Motorhuis Hasselt is niet meer?

Hier vind je alle persberichten terug. Deze handelen over BMW algemeen of BMW Motorrad

Moderator: GVN

Plaats reactie
Cindy

Motorhuis Hasselt is niet meer?

Bericht door Cindy »

Deze zat in me brievenbus
Beste Klanten,

Er is een tijd van komen :
Sinds 1989 ben ik eerst in Rekem en nadien in Hasselt voor jullie het contact voor BMW motorfietsen mogen zijn en de dingen die rondom het merk uit Bayeren gebeurde.

Samen met m‚n medewerkers heb ik altijd getracht om het iedereen zo goed mogelijk naar z‚n zin te maken. Lukte misschien niet altijd maar ∑

Laten we het goede onthouden uit deze periode; zoals bv. de 24 uren van Francorchamps die door Boxerteam Limburg (MHH, MHF, ARA en vele sponsors) met een R 1100 S werd uitgereden tot ieders verbazing. Toen al was de leuze yes we can een hit in Limburg.
De dagtrips, reizen, rijvaardigheidstrainingen, voorstellingen van nieuwe modellen, enz. ieder onder ons zal wel ergens z‚n leukste moment kunnen Œophalen‚.

Er is een tijd van gaan :
Na lang beraad, veel wikken en wegen, Œbijna Œslapeloze nachten, is volgens mij de tijd gekomen om te gaan. De lokroep van andere uitdagingen kan ik niet meer negeren, jullie m‚n Œmotorvrienden‚ mogen niet tevreden zijn met minder dan 100% inzet voor jullie merk BMW.
Na 23 jaar kijk ik ernaar uit jullie te mogen ontmoeten in een ander kader dan dat van Bart, dealer van BMW Moto‚s.
Motorhuis Hasselt kan je blijven volgen op de site of via de face-book pagina. De geschiedenis van,∑ met foto‚s en details zullen met de tijd een overzicht proberen te schetsen van de 23 jaren, BMW-geschiedenis in Limburg.

Voor alles van BMW kan je vanaf nu terecht bij Peter Beckers in Genk, auto‚s en moto‚s onder een dak. Nieuw, gebruikt, kleding en onderhoud. Ik ben ervan overtuigd dat het enthousiasme van het Team u gaat bevallen. De meeste gezichten blijven dezelfde, andere komen terug, en een enkele zal nieuw zijn.
Het nieuwe BMW Motorrad adres is : Paniswijerstraat 1/1 3600 Genk Tel. 089/208250 mail: info@petermotorworks.be

Ere wie ere toekomt :
Bedankt aan iedereen voor het jarenlange vertrouwen, voor het juiste woord op het moment dat het nodig was.
Bedankt aan de medewerkers, vader, moeder en de familie voor de onvoorwaardelijke steun , dag in dag uit.

Ik zeg geen vaarwel, maar zeg met heel veel plezier; tot ziens & veel, heel veel,
Freude am Fahren.

Bart Fraussen
bart@motorhuishasselt.be
p@rick
Berichten: 4066
Lid geworden op: 24 dec 2004, 14:00
Locatie: Waasland

Re: Motorhuis Hasselt is niet meer?

Bericht door p@rick »

Is dat die Peter van Peter Motor Works uit Bilzen ?
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
V
Berichten: 375
Lid geworden op: 21 feb 2010, 13:09
Woonplaats: Landen
Locatie: Vlaams Brabant, Landen

Re: Motorhuis Hasselt is niet meer?

Bericht door V »

http://www.petermotorworks.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Grtz V
Afbeelding
Léon
Berichten: 713
Lid geworden op: 21 jun 2011, 20:17
Woonplaats: .

Re: Motorhuis Hasselt is niet meer?

Bericht door Léon »

.
Laatst gewijzigd door Léon op 26 jun 2015, 13:18, 1 keer totaal gewijzigd.
tony
Berichten: 113
Lid geworden op: 23 nov 2005, 19:18
Woonplaats: Peer
Locatie: Limburg

Re: Motorhuis Hasselt is niet meer?

Bericht door tony »

ik ben vandaag eens gaan kijken bij bovenstaande
was volle bak bezig met de verhuis van Hasselt naar Genk
dus denk ik niet dat het naar Beckers gaat want er stonden enkel motoren
goed ontvangen door de vrouw des huize en de koffie was gratis :grin:
ge moet maar eens kijken op hunne site want ze houden een soort van open deur einde deze maand en begin volgende maand

Tony
Léon
Berichten: 713
Lid geworden op: 21 jun 2011, 20:17
Woonplaats: .

Re: Motorhuis Hasselt is niet meer?

Bericht door Léon »

.
Laatst gewijzigd door Léon op 26 jun 2015, 13:18, 1 keer totaal gewijzigd.
wooter
Berichten: 420
Lid geworden op: 28 jan 2010, 16:51
Woonplaats: 3730
Contacteer:

Re: Motorhuis Hasselt is niet meer?

Bericht door wooter »

p@rick schreef:Is dat die Peter van Peter Motor Works uit Bilzen ?
Peter Motor Works is sinds een maand verhuisd naar een pand kort bij Peter Beckers in Genk, en is sinds kort dus officieel dealer in Limburg. Wie hoeveel van de aandelen heeft weet ik niet, maar Peter Hermans die vroeger nog hoofd techniek bij Motorhuis Hasselt was draait de zaak en heeft voor zover ik heb gezien het personeel van Hasselt overgenomen.

Ik was klant van Peter dus ben benieuwd of de prijzen nu omhoog gaan als officieel dealer of niet :).
J
Berichten: 3396
Lid geworden op: 09 mei 2007, 13:35
Locatie: Gùùk
Contacteer:

Re: Motorhuis Hasselt is niet meer?

Bericht door J »

Welke horizonten gaat hij dan opzoeken
't vollek va Gùùk red ùùk........
V
Berichten: 375
Lid geworden op: 21 feb 2010, 13:09
Woonplaats: Landen
Locatie: Vlaams Brabant, Landen

Re: Motorhuis Hasselt is niet meer?

Bericht door V »

http://www.motorhuishasselt.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Grtz V
Afbeelding
Plaats reactie