Reisverhalen : MotorGiro Dolomiti

Hier worden enkel ter inzage de complete reisverslagen gepost van forumleden.
Voor eventuele vragen, contacteer via PM of e-mail de auteur

Moderator: GVN

P-man
Berichten: 493
Lid geworden op: 27 dec 2004, 23:54
Locatie: Herent

Re: Reisverhalen : MotorGiro Dolomiti

Bericht door P-man »

Afbeelding

Merciekes voor jullie reacties.

't Zal hier een heel rustige ochtend worden.
Het regent wat, met af en toe opklaringen.
Het kleine wicht ligt nog te slapen. Tegen 10u heeft ze de klok rond geslapen en dat zal wel voldoende zijn denk ik.

In de namiddag komt de zon erdoor. Dus seffens even flaneren in 't dorp en een miniritje naar de één of andere pas, om daar boven wat ... ter plaatse te zijn.

En Kevin, die is opgemerkt in Herent. Reden van zijn afscheid was (hoe kan het anders) de ontmoeting met vrouwelijk schoon.
De jongen was onmiddellijk verkocht en had enkel nog maar oog voor z'n eerste vriendinnetje.
Hoe ze samen tot in Herent zijn geraakt is nog onduidelijk. Beam me up Scotty ?

Ik probeer wat foto's te bekomen van het koppel.

Tot de volgende.
luc gs
Berichten: 210
Lid geworden op: 30 sep 2004, 17:21
Locatie: lierde

Re: Reisverhalen : MotorGiro Dolomiti

Bericht door luc gs »

Wat is dit heerlijk om telkenmale je verslag van de voorbije dag te lezen!Iedere morgen opnieuw,nog voor het ontbijt,is dat het eerste dat ik wil lezen.
Heerlijk,zeer mooi geschreven en bijzonder mooie foto's.Hopelijk nog veel van hetzelfde!!!!!!!!
Den Woesten
Berichten: 787
Lid geworden op: 01 jan 2008, 22:31
Woonplaats: Nazareth
Locatie: Nazareth (België)

Re: Reisverhalen : MotorGiro Dolomiti

Bericht door Den Woesten »

Amai , daar heb ik weer van genoten , zeer mooië beelden, super !!!

Mvmg . Steven.
3 Zundapp's-13 Yams-4 Kawas-1Honda-3 Bmw GS -.Vriendschap is het mooiste wat er is
P-man
Berichten: 493
Lid geworden op: 27 dec 2004, 23:54
Locatie: Herent

Re: Reisverhalen : MotorGiro Dolomiti

Bericht door P-man »

Dag 5: Vent tot Vent – 10 augustus

Waar waren we weer gebleven ? Want met zo’n tussentijdse verslaggeving van deze ochtend, raak ik wat het noorden kwijt.

Dus de aanvang van de dag was vooral traag (bij ons dan) en betrokken (het weer dan).

Bij de ontbijtafel een lange koffieklets gedaan met de uitbaatster die er gezellig bij kwam zitten en uitvoerig babbelde over de bergen, haar kinderen en over de president die momenteel op vakantie was ergens in Val Gardena. De bergen waren haar leven, op haar kinderen was ze geweldig fier en de president … die vloog op dat moment per toeval over in zijn helicopter (echt waar). Na de babbel ben ik dan Meen gaan wakker maken voor het ontbijt en de rest van de voormiddag deed ieder even zijn ding. Zij haar boek lezen in onze kamer. Ik wat landkaarten lezen (huh?) & rondkijken vanop de bank aan de overdekte voorgevel van ons onderkomen. Een schitterende activiteit trouwens. Zou voor mij zelfs een vak op school mogen worden. Stilzitten, kijken en vooral even zijn.

Rond de noen, trokken we richting Selva voor wat rond te dribbelen en een crepe te eten. Ondertussen was de zon aan de winnende hand, in de betrokken-weer-wedstrijd. En toen we daar vertrokken was de match al helemaal in het voordeel van de zon. Dus nog een mooie maar frisse namiddag voor de boeg.

Tijd om de GSA van stal te halen. Deze ochtend stond ie er wat verzopen bij. En die alu-koffers mogen dan volgens sommigen waterdicht zijn. Die van ons zijn dat alleszins niet. Enkele centimeters water in alle drie de koffers. Hoera. De spullen kloddernat. Die mochten verder drogen, samen met de spullen die er nog hingen van ons waterpretpark avontuur van gisteren. En die nog altijd niet droog waren trouwens.

Vandaag enkel een kleine rit naar de Selva Pas, voor wat flauwe foto’s en om een cafe-latte binnen te sjoeberen. Toen we terug naar beneden reden keken we schaapachtig naar elkaar en zaten met dezelfde gedachte : We gaan dat hier echt missen, als we morgen terug de baan opgaan, om naar onze volgende halte te rijden. Iemand noemde het hier het Eldorado voor motoren. Awel dat is zo, maar het is eveneens een Eldorado voor het oog. Dit is zo'n bergketen waar je als mens, je maar heel nietig en klein voelt.

Morgen, dan trekken we naar de Zwitser, naar een plaats waar ik enkele jaren geleden eens was en die ze éénmaal in haar leven ‘moest’ gezien hebben.
En vooral ervaren hebben…

Nu nog een Wienerschnitzel gaan eten se, inpakken en op een ordentelijk uur het bed in. Morgenvroeg start de dag weer vroeg, want we hebben 405 bergkilometers op het traject staan.

Arrivederci Dolomiti.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door P-man op 11 aug 2016, 22:40, 1 keer totaal gewijzigd.
roadster
Berichten: 589
Lid geworden op: 03 nov 2010, 12:54
Locatie: Grimbergen

Re: Reisverhalen : MotorGiro Dolomiti

Bericht door roadster »

super! 8-)
R1200GS LC
Immanuel
Berichten: 20
Lid geworden op: 04 jun 2012, 21:53

Re: Reisverhalen : MotorGiro Dolomiti

Bericht door Immanuel »

Het is fantastisch hoe jullie de reiskriebels laten doorschijnen in de kortverhalen...
Een lichte jaloezie en goesting treedt in bij het lezen ervan.
Heerlijk!

De Kevin wordt gezocht, zelfs vanuit Outer space...de aarde gaat opnieuw door de perseïden zwerm, lichtflitsen aan de hemel om Kevin te helpen zoeken.
En als er nog ongeduldige klettersteigers opduiken, een misplaatste voet op een vinger kan wat afstand creëeren, toch?

Geniet nog verder van al de momenten, het ziet er erg mooi uit.
En als je nog eens door een zwembad moet rijden, denk dan aan onze zilvere medaille in Rio...
Groeten daar, en Pieter... op tijd onder het wolleke hé, schrijver!
Prince
Berichten: 129
Lid geworden op: 26 mar 2012, 09:18
Woonplaats: Calmwood
Locatie: Calmwood

Re: Reisverhalen : MotorGiro Dolomiti

Bericht door Prince »

:thumbleft: :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft:
A Saint has a past... a Sinner has a future...
P-man
Berichten: 493
Lid geworden op: 27 dec 2004, 23:54
Locatie: Herent

Re: Reisverhalen : MotorGiro Dolomiti

Bericht door P-man »

Dag 6: Vent tot Gadmen (CH) – 11 augustus

Nou nou nou.

Een dag om van te snoepen. +400 bergkilometers. Een dikke 9uur onderweg. Deels door Italië, een stukje Oostenrijk en dan nog een flink Zwitsers traject. Veel indrukken met een hoog wooow en jaaah en amaaai gehalte. Spijtig genoeg liet dit traject weinig marge tot interessante fotostops of verhalen.

De enige memorabele momenten waren de onrustwekkende start in Italië, de Zwitserse snelheidbeperkingen en -controles, het koude zonnige weer, ons achterste en een ongeluk in Zwitserland.

Het Selva-Bolzano-Merano-Spondigna traject, was er eentje dat uitblonk in files, stilstaan, verkeerslichten, drukte. Enerzijds een hevige tegenstelling tot de rust die we de voorbije dagen ondervonden en anderzijds een ware aanslag op het vooruitzicht om tegen een schappelijk uur, in ons nieuwe onderkomen aan te komen. Tergend traag ging dit vooruit. En als je dan weet dat je meer dan 400 km binnendoor dient te rijden… Vanaf Reschen, met z’n torentje dat uit een meer komt piepen, was het echter gedaan met de toeristen. Vanaf dan was de baan zo goed als voor ons. En het was janvermille weer een mooie opeenstapeling van postkaartuitzichten.

Een tweede aanslag op het tempo waren de belachelijk lage snelheidslimieten, het aantal flitspalen en daarbovenop nog links en rechts opduikende politiemensen met laserguns (of hoe noemt zo’n mobiel snelheidsmeetappartuur?). Auto’s op de bon, moto’s op de bon, vrachtwagens op de bon … verdikkemes, er stond zelfs een kleuter op een driewieler aan de kant, die z’n spaarvarken overhandigde aan de wetsdienaren. Maar die reed dan ook snoeihard op de stoep. Eigen schuld. Een oudere man die zich te snel verplaatste met z’n ferrari rode rollator kon zich er nog uitpraten en kreeg enkel een waarschuwing. Maar z’n nog oudere vrouw die hij op zijn rug droeg, moest wel haar zweepje en sporen afgeven.

En wat valt er te zeggen over het koude zonnige weer? Euh, niets. Is dat niet duidelijk genoeg soms?

Over ons achterste, na 9uur zadelzitten, ga ik al helemaaaal niet uitweiden.

Oh ja, dan was er nog een ongeluk in Zwitserland, op de SustenPas. Nauwelijks verkeer. Rij je daar vlotjes de bergpas omhoog. Merk je voor een bocht zo’n gevarendriehoek op de grond. Ga je van het gas af en staan je zintuigen op scherp. En zie je daar voor je, in het midden van de baan een sportauto op z’n dak liggen. Vloeistoffen van de bolide kleuren het wegdek (gelukkig niet rood). Ruiten zijn kapot. Binnenin zie je een ballonenfestival van airbags. Ernaast staat een man die zijn eigen vloeistoffen (ditmaal wel rood) aan het stelpen is, een motard die het verkeer doet vertragen en nog een andere man die hulp heeft geboden. Toch effe vragen of we ook nog enige hulp kunnen aanbieden. Alle hulpdiensten waren net verwittigd en er was geen nood meer voor wat ik ook maar zou kunnen betekenen of kunnen doen. Wel een heel bizar gegeven om dan zo naast een ondersteboven auto te rijden. De slipsporen die ik zag, leken me eerder driftsporen, maar van de andere kant: wat weet ik eigenlijk over het verschil tussen slip- of driftsporen ?

Voor ons was het tijd om af te sluiten en ons onderkomen te zoeken. Dat was een avontuur op zich, want de GPS kende het adres niet. Het is dan ook ergens in-het-midden-van-nergens. Totaal afgezonderd van alles. Een éénbaansvak de bossen en bergen in, om dan uit te komen op een plaatselijk cafe, restaurant, bed&ontbijt, en wat nog allemaal. Bon, het is er proper en de bedden lijken ons goed.

Op tijd het bed in, want de rijdag weegt wat door bij mij. En ik krijg zelfs al commentaar hier op het forum over mijn slaapwalletjes. Dus ik zal dringend eens een schoonheidsslaapje moeten inlassen.

Morgen trekken we opnieuw de bergen in. Op stapschoenen. We gaan Meen haar lef eens verder uittesten.

Ik gniffel nu al.

Tot morgen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
GSMike
Berichten: 18
Lid geworden op: 06 nov 2011, 20:47
Woonplaats: Rose-Valley

Re: Reisverhalen : MotorGiro Dolomiti

Bericht door GSMike »

Heerlijk verslag om te lezen weer.
Hopelijk morgen iets beter weer voor jullie.. !!!

P.s.... Rood lampje op dashboard ??? !!!
Laatst gewijzigd door GSMike op 12 aug 2016, 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.
BMW r1200gs
WernerVS
Berichten: 298
Lid geworden op: 06 okt 2013, 14:36
Woonplaats: Brasschaat
Locatie: Antwerpen/Brasschaat

Re: Reisverhalen : MotorGiro Dolomiti

Bericht door WernerVS »

P-man schreef: … verdikkemes, er stond zelfs een kleuter op een driewieler aan de kant, die z’n spaarvarken overhandigde aan de wetsdienaren. Maar die reed dan ook snoeihard op de stoep. Eigen schuld. Een oudere man die zich te snel verplaatste met z’n ferrari rode rollator kon zich er nog uitpraten en kreeg enkel een waarschuwing. Maar z’n nog oudere vrouw die hij op zijn rug droeg, moest wel haar zweepje en sporen afgeven.
:lol:
Zo knap verwoord dat er zelfs geen foto's voor nodig zijn om het voor je te zien .

Je kan een mens echt laten meegenieten van je reis Pieter .
Super .
R1150GSA
Léon
Berichten: 713
Lid geworden op: 21 jun 2011, 20:17
Woonplaats: .

Re: Reisverhalen : MotorGiro Dolomiti

Bericht door Léon »

In ruil voor nog meer verslagen laat ik Kevin vrij. :twisted: Afbeelding
P-man
Berichten: 493
Lid geworden op: 27 dec 2004, 23:54
Locatie: Herent

Re: Reisverhalen : MotorGiro Dolomiti

Bericht door P-man »

wat is hier allemaal aan de hand :-o

Kevin ?

léon ?

Kevin goes bandage
50 shades of yellow
De avonturen van Kevin bij de kannibalen
The return of the Kevin
...
wie zal het zeggen

Maar ik zie dat hij het voldoende naar z'n zin heeft.

Voor mij ruimschoots voldoende als motivatie om nog een verslag te schrijven.

maar eerst aperitieven en eten.

Volhouden Kevin !
P-man
Berichten: 493
Lid geworden op: 27 dec 2004, 23:54
Locatie: Herent

Re: Reisverhalen : MotorGiro Dolomiti

Bericht door P-man »

rood lampje op dashbord
Inderdaad. De ABS heeft haperingen.
Vreemd, want soms doet ie het en soms niet.
De uitvoerige controle en reparatie zal iets voor thuis zijn.

Owla, m'n dochter komt hier binnen. Net terug van haar douche.

Dus nu is het apertief-tijd.

Ciao

tot subiet, voor het dagverslag.
P-man
Berichten: 493
Lid geworden op: 27 dec 2004, 23:54
Locatie: Herent

Re: Reisverhalen : MotorGiro Dolomiti

Bericht door P-man »

Dag 7: Gadmen tot Gadmen – 12 augustus

Heyla, goedemorgen wekker. Ben je daar al ?

We spreken dan over 07u. Ik heb m’n portie slaap gehad. Bij Meen heb ik sterk m’n twijfels. Ik dacht gisteren dat ik de enige was bij wie de motorgiro begon door te wegen, maar nu reageert ze zelfs niet op de kakkelende electronische wekkerkip. Ik sluip dan maar stil naar buiten met fototoestel, pc en leesbril. We zien later wel wat de gevolgen zijn voor het plan van vandaag. Als het niet door kan gaan omwille van haar latere ontwaakuur, dan zij het zo. Er mag wel veel op het programma staan, maar het is ook nog vakantie natuurlijk. En ik heb soms wel eens de neiging om (te) veel te willen doen en zien. Morgen staat er een autostrade-doorsteek-rit voor onze neuzen naar de Moezel. Daar is ook nog een attractie die we wel eens willen zien.

Terwijl ze nog ligt te ronken, speel ik buiten wat met de hond, kuier ik wat rond in de omgeving, zwier iets op de geheugenkaart van het fototoestel en doe een klapke met een ouder koppel dat net opstaat en wat buiten op het terras komt zitten. Welwel, ken ik die niet? Ik zie op de parking een ferrari-rode rollator staan. Zou het kunnen? Hij loopt wat mank. Zij heeft een zweepje en ditmaal ook een cowboyhoed. Yiehaa. Hij zal weer mogen gas geven vandaag met z’n rollator.

Na een uurtje starten ook de uitbaters met hun dagelijkse activiteiten en krijg ik een ontbijt om ‘u’ tegen te zeggen. Alles vers en zelf gemaakt. Damn good food!

We lopen tegen 09u aan. Tijd om Meen wakker te gaan maken en eens te zien of er enig menselijk leven in haar hoofd en ledematen te vinden is.
Het ontwaken duurt even, maar er zijn voldoende signalen om hoopvol te zijn. Een kleding-switch en ontbijt later, stappen we dapper naar de motor en trekken we naar de Triftbahn. Dit oude kabelbaantje zal ons een soort vliegende start geven, om niet helemaal van onderen in het dal naar de Triftbrucke te moeten stappen. Zoveel konden we niet aan denk ik. Zelfs het resterende stuk wandelpad was een flinke kluif voor Meen haar ‘motorbenen’. Nu ja, 400 meter stijgen op 1u30 is ook niet echt een terrasjeswandeling.
De Triftbrug was echter een ‘must’ in de motorgiro van dit jaar.

En de Triftbrug zelf ? Een 170 meter lange Nepal-brug in het hooggebergte, 100 meter boven de uitlopers van een gletsjer. Wel, bij haar was er eigenlijk niet veel lef nodig om er overeen te wandelen. Ze voelde zich er veilig op. De hoogte speelde haar ook al geen parten. ‘Superknap om te zien, geweldig uitzicht en schitterende ervaring’ was haar eindverdict. Nadien een wandeling terug naar beneden, een beetje tegen de tijd, want de heen en terug kabelbaanrit is onderhevig aan een tijdslot. In de zomer zijn er teveel wandelaars om het zonder een soort van tijdsstructuur aan te pakken. Dan zouden er uren wachttijden zijn.

En dan was het zowat gedaan voor vandaag…

Nog gaan tanken met de motor, geld uit een muurapparaat toveren, wat drank inkopen en dan terug naar ons stekkie voor de rest van de namiddag in de zon op het terras te zitten. Een uitstekende bezigheid, na zoveel rij- en stapkilometers.

Ondertussen hebben we een messenger-beeld-en-klank-gesprek gehad met de dame thuis, is het avondeten achter de rug, zijn we nog wat blijven nakeuvelen aan tafel en zonet terug naar de kamer getrokken. Een verslag typen bij mij, een GSMonderzoek bij haar en zo dadelijk inpakken voor de rit van morgen. Met deze rit is het einde al wat dichterbij aan het komen. We trekken betrekkelijk strak noordwaarts richting Moezel.

En noordwaarts is echter ook de richting waar België gelegen is.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
GSMike
Berichten: 18
Lid geworden op: 06 nov 2011, 20:47
Woonplaats: Rose-Valley

Re: Reisverhalen : MotorGiro Dolomiti

Bericht door GSMike »

Mooi die hangbrug.
Mocht je in de buurt zijn van Sosburg nabij de Moezel...... daar hangt ook een klein brugje :-)
https://de.wikipedia.org/wiki/Geierlay
Vanuit Sosberg heb je nog wel een wandeling voor de boeg van een 2,5 kilometer, maar hij is de moeite waard.
BMW r1200gs
Immanuel
Berichten: 20
Lid geworden op: 04 jun 2012, 21:53

Re: Reisverhalen : MotorGiro Dolomiti

Bericht door Immanuel »

Ik kom eens aankloppen om zulke uitzichtpunten op een kaart aan te stippen...
Je zou bijna een reisadviesbureau kunnen beginnen!

Seg, en die Kevin...volgens mij is die wel met jullie mee hoor, wie trekt anders de mooie foto's van jullie 2?
Geniaal! De reiskriebels zijn echt lees-en zichtbaar.
myb1100
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 aug 2016, 15:00
Woonplaats: bertem

Re: Reisverhalen : MotorGiro Dolomiti

Bericht door myb1100 »

geniet en wees voorzichtig...
we blijven lezen...
roadster
Berichten: 589
Lid geworden op: 03 nov 2010, 12:54
Locatie: Grimbergen

Re: Reisverhalen : MotorGiro Dolomiti

Bericht door roadster »

P-man schreef:
Afbeelding
Daar ga je uw handen nog mee vol hebben als die begint te puberen!
:mrgreen: :mrgreen:
R1200GS LC
P-man
Berichten: 493
Lid geworden op: 27 dec 2004, 23:54
Locatie: Herent

Re: Reisverhalen : MotorGiro Dolomiti

Bericht door P-man »

Dag 8: Gadmen tot Lütz (DE) – 13 augustus

Oewie. Een stralende hemel bij de eerste blik naar buiten. Dit ziet er lekker uit. Nog een snedige koude wind bij het optuigen van de motor, maar dat zal wel overgaan. Nog ontbijten (weer lekker), betalen (amai menne frak) en afscheid nemen. Een Nederlandse familie die naast ons aan de ontbijttafel zit heeft een wat zorgelijke frons op hun voorhoofd omwille van de signalen van hun tablet-pc. Daar hebben ze op gevonden dat er op hun traject al flink wat verkeersopstoppingen zijn. Oh dear … daar heb ik niet aan gedacht. Ik ging ervan uit dat 650 kilometer, waarvan er 500 autostrade zijn, vlotjes af te haspelen zou zijn. We zullen wel zien zeker of wij ook files gaan tegenkomen.

Het eerste uur is het nog bergen kijken onderweg, wat bochten kantelen en versnellingen op en af tikken. Weinig haltes en nog veel minder foto’s. Zwitserland markeert 120km/u, Duitsland voor 1/3e ook 120km/u, 1/3e lossgehen en de rest zijn wegwerkzaamheden. Klinkt nogal doenbaar. Ware het niet dat er superveel verkeer is, dat serieus toeslibt bij alle wegwerken en dat het pokkenwarm is. +30° zelfs. In de file. In een land waar je niet mag filefilteren. De Duitsers hun regels worden vakkundig weggeswiped, want aan dat filefilterverbod kunnen we vandaag echt niet tegemoet komen. Ik heb het even geprobeerd. Echt waar. Zeker een volle 20 seconden.

Wegenwerken in de Moezelregio brengen onze GPS en onszelf nog even danig in de war. Rijtijd + 40 minuten. Hoera. Maar het hotel maakt dit allemaal goed. Heel nette kamers, parking voor motoren en voor een prijsje van nog geen 70€ voor ons beiden, inclusief ontbijt. Wijle blij.

Nog twee zaken te doen vandaag : eten en de Geierlay (ja hoor Mike) brug bezoeken. De uitbaatster van ons hotel raadt ons een restaurant aan de Moezel aan, dus stappen we maar weer eens de motor op. Een topmaaltijd. En wat doet een mens daarna dan? Een ritje met de motor zeker? De rit naar Morsdorf waar de brug is gelegen (enfin, één kant van de brug toch) en de wandeling ernaartoe is geweldig sfeervol in de ondergaande zon. Net voldoende om toch het fototoestel eens boven te halen.

Een schitterende afsluiter van de zware dag.

Even een mijmering in mijn hoofd:
Dat ik ongelooflijk fier ben op Meen. Zonder morren, zagen, kuren, noemmaarop, heeft ze deze lange en heel vermoeiende dag, geweldig doorstaan. En eigenlijk al de vorige dagen ook.

Morgen trekken we naar huis.

En nu me scheren en slapen…

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
GSMike
Berichten: 18
Lid geworden op: 06 nov 2011, 20:47
Woonplaats: Rose-Valley

Re: Reisverhalen : MotorGiro Dolomiti

Bericht door GSMike »

Geweldig om te zien die avond foto's. Leuk dat je het brugje gevonden hebt.
Bij mij was het iets drukker op de brug. Dusdanig dat er bijna geen fatsoenlijke foto te maken was.
Veilige reis naar huis. Heb weer genoten van jullie reisverslag.

P.s..... Kevin ???
BMW r1200gs
Léon
Berichten: 713
Lid geworden op: 21 jun 2011, 20:17
Woonplaats: .

Re: Reisverhalen : MotorGiro Dolomiti

Bericht door Léon »

GSMike schreef:Geweldig om te zien die avond foto's. Leuk dat je het brugje gevonden hebt.
Bij mij was het iets drukker op de brug. Dusdanig dat er bijna geen fatsoenlijke foto te maken was.
Veilige reis naar huis. Heb weer genoten van jullie reisverslag.

P.s..... Kevin ???
Is vrijgelaten... :lol:

Afbeelding
johnnyke
Berichten: 63
Lid geworden op: 03 mar 2005, 22:06
Woonplaats: Sint-Truiden
Locatie: Limburg

Re: Reisverhalen : MotorGiro Dolomiti

Bericht door johnnyke »

Hotel Osterman :wink: :grin:

Johnny
GSrijder
Berichten: 2330
Lid geworden op: 28 mei 2007, 10:42
Woonplaats: 9200
Locatie: Dendermonde
Contacteer:

Re: Reisverhalen : MotorGiro Dolomiti

Bericht door GSrijder »

Omdat ik zelf een paar dagen naar het Zwarte Woud ben getrokken heb ik de verslagen dan maar in één ruk uitgelezen nu ik terug thuis ben.

Pieter: puberende dochters bezorgen je grijs haar maar ik denk dat Meen en jij een heel hechte band hebben dus het zal wel meevallen tot er een plaatsvervanger voor papa opduikt :-)
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
P-man
Berichten: 493
Lid geworden op: 27 dec 2004, 23:54
Locatie: Herent

Re: Reisverhalen : MotorGiro Dolomiti

Bericht door P-man »

Dag 9: Cochem tot Herent – 14 augustus

Laatste dag.

Laatste rit.

We trekken nog even zuidwestwaarts langs de Moezel. Om dan richting Witlich af te draaien en vanaf daar de autostrade te nemen. Valt daar iets over te vertellen of zijn er nog rariteiten gebeurd ? Abba, neen. Helemaal niet. Onze hoofden stonden, sinds we de Moezel achter ons hadden gelaten, volledig naar ons thuisadres gericht. Het was een lange vermoeiende trip voor beiden van ons en het vooruitzicht om al ’s namiddags thuis aan te komen sprak ons flink aan.

Wat ons eveneens flink aansprak was de melding van Jo, dat ze thuis op ons zou wachten met hapjes&drankjes en dat we bezoek hadden. Kevin was op bezoek en was niet alleen.
Wijle waren dus benieuwd en nerveus om die gabber terug te zien. Hoe ie daar geraakt was, zouden we later wel horen. Maar ik heb nu al enkele bewijzen gezien dat Léon er voor iets tussen zat.

Afbeelding

Dus … euhm … editie 2016 zit erop. Een dikke vakantie, zoveel is wel duidelijk.

En alhoewel ik in mijn achterhoofd goed weet, dat er ooit aan deze vader/dochter-reizen een einde zal komen, is het nu al beslist dat er een editie 2017 zal aankomen.

Een goed vooruitzicht.

En bedankt voor de reis, Meen.

En ook merciekes voor jullie reacties en ’t meevolgen van deze trip.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



Tot de volgende
:grin:
YOwan
Berichten: 471
Lid geworden op: 10 nov 2004, 20:20
Woonplaats: Sint-Joris-Weert
Locatie: Sint-Joris-Weert (Vl.Brabant)

Re: Reisverhalen : MotorGiro Dolomiti

Bericht door YOwan »

Vooral bedankt Pieter om je reis mee te mogen volgen !....
Ik heb er in elk geval van genoten, temeer daar ikzelf over een paar weken mijn steven richting Dolomieten zal richten...
Nog twee dingetjes :
1, uwe Kevin heeft U goed bij Uw pietje gehad, eerst er een gratis reisje uithalen en dan U laten stikken voor een (blauwe) deerne...
2, denk dat Meen deze tripjes wel apprecieerd... vrees alleen dat ze binnen x-aantal jaar misschien zelf wel het stuur in handen zal willen nemen !
In alle geval, welkom back...
grtz, Johan
(\__/)
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
Gesloten