Probleem met spraaknavigatie bij Navigator VI

Hier kan je alle vragen, tips & tricks kwijt over Bike-to-bike, Bluetooth, Intercom systemen, GSM,... kortom alle communicatie perikelen

Moderator: GVN

Joseph v
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jan 2020, 19:05
Woonplaats: Geel

Probleem met spraaknavigatie bij Navigator VI

Bericht door Joseph v »

Hallo allemaal,

Sinds april vorig jaar heb ik mij een nieuwe R1250 GS aangeschaft, voorzien van een Navigator VI.

Tot voor een drietal weken geen enkel probleem gehad met dit toestel; maar toen begonnen stilaan eigenaardigheden en uiteindelijk gaf de GPS de geest. Zonder problemen kreeg ik vorige week van de BMW-dealer een nieuw toestel, vermits nog maar een half jaar van de garantie was verlopen.

Vandaag de eerste rit gemaakt met navigatie verzorgd door deze nieuwe Navigator VI. Er rezen echter onmiddelijk problemen tijdens het rijden : Muziek opgenomen op het in de GPS aanwezige sd-kaartje wordt probleemloos afgespeeld. Maar : bij stemnavigatie valt mij BMW-headset uit al na het eerste uitgesproken woord.

Heeft iemand hiervoor een oplossing, de BMW-dealer kon mij alvast niet verder helpen (naar het schijnt is mijn headset reeds verouderd en zou dat de oorzaak zijn, maar mijn vorige GPS was identiek vaan dewelke ik nu onder garantie heb ontvangen)

Graag mogelijke oplossing aub

Grts

Jos
Plaats reactie