Motorreizen met kids : De Moezel

Hier worden enkel ter inzage de complete reisverslagen gepost van forumleden.
Voor eventuele vragen, contacteer via PM of e-mail de auteur

Moderator: GVN

Gesloten
P-man
Berichten: 493
Lid geworden op: 27 dec 2004, 23:54
Locatie: Herent

Motorreizen met kids : De Moezel

Bericht door P-man »

Afbeelding

Dag 1: Thuis tot Bruttig (DE) – 02 juni 2011

08u45, Meen en ik vertrekken op onze jaarlijkse roadtrip. Nog steeds met de motor en van haar kant, met het nodige enthousiasme. Ik ben benieuwd hoe lang we deze formule nog in stand kunnen houden? Maakt eigenlijk niets uit! Dit is, na Echternach en Parijs, de derde trip die we onder ons tweetjes op deze manier beleven en nu ik hier de eerste avond afsluit met een terugblik, heb ik er het volste vertrouwen in dat editie 2011 weer eentje zal worden om ‘U’ tegen te zeggen. Hoe de volgende jaren er zullen uitzien, dat is materie voor … de volgende jaren.
Viamichelin geeft een dikke 250km op de menukaart naar Cochem, als ik even Google met de zoekcriteria aangevinkt op “kortste traject”. Tel daar nog een dikke 80km bij om een betere selectie te maken van motorvriendelijke wegen en we zijn goed voor een 330km dagrit. Een nieuwe dagrecord voor ons Meentje dus.
Een klein uurtje autostrade om al een goede “vliegende start” te kunnen nemen en na Luik gaan we de hort op. Vanaf nu is het flaneren langs een opeenstapeling van groengemarkeerde landkaart baantjes. Een dikke 20°, weinig verkeer, maar ook een bonkende oostenwind maken het plaatje compleet. Deze wind zorgt evenwel ook voor het nodige gebulder in en rond mijn helm. Goed dat gehoorbescherming bestaat. Of zou er dan toch na een half miljoen motorkilometers het nodige protest vanuit mijn oren komen – ik hoop het niet.
Af en toe eens aan de kant om te genieten van een uitzichtje en om het voor de kleine meid achterop draaglijk te houden. De eerste echte stop verzilveren we met Cappucino en IceTea aan de watervallen van Coo. Bon, die naam is momenteel niet echt correct, want de huidige droogte zorgt ervoor dat één van de twee watervallen droog staat. Toch nog voldoende voor Meen om onder de indruk te zijn. De parking staat hier vol met scooters van een Vespa clubje, dat gezamenlijk op uitstap is. Nog even tot in 2012 wachten hé scooter …

Enige tijd later is België verleden tijd en karren we rond in Duitsland, deelgebied VulkaanEifel. Op het moment dat ik tijdens het passeren van een dorp, aan het nageslacht uitleg vanwaar de naam van de gebied vandaan komt, bemerk ik een klein bordje, met de naam “Lava groeve”. Mijn reisgezellin is van het supergemakkelijke type, want geen enkele omweg of bezienswaardigheid is haar teveel. Na enkele kilometers komen we aan de groeve, die nog in gebruik is, maar waar vandaag (feestdag) geen kat te zien is. We rijden dus rond in de krater van een vulkaan, waarvan de wanden hoofdzakelijk bestaan uit lava. Nog het best te vergelijken met “crumble” op een taart, van een zwart/taupe-achtig kleurtje. Best wel speciaal. De nodige foto’s worden ingeblikt, maar als ik verder wil rijden, op een ferm hellend offroad baantje, dat langs de flank naar boven kronkelt, krijgt de duo het even benauwd. Ik stel haar gerust (wat dat ook mag betekenen?) en tuf rustig verder. Boven is het echter minder spectaculair dan beneden, lang blijven we er dus niet.
We nemen afscheid van de VulkaanEifel, langs een baan die luistert naar de inspirerende naam Vulkaanstrasse en op quasi ieder kruispunt zijn richtingsborden te vinden waarop een naam staat die steeds eindigt op “…maar”. De kratermeren dus. We plukken er willekeurig eentje uit om eens dichterbij te kijken en zien effectief een betrekkelijk rond meer, gelegen in een grote heuvel.

Vanaf nu staan onze voelsprieten naar de Moezel gericht. Meen neemt me stevig beet en bekent dat ze kriebeltjes heeft, omdat we dichterbij komen. Het is lang geleden, dat ik eenzelfde gevoel nog eens heb gehad, ik snap echter volledig waar het kind het over heeft.
Dit is minstens de derde keer dat ik de Moezel bezoek, maar dit wordt de eerste keer zonder regen. En zonder hier te willen overdrijven met klinkende woorden, dit is mooi. Niet meer, niet minder. Er zijn al spectaculairdere plaatsen voor mijn ogen gekomen, maar dit is mooi, gezellig, rust en minstens zo belangrijk … volledig vakantie.
Het wordt even zoeken naar ons hotelleke, waar we 4x voorbij rijden, vooraleer we weten dat we aan het juiste adres zijn en dan start het avondritueel: uitladen, ander plunje, fris drankje, eten zoeken, douchen, even nakaarten en slapen. Enfin slapen voor Meen en een verslag voor mij.

Nog een laatste blik naar links naast mij in het bed, zie haar lekker liggen knorren in het licht van het PCschermpje en zoek dan de save-knop.

De dag zit erop.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
patrick k100
Berichten: 2189
Lid geworden op: 09 nov 2010, 00:11
Woonplaats: wondelgem
Locatie: wondelgem oost-vl

Re: Motorreizen met kids : De Moezel

Bericht door patrick k100 »

knap die eerste foto echt modellen allures :thumleft:
R1200GS-K100RT-Peugeot 407SW
P-man
Berichten: 493
Lid geworden op: 27 dec 2004, 23:54
Locatie: Herent

Re: Motorreizen met kids : De Moezel

Bericht door P-man »

Thx Patrick.
beetje 'showen' is toegelaten, hé.
grts
P.
tommeken
Berichten: 324
Lid geworden op: 09 jul 2011, 14:34
Locatie: Wetteren City

Re: Motorreizen met kids : De Moezel

Bericht door tommeken »

Hey P-man en Meen,

Knap verslagje en "coole" foto's (vooral de eerste foto , that's the right GS- attitude) :thumright:

Ik kijk uit naar om de rest van uw verslagjes ook te lezen.

Have a nice trip , enjoy and be save.

Vriendelijke motorgroeten.
[b]"I generally avoid temptation unless I can't resist it."
BMW 1200 GSA LC + + HUSQVARNA TE310 R + + YAMAHA Scorpa 250[/b]
GS Gino
Berichten: 42
Lid geworden op: 13 nov 2010, 09:20
Locatie: Chapelle le Pont

Re: Motorreizen met kids : De Moezel

Bericht door GS Gino »

Leuk verslag zeg, ik kijk uit naar de rest.
Mooie foto's ook.

Groeten, Gino
BMW R 1200 GS Adventure
Yamaha XT 660 Z Ténéré
Afbeelding
P-man
Berichten: 493
Lid geworden op: 27 dec 2004, 23:54
Locatie: Herent

Re: Motorreizen met kids : De Moezel

Bericht door P-man »

Dag 2: Bruttig tot Bruttig – 03 juni 2011

Jawadde, wat hebben wij goed geslapen… Goei bedden en van die superdikke donsdekens en kussens, waar als ik Meen er van ver ingooi, ik ze nooit meer zal terug terugvinden. Ondertussen is het bijna 23u00 en ligt ze opnieuw te smikkelen en te slapen hier vlak naast mij. Het was weer een puike dag met een smak aan indrukken en onverwachte wendingen.

Het obligate ontbijteitje, met koffiekieken en croissants leggen een smeuïge fond waar tot een flink stuk in de dag op kan verder gebouwd worden. De motorpakken gaan terug aan en we gaan voor een verkenningsdag. Niet echt om veel kilometers te malen, maar eerder om van de ene place-to-be naar de andere te karren. Gisteren hadden we aan de flanken van de Moezel een ruïne van een kerk opgemerkt, wat voor ons evenveel wil zeggen als; onthouden en bezoeken. De Spirit wordt tot leven gewekt en de ruïne als eerste doel gemarkeerd. Ik twijfel ten zeerste of de weg ernaar toe toegelaten is voor jan-met-de pet, laat staan dat ze toegankelijk is voor voertuigen met weinig grondspeling. Op weg ernaar toe zie ik enkel voetgangers en mountainbikers. Ik rijd zo rustig mogelijk om niemand tegen de borst te stuiten en na enkele minuten komen we aan de ruïne. We raken er echter niet binnen omwille van de vele hekken, maar ik herinner we wel van in een boekje in ons hotel dat hier sporadisch openlucht concerten worden gegeven. Dat moet hier een machtig kader zijn om dat te ervaren.

De volgende doelen zijn enkele Romeinse overblijfselen van begraafplaatsen, kerken en andere interessante (say what?) sites. Geen enkele kunnen we bezoeken, want overal is het laatste deel van de toegangsweg enkel toegelaten voor voetgangers. Niet dat we daar wakker van liggen en ons door laten doen, maar als het aantal wandelaars te groot is, dan zijn we sociaal genoeg om daar rekening mee te houden. Dan maar een stukje rijden zeker?
We verlaten de Moezel om even de heuvels in te trekken en met het verdwijnen van het verkeer, verdwijnt voor Meen ook de zin in onze huidige flaneermodus. Ze vraagt of we eens kunnen gaan met de banaan. Waar gaat dat eindigen met die griet? De baan is kronkelig, de banden opgewarmd, het mes zit tussen onze tanden en we zijn moederziel alleen, buiten enkele ducatirijders met flashy lederen pakjes op hun knalrode scheurijzers. De toerentallen gaan omhoog, de remmen laten we even achterwege en het begrip “zen” steken we zover mogelijk weg in de topkoffer. Meen kruipt dichter tegen me aan en we geven de Spirit een venijnige tik van onze sporen. In iedere bocht merk ik steeds een glimp van Meen in de achteruikijkspiegel aan de binnenkant van de bocht. Die kleine griet gaat zowaar mee in bochten hangen! Ik probeer het zo veilig mogelijk te maken en beslis dan maar om de ducati-mannen niet in te halen. Enerzijds omdat dit net iets teveel van het goede zou zijn en anderzijds om die mannen hun ego niet al teveel pijn te doen. Mais bon, dit moet niet al te lang duren en beneden in het dal breng ik mezelf en Meen weer in de “zen-modus”. Het was effe leuk en nu heeft het wicht dit ook eens meegemaakt. Alleen spijtig dat ze dit leuk vindt.

We karren voorbij Cochem en besluiten hier onmiddellijk terug te komen, nadat we eerst een frisdankje hebben gedronken op het terras van ons hotel en zomerse kledij hebben aangedaan onder ons motorpak. Op het terras toont de kleine dame veel interesse in fotografie en we testen daarom nog even een niet alledaagse fototechniek uit om beweging in beeld te krijgen (= meetrekken).

Daarna terug naar Cochem, waar het geen 5 minuten duurt of we beslissen, zoals volwaardige toeristen, om een minicruise op de Moezel te maken. Super! Dan kunnen we de rivier op een andere manier ondergaan en vooral alles eens vanuit een ander standpunt bekijken. Goedgekeurd over heel de lijn. Dan nog even slenteren in het stadje op zoek naar een pizza en ondertussen kuieren over de vele minipleintjes die we tegenkomen. Gezellige boel hier hoor. Het terras van de pizzeria kijkt uit over de Moezel en een van die minipleintjes. Om volledig in de sfeer te blijven (en alsof het weer eens tijd was voor de een of andere omen) stopt er een delegatie van Vespatoeristen die vertrokken zijn in het Heilige land Belgiê. Ze zijn allen flink beladen en hebben er duidelijk plezier in.
Voor ons is de dag echter om en we trekken terug naar ons Mosselpension. Nog even douchen en dan de foto’s bekijken vooraleer het licht uitgaat. Het bekijken van de foto’s wordt nog een verhaal op zich, maar dit zal enkel dienen als “straf verhaal” om eens aan de toog te vertellen…

Want morgen gaan we klettersteigen en moeten we dus uitgerust zijn.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
P-man
Berichten: 493
Lid geworden op: 27 dec 2004, 23:54
Locatie: Herent

Re: Motorreizen met kids : De Moezel

Bericht door P-man »

Dag 3: Bruttig tot Bruttig – 04 juni 2011

Klettersteig, een Citytrip en een festival. Dat is de korte inhoud van vandaag.

De eerste activiteit van de dag was een Moezelklettersteig. We zitten hier wel niet in de bergen, maar blijkbaar zijn de zijflanken van het Moezeldal voldoende steil om hier een viaferrata-achtige wandeling in elkaar te flansen. Geen klimtuig nodig, enkel een portie lef en geen hoogtevrees. Althans dat is wat het bord aan het begin van de klim, ons wil laten verstaan. Oh ja … enkel betreden op eigen risico, staat er ook nog beschreven. Ons meisje had zich op voorhand al zorgen gemaakt over de haalbaarheid en veiligheid van de klim en deze boodschap geeft een frons aan haar voorhoofd. We zullen wel zien, is onze leuze. De motor gaat aan de kant, motorkledij in de koffers, rugzak om de plaats waar ie dient te hangen en veters worden strakker dichtgesnoerd. Er zijn nog wandelaars/klimmers die mee vertrekken en anderen die we onderweg in tegengestelde richting tegenkomen. Die zien we minder graag komen, want op de meeste plaatsen is geen ruimte om met twee langs elkaar te passeren. Als je dit in combinatie brengt met de commerciële slogan die ze hier gebruiken om toeristen te lokken, dan heb je een idee hoe het er hier aan toe gaat op de klettersteig: de steilste hellingen, waarop wijngaarden te vinden zijn, van heel de EU. Op een fractie van enkele minuten zitten we hoog op de helling en wordt het duidelijk waarom je geen hoogtevrees mag hebben. Dit is bangelijk recht naar beneden. En beneden is echt wel veel lager dan goed is voor hartpatiënten. Op de echt linke stukken is er een stalen kabel en ander hulpmiddelen, maar op de meeste plaatsen is het enkel een trefzekere pas en goed evenwicht waarop je moet vertrouwen. Na een dik uur vinden we het voldoende en maken demi-tour. De zon geeft van katoen, onze drank is er bijna door en het middaguur komt naderbij. Voldoende om onmiddellijk na dit avontuur een terrasje op te zoeken om de innerlijke mens te verzorgen en zelfs te versterken.

De namiddag staat in teken van een Cochem-visit, maar we besluiten om eerst in ons hotelleke nog even te bekomen door een frisse pint te drinken en de foto’s op de PC te evalueren. De foto’s krijgen de label “check OK” opgekleefd en onze glazen klinken ter bevestiging.
Een uur later zitten we terug op een terras. Ditmaal in Cochem en ditmaal met een puike cremeglace voor ons. Deze is nog niet goed op, of we krijgen de eerste regen van onze vakantie te verduren. Niet dat dit echt veel wil zeggen, want de luifel wordt met de gepaste schwung uitgedraaid, zodat we eenvoudigweg kunnen verder genieten. Aangewakkerd door de regen, brengen de oliën van bloemen en planten, een schitterende regengeur naar boven. In de verte klinkt een onweer en de lucht ziet er een stuk onheilspellender uit als enige minuten geleden. Na een ½ uurtje is de geur, de regen en de onheilslucht van geen kanten meer te bekennen. Perfect op tijd om nog alle mogelijkheden te hebben om Cochem te bezoeken.

De volgende halte is het avondeten en een festival-bezoek. Ik had eerder gelezen dat deze twee op eenzelfde locatie te vinden zou zijn en dat beide van het locale type zouden zijn. We horen echter geen muziek en geen enkel teken van leven. Meen haar neus leidt ons, op basis van een BBQ-aroma, naar een binnenpleintje van een locale-kwee-nie-wa, (hotel, restaurant, wijnproef en -verkoop en god weet wat nog…) waar het festival doorgaat. Nog net één tafel is vrij (= scoutsbank en tafel), de hele buurt is verzameld op dit buurtfeest en een plaatselijke charmezanger achter een synthesizer, kwekt vrolijk Duitse meezingers.
Goe feest mannen, goe feest.

Rest ons enkel nog te douchen, in te pakken voor morgen en het licht uit te doen. Morgen rijden we terug naar Herent. In de regen, als de weermannen hun capaciteiten als waarzegger kunnen waarmaken. Op dit late uur (22u15) ziet het ernaar uit dat hun glazen bol het bij het rechte eind heeft, want ik hoor in de verte al een onweer donderen. Laat ons hopen dat we het morgen kunnen houden op “wisselvallig”

En ga ik Meen vervoegen in snurkersland . . .

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
P-man
Berichten: 493
Lid geworden op: 27 dec 2004, 23:54
Locatie: Herent

Re: Motorreizen met kids : De Moezel

Bericht door P-man »

Dag 4: Bruttig tot Herent – 05 juni 2011

Tja, de thuisrit hé, wat is daar nu over te vertellen ?

De motor wordt ingeladen, het hotel betaald en gedachten & neuzen richting thuisfront gericht. Behalve… al het vorige stellen we uit tot tegen de middag. De weermannen zijn op dit moment bezig met hun herexamen, want voor de voorspellingen van vandaag hadden ze een zware “buis”. We rijden dus in zomerse omstandigheden de Moezel af in zuidwestelijke richting. Het tempo ligt laag en er is weinig verkeer. Dit zijn echt vier dagen vakantie. In Bernkastel-Kues nestelen we ons voor ons laatste Moezel-terras met verplichte cappuccino en ColaLight en nemen dan afscheid van de stroom om definitief naar boven te rijden, naar Jo.

De vulkaan-Eifel passeren we niptjes en het andere verkeer daalt tot het niveau “onbestaand”. Dit lijkt ons een gepast einde van een roadtrip: Wij, de motor, rustige dorpjes en veel natuur. In Kyllburg worden de groene-baantjes op de landkaart ingewisseld door de rood-gele banen: autostrade. Niet dat we daar lang op rijden, want hier is het supermegadruk. Files van hier tot ginder, mensen die uitstappen (eentje vond het zelfs een interessant idee om de deur vlak voor onze motor open te zwieren) en auto’s aan de kant met rook uit de motorkap. Ook dit is vakantie! Enfin, toch als je er met de motor kan tussen flaneren. Als wegenwerken ervoor zorgen dat iedereen op één baanvak moet rijden en het voor ons dus gedaan is met leedvermaak omdat we zelf moeten aanschuiven is de pret er snel af. Een kwartier verder is een afrit en ondanks dat niemand deze neemt, zijn wij wel weg. Chance, want de motorwarmte zorgde voor een plaatselijk zeer méditeraan klimaat. Even een ½ uurtje doorsteken naar een andere autostrade, om opnieuw de draad op te pikken.

Daar start een nieuw avontuur: de lucht neemt vormen aan die de weermannen hadden voorspeld (ocharme en toch kregen ze herexamen). Voldoende om onze kledij te herschikken, alle ritsen, velcro’s en knopjes toe te doen en zelfs een regenpak bij aan te trekken. 15 minuten later start de Apocalyps. Ook hier is het file en wat nu uit de lucht valt kan niet meer worden omschreven als regen of onweer. De wereld verdrinkt en vergaat! Ik zie geen sikkepit door mijn vizier, omdat ik niet onderuit de waterval geraak die momenteel boven onze hoofden hangt. Auto’s remmen onwillekeurig en van baanvakken is absoluut geen sprake meer. Op de momenten dat de auto’s te dicht bij elkaar staan (ze durven niet verder) en ik ook moet afremmen, dan hoor ik enkel het sissende geluid van water/stoom dat voortkomt uit de combinatie hete motor & waterval. Dit kan niet goed zijn denk ik. De autostrade is één kluwen en in de andere rijrichting zie ik auto’s, muren van water terug omhoog gooien als ze door de overspoelde autostrade rijden. In Luik aangekomen wordt alle verkeer de binnenstad ingeleid, want enkele tunnels staan onder water. Op een stukje expresweg gooit het tegenovergestelde verkeer zo’n vloedgolf omhoog dat het water over de middenberm, over ons linkerbaanvak, tot op ons baanvak vliegt. Schitterend ! Ik bedoel afgrijselijk. Wijzelf rijden op dat moment ook door een overspoelde straat (+/-20 à 30cm), maar daar heeft een motor tegen lage snelheid betrekkelijk weinig last van. Wijzelf hebben daar natuurlijk meer last van: we zijn druipnat. Luik voorbij komt overeen met waterval voorbij. Maar de zon en rijwind kan ons toch niet droog krijgen voor dat we thuis aankomen. Avontuur meegemaakt en heelhuids doorstaan.

Thuis staat Jo, de aperitief en de superontvangst aan de voordeur te wachten. De verhalen worden verteld, de foto’s bekeken en de avond ingezet.
Meentje, bedankt voor deze fantasstisse vakantie en volgende jaar … doen we weer iets.

Pieter

Nawoordje van Meen
Dit was een super coole moezelvakantie. Ik heb er erg van genoten en hopelijk wordt het volgend jaar even leuk of leuker. En bedankt papa voor alle leuke motorvakanties.

Afbeelding
patrick k100
Berichten: 2189
Lid geworden op: 09 nov 2010, 00:11
Woonplaats: wondelgem
Locatie: wondelgem oost-vl

Re: Motorreizen met kids : De Moezel

Bericht door patrick k100 »

dju diene kapitein keek kwaad wa had je tegen die mens gezegd toch niet dat je uw opa zijn fietske kwam terugvragen :grin: .
mooie foto's met welke camera getrokken?
R1200GS-K100RT-Peugeot 407SW
P-man
Berichten: 493
Lid geworden op: 27 dec 2004, 23:54
Locatie: Herent

Re: Motorreizen met kids : De Moezel

Bericht door P-man »

haha,
El capitano, verstond niets van mijn dochter haar Duits-met-Herents accent. En ze weet dat indien iemand haar niet verstaat, ze maar naar mij moet wijzen en dan kom ik af. Ze vroeg hem of zijn bootje wel bleef drijven...
En de camera :
Deels met een pocketding : Canon powershot A610
Deels met een reflex : Canon 1000D met een 28-200 lens
Grtn
Pieter
lucsa
Berichten: 569
Lid geworden op: 29 mar 2005, 18:48
Woonplaats: Tielt
Locatie: West-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Motorreizen met kids : De Moezel

Bericht door lucsa »

Tekst en foto's doet een mens meteen zin krijgen om te vertrekken. :-)
Vulkaan-Eifel en Moezel zijn ideaal voor een kortbij-vakantie.
Hopelijk mogen jullie nog diverse keren van deze reisformule genieten.
Groetjes Sabien & Luc
Afbeelding
P-man
Berichten: 493
Lid geworden op: 27 dec 2004, 23:54
Locatie: Herent

Re: Motorreizen met kids : De Moezel

Bericht door P-man »

Sabien , Luc,
Ik hoop 't ook. En we zijn reeds plannen aan het smeden voor volgend jaar.
Een 'kind-vakantie' leek me eens iets anders om te 'posten', dan de normale verslagen.
grtjs en tot de volgende
Pieter
Relax
Berichten: 5686
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: Motorreizen met kids : De Moezel

Bericht door Relax »

Ik val in herhaling (zie Parijs-trip): heerlijk om lezen.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Re: Motorreizen met kids : De Moezel

Bericht door Koppel!! »

:bsstupid: Van 't zelfde niveau als de Parijstrip.

Doe zo voort :wink:

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
jacco...
Berichten: 78
Lid geworden op: 01 jan 2006, 13:53

Re: Motorreizen met kids : De Moezel

Bericht door jacco... »

ik ben dit jaar voor de eerste keer met onze feije een paar dagen weggeweest.veel lol gehad en is zeker voor herhaling vatbaar.

Afbeelding

Afbeelding
P-man
Berichten: 493
Lid geworden op: 27 dec 2004, 23:54
Locatie: Herent

Re: Motorreizen met kids : De Moezel

Bericht door P-man »

Hey Jacco,
Aan Feije's pret-ogen te zien was het inderdaad lol.
En wat een machine om dit mee te doen. Ook schitterend.
Nog veel rijplezier onder jullie.
Cheers.
Pieter
Gesloten