K1600GTL

Hier kan je alle vragen, tips & tricks kwijt over Bike-to-bike, Bluetooth, Intercom systemen, GSM,... kortom alle communicatie perikelen

Moderator: GVN

Plaats reactie
bmwpa
Berichten: 16
Lid geworden op: 04 jun 2011, 18:48

K1600GTL

Bericht door bmwpa »

Hoi,
welke intercom kan er gebruikt worden op de K1600GTL en kan de gps navigator van BMW hierbij gebruikt worden of moet ik de zumo 660 aanschaffen. Die kan dan weer niet gebruikt worden via de controler aan het stuur. De nieuwe helmen VI van BMW kunnen immers niet omgebouwd worden tot jethelm, dus ben ik op zoek naar een alternatief. Het belngrijkste voor mij is, muziek in de helm en praten met de bijzitter. Wie is hiervan op de hoogte. Het zou te maken hebben met het soort kabel micro-audio. De dealers kunnen me niet veel verder helpen.
Thanks
Pat
Johan V
Berichten: 102
Lid geworden op: 30 apr 2008, 17:20
Woonplaats: Brèninge
Locatie: Brèninge

Re: K1600GTL

Bericht door Johan V »

Bel eens naar Peter Derluyn 051/31 83 83, hij kan de klappaen van de zweep als het om intercoms op moto's gaat
K1600 GT
wooter
Berichten: 420
Lid geworden op: 28 jan 2010, 16:51
Woonplaats: 3730
Contacteer:

Re: K1600GTL

Bericht door wooter »

De technologie zal niet zoveel schelen van wat er nu in een RT zit.

Check eens met Peter Hermans van http://www.petermotorworks.be" onclick="window.open(this.href);return false;. Hij heeft net nog een GT uitgeleverd en werkt voornamelijk met Starcom, maar kan je ook andere communicatieoplossingen voorstellen.
Plaats reactie