Scala Rider en Evo V

Hier kan je alle vragen, tips & tricks kwijt over Bike-to-bike, Bluetooth, Intercom systemen, GSM,... kortom alle communicatie perikelen

Moderator: GVN

Plaats reactie
EasyRider
Berichten: 41
Lid geworden op: 06 mei 2007, 21:27
Locatie: Lanaken

Scala Rider en Evo V

Bericht door EasyRider »

Ik heb deze week een scala rider aangeschaft. Nu krijg ik dat ding niet goed op mijn Evo V helm gemonteerd. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

groet,

T.
"The problem with the French is that they dont have a word for entrepreneur."
George W. Bush
Dirk 9700
Berichten: 688
Lid geworden op: 23 mei 2005, 18:43
Woonplaats: Oudenaarde
Locatie: Oost-Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door Dirk 9700 »

Make Life A Ride
BMW Motor Club Vlaanderen lid :wink:
PeterGT
Berichten: 232
Lid geworden op: 10 jun 2007, 18:06
Woonplaats: Lint
Locatie: Hove
Contacteer:

Bericht door PeterGT »

Heb de scala-rider al een tijdje met grote tevredenheid op m'n Evo5 staan.
Topic van Jurgen is heel duidelijk voor montage buitenkant. Voor demontage helm en interne bevestigen gebruikte ik destijds een handleiding voor een ander (intercom) systeem. Heb die hier nog liggen. Als interesse bezorg ik je die graag via mail. Laat dan maar iets weten.
R1100RT(1998) - R1200RT(2005) - R1200RT(2009) - K1600GT(2012) - K1600GT(2015) - K1600GT(2016)
Bmw Nav V - Sena 20S - Lid BMW MC Vlaanderen
lexke
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 jun 2010, 00:29

Re:

Bericht door lexke »

Wil je met dit eens doorsturen Peter?
PeterRT schreef:Heb de scala-rider al een tijdje met grote tevredenheid op m'n Evo5 staan.
Topic van Jurgen is heel duidelijk voor montage buitenkant. Voor demontage helm en interne bevestigen gebruikte ik destijds een handleiding voor een ander (intercom) systeem. Heb die hier nog liggen. Als interesse bezorg ik je die graag via mail. Laat dan maar iets weten.
Plaats reactie