bleutooth

Hier kan je alle vragen, tips & tricks kwijt over Bike-to-bike, Bluetooth, Intercom systemen, GSM,... kortom alle communicatie perikelen

Moderator: GVN

Plaats reactie
vasco66
Berichten: 306
Lid geworden op: 24 sep 2007, 20:09
Locatie: Ham

bleutooth

Bericht door vasco66 »

heeft er soms iemand ervaring met het bleutooth systeem van bmw voor in de bmw systeem 6 helm
archi
Berichten: 123
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:11
Locatie: Beveren

Re: bleutooth

Bericht door archi »

Gisteren helmen afgehaald en morgen eerste rit, dus nog niet veel ervaring.
Het koppelen tussen de helmen, met de GPS en GSM verliep alleszins perfect.
Tov mijn vorig intercomsysteem van Autocom is het geluid veel krachtiger en helderder maar hoor ik ook een lichte ruis als er niet gesproken wordt.
Rijervaringen later.

Eric
vasco66
Berichten: 306
Lid geworden op: 24 sep 2007, 20:09
Locatie: Ham

Re: bleutooth

Bericht door vasco66 »

heel goed , laat maar weten
want ik ben van plan om in de komende weken ook één te laten plaatsen
ps: wat heb je er aan betaald?
archi
Berichten: 123
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:11
Locatie: Beveren

Re: bleutooth

Bericht door archi »

Eerste rit gedaan. Geen ruis meer te horen: kraakhelder! En ook met oordoppen in, meer dan luid genoeg te regelen.
Positie van microfoon niet erg kritisch. Als GPS (Zumo 660) spreekt, valt verbinding met duo weg (die krijgt een waarschuwingspiep), en na de GPS boodschap duurt het nog even vooraleer verbinding met duo terug komt. Gebruikte met de Autocom de spraakbegeleiding ook bijna nooit en dat zal nu niet veel veranderen. Met een 660 van BMW zou de verbinding niet wegvallen volgens handleiding. Muziek via de 660 werkt ook prima, maar dan zou het geluid wat krachtiger mogen. Wij zijn er alleszins heel tevreden van. Gedaan met de kabels. Nu onze kop nog wat laten wennen aan de helmen, of andersom. Die zijn trouwens een stuk stiller dan de Shubert C2 die we hadden.
Prijs: 1910 euro voor twee helmen compleet.

Eric
John
Berichten: 4594
Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:59
Woonplaats: Essen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: bleutooth

Bericht door John »

archi schreef:Prijs: 1910 euro voor twee helmen compleet.
Eric
Amaai mijn gat! Dan mag het wel zéér goed zijn zekers!?
Plaats reactie