Zumo 660

Hier kan je alle vragen, tips & tricks kwijt over Bike-to-bike, Bluetooth, Intercom systemen, GSM,... kortom alle communicatie perikelen

Moderator: GVN

Plaats reactie
Eric
Berichten: 153
Lid geworden op: 28 sep 2004, 20:48
Locatie: Reet / Prov: Antwerpen

Zumo 660

Bericht door Eric »

Ik wil mij een zumo 660 aanschaffen, heb al een paar winkels afgelopen maar blijkbaar zitten ze overal zonder, en ze vertellen mij dat dit nog een paar weken zou kunnen duren.
iemand een idee waar ze nog zouden te verkrijgen zijn.
Alles gaat slechter onder druk

R 1200 CL (ervoor K1100LT)
BMW Motor Club Vlaanderen lid n°2352585
Zeppe
Berichten: 1455
Lid geworden op: 06 jan 2005, 09:47
Woonplaats: 2630
Locatie: Aartselaar

Re: Zumo 660

Bericht door Zeppe »

Eric schreef:Ik wil mij een zumo 660 aanschaffen, heb al een paar winkels afgelopen maar blijkbaar zitten ze overal zonder, en ze vertellen mij dat dit nog een paar weken zou kunnen duren.
iemand een idee waar ze nog zouden te verkrijgen zijn.
Eric,

Ik ben er bijna vast van overtuigd, dat je bij je naamgenoot snel gesteld zult zijn
hier de gegevens :
http://www.naverik.be/" onclick="window.open(this.href);return false;

doe hem de groeten van mij
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)

"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
Eric
Berichten: 153
Lid geworden op: 28 sep 2004, 20:48
Locatie: Reet / Prov: Antwerpen

Re: Zumo 660

Bericht door Eric »

tricky schreef:
Eric schreef:Ik wil mij een zumo 660 aanschaffen, heb al een paar winkels afgelopen maar blijkbaar zitten ze overal zonder, en ze vertellen mij dat dit nog een paar weken zou kunnen duren.
iemand een idee waar ze nog zouden te verkrijgen zijn.
Eric,

Ik ben er bijna vast van overtuigd, dat je bij je naamgenoot snel gesteld zult zijn
hier de gegevens :
http://www.naverik.be/" onclick="window.open(this.href);return false;

doe hem de groeten van mij
bedankt, maar ze zijn met verlof tot 15 augustus
Alles gaat slechter onder druk

R 1200 CL (ervoor K1100LT)
BMW Motor Club Vlaanderen lid n°2352585
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: Zumo 660

Bericht door WimLT »

Eric schreef:iemand een idee waar ze nog zouden te verkrijgen zijn.
De mijne gaat in september, na de Bosse & Rosse reis, de deur uit voor 420 € + 60 € voor de Lifetime Update die erop zit en meegenomen kan worden (truukje) :idea:

Dan komt de TT Urban in de plaats :wink:
Laatst gewijzigd door WimLT op 07 aug 2010, 08:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
p@rick
Berichten: 4066
Lid geworden op: 24 dec 2004, 14:00
Locatie: Waasland

Re: Zumo 660

Bericht door p@rick »

De mijne komt van hier.
Het betreft een Nederlandse webshop met afhaalpunt in Antwerpen. Je krijgt er natuurlijk geen tekst en uitleg bij zoals bij sommige superdealers wel het geval is, maar ik had ondertussen genoeg ervaring met die spullen om er vrij behoorlijk mijn plan mee te trekken. Voor mij was de prijs op dat moment het doorslaggevende argument.
De Lifetime Update kost er trouwens ook maar 89 euro.
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
MOTOBLOG
Berichten: 1839
Lid geworden op: 21 jul 2006, 11:46
Woonplaats: Laakdal

Re: Zumo 660

Bericht door MOTOBLOG »

Dat zijn scherpe prijzen, hoe is hun garantiebeleid, want als er iets mis is, moet je het toestel waarschijnlijk terug opsturen ? Ik weet ook dat héél wat winkels tegenwoordig een administratie- of behandelingskost aanrekenen als je met een toestel komt aandraven dat elders werd gekocht. Terecht, vind ik. Uiteindelijk moet duur personeel ook een aantal handelingen doen waarvoor niets in return komt. Altijd even rekening mee houden. Scherpe prijs is prima, maar ik kies toch graag voor een snelle en goede service, zeker wetende dat veel Zumo's wel wat kuren hebben de laatste tijd. PS, zijn het refurbished toestellen? Pixmania heeft ook zo'n scherpe prijzen gehad, maar dit waren toestellen die onder garantie binnengekomen waren en terug werden verkocht...
p@rick schreef:De mijne komt van hier.
Het betreft een Nederlandse webshop met afhaalpunt in Antwerpen. Je krijgt er natuurlijk geen tekst en uitleg bij zoals bij sommige superdealers wel het geval is, maar ik had ondertussen genoeg ervaring met die spullen om er vrij behoorlijk mijn plan mee te trekken. Voor mij was de prijs op dat moment het doorslaggevende argument.
De Lifetime Update kost er trouwens ook maar 89 euro.
p@rick
Berichten: 4066
Lid geworden op: 24 dec 2004, 14:00
Locatie: Waasland

Re: Zumo 660

Bericht door p@rick »

MOTOBLOG schreef:Dat zijn scherpe prijzen, hoe is hun garantiebeleid, want als er iets mis is, moet je het toestel waarschijnlijk terug opsturen ? Ik weet ook dat héél wat winkels tegenwoordig een administratie- of behandelingskost aanrekenen als je met een toestel komt aandraven dat elders werd gekocht. Terecht, vind ik. Uiteindelijk moet duur personeel ook een aantal handelingen doen waarvoor niets in return komt. Altijd even rekening mee houden. Scherpe prijs is prima, maar ik kies toch graag voor een snelle en goede service, zeker wetende dat veel Zumo's wel wat kuren hebben de laatste tijd. PS, zijn het refurbished toestellen? Pixmania heeft ook zo'n scherpe prijzen gehad, maar dit waren toestellen die onder garantie binnengekomen waren en terug werden verkocht...
p@rick schreef:De mijne komt van hier.
Het betreft een Nederlandse webshop met afhaalpunt in Antwerpen. Je krijgt er natuurlijk geen tekst en uitleg bij zoals bij sommige superdealers wel het geval is, maar ik had ondertussen genoeg ervaring met die spullen om er vrij behoorlijk mijn plan mee te trekken. Voor mij was de prijs op dat moment het doorslaggevende argument.
De Lifetime Update kost er trouwens ook maar 89 euro.
Om met je laatste vraag te beginnen : het zijn wel degelijk nieuwe toestellen, een collega van me heeft zich hierover vooraf bevraagd bij Sailtron (Garmin NL) alvorens hij z'n toestel daar ook kocht. Heeft dan ook nog een mail gestuurd naar Elektrokoopjes en ook daarvan heeft hij de schriftelijke bevesting (op mail) dat het wel degelijk om nagelnieuwe toestellen gaat.
Akkoord dat ik mijn toestel moet binnenbrengen in A'pen als er zich een technisch defect zou voordoen. Vanuit A'pen gaat het dan met hun dagelijkse koerier naar NL alwaar het naar de NL invoerder gaat voor herstelling. Ik veronderstel dat er hier in Belgie maar weinig Garmin-verkooppunten zijn die zelf technische problemen oplossen, dus als je hier 'n toestel binnenbrengt voor herstelling is de kans ook erg groot dat het terug naar de invoerder moet. Op dat punt zijn er dus weinig verschillen met waar ik 'm kocht. In 't slechtste geval scheelt het een paar dagen in de transporttijd, maar vermits de Garmin voor mijn 'n luxeproductje is dat ik enkel op de moto gebruik kunnen mij die paar dagen meer of minder weinig deren.
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
MOTOBLOG
Berichten: 1839
Lid geworden op: 21 jul 2006, 11:46
Woonplaats: Laakdal

Re: Zumo 660

Bericht door MOTOBLOG »

Dan zijn het sterke prijzen, gezien het nieuwe toestellen zijn. Bij Point2 doen ze wel degelijk eigen service. In slechts zeer weinig gevallen wordt een toestel daar doorgestuurd. Dus in die shop(s) doe je wel degelijk een groot voordeel. Maar akkoord, heel wat dealers sturen de handel ook gewoon door naar Brussel.
p@rick schreef:Om met je laatste vraag te beginnen : het zijn wel degelijk nieuwe toestellen, een collega van me heeft zich hierover vooraf bevraagd bij Sailtron (Garmin NL) alvorens hij z'n toestel daar ook kocht. Heeft dan ook nog een mail gestuurd naar Elektrokoopjes en ook daarvan heeft hij de schriftelijke bevesting (op mail) dat het wel degelijk om nagelnieuwe toestellen gaat.
Akkoord dat ik mijn toestel moet binnenbrengen in A'pen als er zich een technisch defect zou voordoen. Vanuit A'pen gaat het dan met hun dagelijkse koerier naar NL alwaar het naar de NL invoerder gaat voor herstelling. Ik veronderstel dat er hier in Belgie maar weinig Garmin-verkooppunten zijn die zelf technische problemen oplossen, dus als je hier 'n toestel binnenbrengt voor herstelling is de kans ook erg groot dat het terug naar de invoerder moet. Op dat punt zijn er dus weinig verschillen met waar ik 'm kocht. In 't slechtste geval scheelt het een paar dagen in de transporttijd, maar vermits de Garmin voor mijn 'n luxeproductje is dat ik enkel op de moto gebruik kunnen mij die paar dagen meer of minder weinig deren.
p@rick
Berichten: 4066
Lid geworden op: 24 dec 2004, 14:00
Locatie: Waasland

Re: Zumo 660

Bericht door p@rick »

MOTOBLOG schreef:Dan zijn het sterke prijzen, gezien het nieuwe toestellen zijn. Bij Point2 doen ze wel degelijk eigen service. In slechts zeer weinig gevallen wordt een toestel daar doorgestuurd. Dus in die shop(s) doe je wel degelijk een groot voordeel. Maar akkoord, heel wat dealers sturen de handel ook gewoon door naar Brussel.
Zij zullen waarschijnlijk een goed uitgedokterde aankooppolitiek hebben, grote bestelling bij de invoerder voor x aantal toestellen, die dan door de invoerder op afroep geleverd worden en doorgestuurd naar hun verschillende afhaalpunten, alwaar de eindgebruiker z'n toestel dan kan gaan afhalen.
Voor alle duidelijkheid, voor service in de zin van "dienst VOOR verkoop" (uitleg, productvergelijking...) moet je daar natuurlijk niet gaan kopen, dan ben je inderdaad véél beter af bij de gemotiveerde lokale dealer.
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Plaats reactie