneel ben ik wel eens op 't forum. Zal't kort houden want vertrek morgenochtend om 6-en naar zuid-Frankrijk (vermits er hier toch geen zon tevangen is) met de GSA. Kwestie van wat zonnige km's te doen. Tot een d-zer

Dirk GSA
BoxerDesmo, fun mix
BALD
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 sep 2005, 21:45
Locatie: Erembodegem

effe voorstellen

Bericht door BALD »

Hoi allen

Ben 45 en sinds 4 jaar grote BMW fan. Zelfs zoveel fan dat ik in januari 2007 een nieuwe R1200RT heb gekocht.

Zou graag wat meer tijd hebben zodat ik meer kan motorrijden en meer op deze leuke site kan surfen.

Groeten

Peter
jempie1
Berichten: 106
Lid geworden op: 28 sep 2004, 22:58
Woonplaats: 9400
Locatie: Pollare-Ninove

Bericht door jempie1 »

Hallo.

Mijn naam is Jean-Pierre 21 jaar en 368 maanden wonende in regio Ninove

Job: bij de GROOTSTE Krant van het land H.L.N

Na een Guzzi California, BMW R1150RT, rij ik en nu met een R1200RT

groeten

jempie1
Honda 550 four,Guzzi California 1100, R1150RT , R1200RT en nu R1200GSA
Mercedes E 220 CDI
Lid.BMW Motor Club Vlaanderen
**Luc**
Berichten: 21
Lid geworden op: 18 okt 2006, 19:57

ff voorstellen ander ben ik weg

Bericht door **Luc** »

Hallo,

Vandaag een email gekregen dat mijn account geschrapt wordt??? Vreemd....
Ik heb vrij recent nog antwoorden geplaatst. Anyway, ik ben Luc en ik rijdt op een K1200RS met veel plezier. Dit jaar ga ik ermee op vakantie.

Hopelijk zal dit het bhoud van mijn account zijn.
TheViking
Berichten: 182
Lid geworden op: 10 feb 2005, 23:07
Woonplaats: Brugge
Locatie: Brugge
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door TheViking »

Eric schreef:Ik denk dat de meeste het topic op de vorige bladzijde van 1200RS niet hebben gelezen, als iedereen zich terug moet voorstellen zal het nogal een lijst worden
-----------------------------------------------------------------------------------
Geplaatst: Do Aug 09, 2007 8:12 pm Onderwerp: 't is ook een manier...

--------------------------------------------------------------------------------

... om een nieuw forum vollen bak te doen draaien:

De volgende email is verstuurd door een beheerder van "BMW Motor Club Vlaanderen". Als dit
bericht ongewenste gegevens bevat neem dat contact op het de webmaster van de
site op het volgende adres:

noreply@bmw-mc-vl.be

Sluit aub de volledige mail (inclusief de 'header') bij.

Bericht dat verzonden is:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Door een foutje in de database is deze mail aan ALLE gebruikers verstuurd ipv aan de niet actieve.
Als je een regelmatig gebruiker bent mag je deze mail gewoon negeren.
Ja, maar ben ik nu een van de ongelukkigen of een non-actieven? :wink:
't kan geen kwaad dat iedereen zich eens voorstelt en zijn profiel vervolledigd :D
Met computers gaat alles automatisch maar niks vanzelf !
marray
Berichten: 67
Lid geworden op: 05 apr 2007, 21:57
Locatie: Lummen

Even voorstellen

Bericht door marray »

Ik ben Marcel
Sinds april 2006 de eigenaar van een R1200RT.Ik ben gepensioneerd mijnwerker en ben 53 jaar,wonende in Lummen.
Ik rij niet dikwijls maar bijna altijd voor een drietal dagen naar Frankrijk of Duitsland;dus ik maak mijn kilometers wel.
Ik rij sinds mijn negentiende met de motor met enkele onderbrekingen (in die tijden was iemand met een Suzuki 125 trial een echte nozem).Nadien volgde het echte werk met de allereerste 4-cilinder: de Honda 750 four.Enkele jaren zonder en toen de Honda CBR1000F tot vorig jaar.
Na lang twijfelen en afwegen mijn BMW gekocht en nog geen seconde spijt gehad,al miste ik in het begin de"schop onder mijn gat" bij het optrekken,maar nu heb ik de andere kwaliteiten (en dat zijn er veel)leren waarderen van mijn boxer.
Het forum lees ik geregeld omdat er bepaalde typische BMW zaken aan bod komen die mij al verschillende keren geholpen hebben.
NA dit verhaal hoop ik dat we nog lang mogen leven om met onze motoren te kunnen rijden en genieten.
Marcel Raymakers (marray)
jtroncqu
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 nov 2006, 22:18
Woonplaats: Oosterzele
Contacteer:

Re: Even voorstellen...

Bericht door jtroncqu »

JüRgen schreef:Op aangeven van enkele forumleden openen wij hierbij een draadje om zichzelf voor te stellen als nieuw forum-deelnemer.

Maak je dus bekend, welke motor je bezit of van plan bent aan te schaffen, probeer het tot een voorstelling te beperken en daarna even de eventuele vragen te stellen in de daarvoor voorziene fora.

Veel plezier :!:
hoi
ik ben jan
ik rij met een R 1200 RT
een rode
ben onlangs met mijn vrouw Tineke 3 weken nr Corsica geweest
ik woon in Oosterzele
mijn vorige was een 1100 RT
groetjes aan iedereen
ludo V E
Berichten: 314
Lid geworden op: 31 mar 2005, 20:31
Woonplaats: 2490 BALEN
Locatie: ANTWERPEN BALEN (kempen)

even voorstellen

Bericht door ludo V E »

hallo
ik ben ludo v e , 51 jaar uit BALEN (kempen ) .
mijn vorige BMW's : R 100 RS - k 100 LT - k 1100 LT SE (2x) nu K 1200 LT FL , ben werkzaam bij UMICORE vanwege fusie binnenkort bij NIERSTAR , hobby: motorrijden , reizen , lichtstoetwagen .
groeten ludo
Plaats reactie