Allé, nen dikke proficiat met de nieuwen telg, 'k veronderstel dat de Yam moet verhuizen nu.
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Frank K schreef:ikke volgend jaar met mijne tanker door Marokko en jullie allemaal met lichte machientjes
't Schijnt dat er ergens ne Yama TT600 te koop zou komen
Proficiat Peter. Als gij ernaast staat is het precies wel een héél klein machientje (en dan weten dat ik amper met mijn voeten aan de grond geraak vanop dat zadel)
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
Ik kwam al elke dag kijken of ik niets zag staan over een nieuwe aanwinst van je ... alles is dus blijkbaar goed verlopen ... proficiat en veel succes ermee ...
Frank K schreef:Amai, knap. Ik voel hem hier al komen, ikke volgend jaar met mijne tanker door Marokko en jullie allemaal met lichte machientjes
daar zou ik mij geen zorgen over maken,die gasten op die 450 gaan nie veel voordeel hebben in MAROKKO !!
vergeet niet dat 80% steenpistes zijn honderden km lang zijn waar snelheden makkelijk oplopen tot stuk boven de 110 km/u . de 450 heeft geen zit comfort en tank is te klein ,dus geene paniek .
de 450x is een rasechte hard enduro voor technische parcours .voor mij mag er eene in de garage staan
Frank K schreef:Amai, knap. Ik voel hem hier al komen, ikke volgend jaar met mijne tanker door Marokko en jullie allemaal met lichte machientjes
daar zou ik mij geen zorgen over maken,die gasten op die 450 gaan nie veel voordeel hebben in MAROKKO !!
vergeet niet dat 80% steenpistes zijn honderden km lang zijn waar snelheden makkelijk oplopen tot stuk boven de 110 km/u . de 450 heeft geen zit comfort en tank is te klein ,dus geene paniek .
de 450x is een rasechte hard enduro voor technische parcours .voor mij mag er eene in de garage staan
peter.
Awel Peter, dat stelt mij al veel meer gerust...
Geen paniek Frank, heb deze niet gekocht voor Marokko...
Ik zal dat waarschijnlijk ook met m'n tanker doen....
Rone schreef:Ik kwam al elke dag kijken of ik niets zag staan over een nieuwe aanwinst van je ... alles is dus blijkbaar goed verlopen ... proficiat en veel succes ermee ...