Schuberth J1

Hier kan je alle vragen, tips & tricks kwijt over Bike-to-bike, Bluetooth, Intercom systemen, GSM,... kortom alle communicatie perikelen

Moderator: GVN

Plaats reactie
Den Stille
Berichten: 21
Lid geworden op: 28 jan 2005, 16:59
Locatie: Wuustwezel

Schuberth J1

Bericht door Den Stille »

Wie kan info verstrekken over binnenstukken helm verwijderen schuberth J1.
Reden plaatsen luidsprekertjes scala rider . Tips plaatsen intercom op helmschaal.
Dank U
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: Schuberth J1

Bericht door WimLT »

Je hebt 1 hoofdpad die rondom je hoofd zit en 3 middenpads (blauw). Die zitten met klittenband bevestigd en kunnen voorzichtig verwijderd worden, bijvoorbeeld om te wassen op 30°(blz 229 + 230 van de manual) :idea:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Renzo
Berichten: 50
Lid geworden op: 29 aug 2007, 19:37

Re: Schuberth J1

Bericht door Renzo »

Hoi,

Ik heb ook de nodige communicatie in mijn J1 ingebouwd. Als je een beetje handig bent kun je de kunstofdelen links en rechts aan de helm ( waar de beugel in vastklikt ) losschroeven. Er zitten inbusbouten aan de buitenzijde. Let wel op dat de veertjes van het beugelsysteem niet wegspringen. Dat is wel een geklooi om weer terug te plaatsen. Na enkele keren heb ik het een beetje onder controle gekregen. Vervolgens kunnen aan beide zijden van de helm kunstofdelen ( tempex ) uit de schaal worden verwijderd. Daarachter heb ik mijn speakers ingelijmd. Kraak helder geluid en géén druk op je oren.
Kortom even prutsen maar het resultaat is ernaar.
Renzo,
Honda 400 C 1992, Honda Pacific Coast 1998, BMW R1150RT 2006, R1200 RT LC 2014 / Ebony
2016 Mei Saarland, mei/juni Calabria & Basilicata ( Zuid-Italie), aug/sept Emilia-Romagna & Alpen( Noord-Italie)
Plaats reactie