Getest: Schuberth Rider communication system

Hier kan je alle vragen, tips & tricks kwijt over Bike-to-bike, Bluetooth, Intercom systemen, GSM,... kortom alle communicatie perikelen

Moderator: GVN

Plaats reactie
MOTOBLOG
Berichten: 1839
Lid geworden op: 21 jul 2006, 11:46
Woonplaats: Laakdal

Getest: Schuberth Rider communication system

Bericht door MOTOBLOG »

naar gewoonte te lezen op DE PVDK FILES.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door MOTOBLOG op 09 jun 2010, 05:08, 1 keer totaal gewijzigd.
GSMax
Berichten: 1219
Lid geworden op: 30 apr 2009, 12:41
Woonplaats: Lier
Locatie: Antwerpen

Re: Getest: Schuberth Rider communication system

Bericht door GSMax »

EINDELIJK :!: :!: :!: :!: :wink: :wink:
Grtz
Marc

Success Only Comes With Failure
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: Getest: Schuberth Rider communication system

Bericht door WimLT »

Leuk, maar duur speelgoedje dus. Eerlijk gezegd verwacht je voor die prijs wel àlle comfort en een iets gebruiksvriendelijker apparaat, maar vermits ik een fervent Jethelm drager ben, heb ik er sowieso geen nut aan. Zoals we gewoon zijn van Philippe een héél duidelijk verslag !
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
props-n-blades
Berichten: 367
Lid geworden op: 23 sep 2008, 10:07
Woonplaats: Aalst
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Getest: Schuberth Rider communication system

Bericht door props-n-blades »

De manier waarop deze kraag bevestigd wordt aan de helm lijkt heel sterk op de BMW Systeem 6. Past die dan ook op de Systeem 6 ?
XR600R-'87, CB360T-'76, VF750C-'83, CMX450-'90, VF750F-'83, R1150GS-'03, R1200GS-'05 (RIP), R1200GS-'05, R1200GSA -'07
edargpu
Berichten: 1401
Lid geworden op: 02 mei 2006, 09:25
Woonplaats: Deinze
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Getest: Schuberth Rider communication system

Bericht door edargpu »

props-n-blades schreef:De manier waarop deze kraag bevestigd wordt aan de helm lijkt heel sterk op de BMW Systeem 6. Past die dan ook op de Systeem 6 ?
Hmm.....goeie vraag.Zou ik ook wel willen weten :scratch:
Edargpu :wink:
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles

"" R1200GS Adventure ""
de klei'n
Berichten: 196
Lid geworden op: 23 okt 2008, 21:39
Locatie: Mannekensvere

Re: Getest: Schuberth Rider communication system

Bericht door de klei'n »

vind het merkwaardig, voor zo'n duur speelgoed geen grote afstand overbruggen?
Met onze gewone teamset van scala kunnen m'n vrouw en ik elkaar duidelijk verstaan tot op 80m en onze helmen kosten samen nog niet de prijs van een shuberth
grtz
de klei'n
R100RT 1980 met zijspan
Moto Guzzi Griso 1200 8v SE
albatros
Berichten: 252
Lid geworden op: 20 jan 2009, 00:04
Locatie: Herent

Re: Getest: Schuberth Rider communication system

Bericht door albatros »

ik heb nu sinds kort deze SRC en gematigd tevreden. Radio werkt totaal niet. Enkel ruis :-x Maar daar hebben we hem niet voor gekocht :wink:
Koppelen met Zumo 550 werkt perfect. Appart koppelen met een GSM werkt eveneens probleemloos. Wanneer je wenst met beide te koppelen dien je eerst de SRC te koppelen met de Zumo en pas daarna de GSM met Zumo en pairen. Zo staat het ook in de manual. Doch....alles loopt perfect, ik hoor mijn GPS, mijn mp3'tjes draaien eveneens en plots begint diene de GSM te ontkoppelen, daarna de GPS ontkoppelt, opnieuw GPS koppelen....en steeds maar het bericht koppelen GSM mislukt?? Dit alles gebeurt automatisch. Weet iemand hier raad mee?
Thanks,
G
BMW R1200GS Adventure (09/2011)
Vespa GTS 125ie Super - Montebianco (2010)
MOTOBLOG
Berichten: 1839
Lid geworden op: 21 jul 2006, 11:46
Woonplaats: Laakdal

Re: Getest: Schuberth Rider communication system

Bericht door MOTOBLOG »

Schuberth heeft officiëel bekend gemaakt dat er binnen enkele weken een nieuwe firmware gaat komen die de problemen met de radio aanpakt. Gebruikers die een SRC aanschaften zullen via de website (na inlog en registratie van het serienummer) een update kunnen downloaden. Die is dan via de meegeleverde USB kabel naar het toestel te versturen.
albatros
Berichten: 252
Lid geworden op: 20 jan 2009, 00:04
Locatie: Herent

Re: Getest: Schuberth Rider communication system

Bericht door albatros »

DE PVDK FILES schreef:Schuberth heeft officiëel bekend gemaakt dat er binnen enkele weken een nieuwe firmware gaat komen die de problemen met de radio aanpakt. Gebruikers die een SRC aanschaften zullen via de website (na inlog en registratie van het serienummer) een update kunnen downloaden. Die is dan via de meegeleverde USB kabel naar het toestel te versturen.
Goed nieuws, zullen dat zeker proberen dan :wink:
BMW R1200GS Adventure (09/2011)
Vespa GTS 125ie Super - Montebianco (2010)
Plaats reactie