scala rider teamset.

Hier kan je alle vragen, tips & tricks kwijt over Bike-to-bike, Bluetooth, Intercom systemen, GSM,... kortom alle communicatie perikelen

Moderator: GVN

Plaats reactie
bert BMW 1200RT
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 sep 2010, 12:35
Locatie: Brugge

scala rider teamset.

Bericht door bert BMW 1200RT »

Hallo.
Ik heb een probleem met het bellen.Het gesprek kan ik horen .maar aan de andere kant van de lijn kunnen ze mijn niet horen .wat doe ik verkeerd!!
Mvg Bert.
pzbiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 04 okt 2009, 18:15
Locatie: Merchtem

Re: scala rider teamset.

Bericht door pzbiker »

Staat de micro in de goede richting gedraaid? Anders even het sponsje er afhalen en cotroleren.
Ik heb het ook voorgehad, er zit een geel stickertje op het sponsje geplakt om de juiste kant aan te duiden, maar dat was er na een paar dagen al af.
Ik heb het opgelost met een klein trekstripje onderaan het sponsje te bevestigen en de kant waar je het vasttrekt naar buiten doen zitten, zo weet ik altijd dat mijn microfoon in de juiste richting staat. :idea:
Afbeelding
bert BMW 1200RT
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 sep 2010, 12:35
Locatie: Brugge

Re: scala rider teamset.

Bericht door bert BMW 1200RT »

die staat goed.kan het zijn dat er met de gps iets fouts loopt.het is een garmin 2820.druk op knop van opnemen endan....
pzbiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 04 okt 2009, 18:15
Locatie: Merchtem

Re: scala rider teamset.

Bericht door pzbiker »

In de handleiding van de scala rider staat de volgorde van de voorkeur die die hij geeft en daar staat de telefoon op de eerste plaats, dus als je een oproep krijgt zou de scala voorkeur moeten geven aan deze oproep. Normaal gezien moet je op geen enkele knop drukken wanneer je een oproep krijgt, juist eens hard blazen of roepen zo dat de micro opengaat en dan kan je gewoon praten, zo werkt het bij mij toch.
Afbeelding
bert BMW 1200RT
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 sep 2010, 12:35
Locatie: Brugge

Re: scala rider teamset.

Bericht door bert BMW 1200RT »

Bedankt voor de info..!
Plaats reactie