Op zoek naar DUO's met communicatie systeem

Hier kan je alle vragen, tips & tricks kwijt over Bike-to-bike, Bluetooth, Intercom systemen, GSM,... kortom alle communicatie perikelen

Moderator: GVN

Plaats reactie
Gerald
Berichten: 11
Lid geworden op: 13 dec 2009, 22:56

Op zoek naar DUO's met communicatie systeem

Bericht door Gerald »

Ik heb een R1200RT LC bj 2015 met standaard de GPS nav 5 en de radio/bluetooth met de systeem 6 BMW helmen. Ik ben op zoek naar DUO's waarbij dit systeem werkt en niet uitvalt. Tot nu toe nog niemand gevonden waarbij het echt werkt. Zowel mijn dealer als BMW Belux bieden geen oplossing. LET OP: enkel DUO rijders.
Alvast bedankt, Gerald
KeeS16
Berichten: 295
Lid geworden op: 18 sep 2013, 19:54
Woonplaats: Vlaanderen

Re: Op zoek naar DUO's met communicatie systeem

Bericht door KeeS16 »

Net om die reden ben ik overgestapt naar het bekabeld systeem.
Flat Twin Power

Re: Op zoek naar DUO's met communicatie systeem

Bericht door Flat Twin Power »

Idem hier. Bekabeld systeem. Is nu al drie keer overgebouwd naar nieuwe motor. Werkt nog steeds perfect.
roadster
Berichten: 589
Lid geworden op: 03 nov 2010, 12:54
Locatie: Grimbergen

Re: Op zoek naar DUO's met communicatie systeem

Bericht door roadster »

wij gebruiken de Sena's SMH5 in combinatie met de nav V en piloot en duo zijn elk verbonden met hun respectievelijke iphone. (Mijn BT verbinding naar de iphone gaat wel over de nav V zodat ik inkomende gesprekken op het scherm van de nav V kan zien).
Werkt volledig foutloos.
Madam kan naar haar muziek luisteren vanop haar iphone terwijl ik naar mijn muziek luister vanop de nav V. Enig 'nadeel' is dat de stem van de GPS primeert op de intercom, dus wanneer de intercom met de duo openstaat en de nav V wilt een aanwijzing geven, dan wordt de intercom afgesloten.
R1200GS LC
Plaats reactie