starcom + cobra

Hier kan je alle vragen, tips & tricks kwijt over Bike-to-bike, Bluetooth, Intercom systemen, GSM,... kortom alle communicatie perikelen

Moderator: GVN

Plaats reactie
JohanDB
Berichten: 639
Lid geworden op: 30 dec 2005, 12:42
Locatie: Schellebelle
Contacteer:

starcom + cobra

Bericht door JohanDB »

Op de moto zit een starcom advance intercom met kapotte gsm-ingang (waaraan ik me absoluut niet stoor aangezien de rest perfect functioneert).

Nu ben ik vandaag de Cobra pmr set van FuturGSrijder gaan halen (om eens te experimenteren met bike to bike) en groot was mijn vreugde toen ik de fiches naar de helm zag, want die lijken net dezelfde als die van mijn starcom helmsets... lijken... want hoewel ze perfect in mekaar passen zijn de aansluitingen anders :-?

Zijn er forumleden die hier ervaring mee hebben ?
(via de starcom advance gaan is inderdaad de gemakkelijkste oplossing maar wegens defecte gsm ingang ook meteen onmogelijk)

edit : als't moet ben ik wel handig met soldeerbout dus als ik de pinconfiguratie zou kennen kan ik één en ander wel zelf aanpassen.
patille
Berichten: 105
Lid geworden op: 04 mei 2005, 12:45
Locatie: Brugge

Re: starcom + cobra

Bericht door patille »

Johan,

Peter Derluyn uit Izegem zal U vraag waarschijnlijk kunnen beantwoorden.
Hij is installateur van intercoms en andere elektronische toestanden.
Zijn contactgegevens kunt ge terugvinden op zijn site: http://www.petersmotoshop.be/

Groetjes,

Philip
K75S,K75 RT ULTIMA; R 1150 RT
JohanDB
Berichten: 639
Lid geworden op: 30 dec 2005, 12:42
Locatie: Schellebelle
Contacteer:

Re: starcom + cobra

Bericht door JohanDB »

Gemaild.

Bedankt voor de tip
petervdc
Berichten: 193
Lid geworden op: 15 mei 2005, 11:40

Re: starcom + cobra

Bericht door petervdc »

patille schreef:Johan,

Peter Derluyn uit Izegem zal U vraag waarschijnlijk kunnen beantwoorden.
Hij is installateur van intercoms en andere elektronische toestanden.
Zijn contactgegevens kunt ge terugvinden op zijn site: http://www.petersmotoshop.be/

Groetjes,

Philip
Ik heb ook heel goede ervaringen met hem.
Aanrader !
JohanDB
Berichten: 639
Lid geworden op: 30 dec 2005, 12:42
Locatie: Schellebelle
Contacteer:

Re: starcom + cobra

Bericht door JohanDB »

Ondertussen al een mailtje terug gekregen van die man met de melding dat hij alles in huis heeft om die dingen aan mekaar aan te sluiten.
Zal er deze week ne keer passeren als't past :wink:
GSrijder
Berichten: 2330
Lid geworden op: 28 mei 2007, 10:42
Woonplaats: 9200
Locatie: Dendermonde
Contacteer:

Re: starcom + cobra

Bericht door GSrijder »

JohanDB schreef:Ondertussen al een mailtje terug gekregen van die man met de melding dat hij alles in huis heeft om die dingen aan mekaar aan te sluiten.
Zal er deze week ne keer passeren als't past :wink:
Eigenlijk was het helemaal niet nodig om mijn setje te kopen. Je kon die van je werkgever gebruiken en dan weet je ook meteen waar ze verdoken opgesteld staan :-)
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
JohanDB
Berichten: 639
Lid geworden op: 30 dec 2005, 12:42
Locatie: Schellebelle
Contacteer:

Re: starcom + cobra

Bericht door JohanDB »

futureGSrijder schreef:
JohanDB schreef:Ondertussen al een mailtje terug gekregen van die man met de melding dat hij alles in huis heeft om die dingen aan mekaar aan te sluiten.
Zal er deze week ne keer passeren als't past :wink:
Eigenlijk was het helemaal niet nodig om mijn setje te kopen. Je kon die van je werkgever gebruiken en dan weet je ook meteen waar ze verdoken opgesteld staan :-)
:lol: :lol:

't Is ondertussen al in orde. Verbindingskabelke en kabelke met ptt knop en 't was geklonken :wink:
Plaats reactie