De nieuwe BMW X5 beoordeling

Hier vind je alle persberichten terug. Deze handelen over BMW algemeen of BMW Motorrad

Moderator: GVN

Plaats reactie
mohssine
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mar 2019, 20:15
Woonplaats: kortrijk

De nieuwe BMW X5 beoordeling

Bericht door mohssine »

De X5 is in grotere mate een technisch bezoek aan de schijf dan ooit in de recente geschiedenis, maar moest het toch deze roekeloze BMW zijn?



Beoordeling
Wat is hier aan de hand?
In onze huidige realiteit, waarin het BMW-bereik elk X-nummer van 1 tot 7 bevat, roept de X5 nauwelijks een opmerking op. Is er een geldige reden waarom München niet (nou, Spartanburg) een andere aanpassing van zijn enorme scherpe hybride zou construeren? Maar op zijn dag was de X5 een omwenteling. Vlak voordat de enige resterende eeuw voorbij was, veranderde de eerste X5 in de allereerste ‘4×4-junkie’ die zich als een voertuig buiten en rond gedroeg.

We zijn hier om het vierde tijdperk te onderzoeken. Waar die oorspronkelijke X5 ging, hebben de Range Rover Sport, Porsche Cayenne, Audi Q7, et al. Gevolgd. * Dit is bezette domein.

Het verdient de aandacht dat de X5 momenteel een belangrijk voertuig is, met discretionaire, derde duwstoelen. De echte handel voor de vroege X5 is de huidige X3.

Genoeg geschiedenis. Wat is er aan de hand nieuws? Helemaal goed alles. Alleen de motoren en transmissies zijn oude metgezellen, maar ze hebben een doorbraak gehad. De X5, vergelijkbaar met de X3 en X4, heeft zijn plaats ingeruimd voor de specifieke longitudinale fase van BMW.

Op het beste moment ontdekken we meer extravagantie en beschikbaarheid. Ook BMW’s chicste in driver-hulp, en nog een all-screen dash. Geen enorme verbazing; het blijft gewoon op de hoogte van de Schmidts.

Hieronder een aantal nieuw te ontwerpen BMW’s: all-round luchtvering. Het is allesbehalve moeilijk om plezier te maken aan mensen die nooit het potentieel van hun SUV benutten (minder gaan 4×4 ravotten dan opknappen! De belangrijkste beklimming die ze doen is de sociale soort! … triest). Hoe het ook zij, voor degenen die de capaciteit benutten, zal dit een hulpmiddel zijn.

Luchtvering helpt lucht en comfort, maar zorgt ook voor een betere bocht en lucht wanneer deze in zijn snelle positie valt. Ruw terrein, je krijgt meer vrijheid en diepgaander zwemmen. Voor het transporteren van lasten zal het op natuurlijke wijze nivelleren. Om kinderen en zwakken aan boord te krijgen, kun je het voertuig buigen.

De vierwielige geleiding gaat bovendien verder op de X5 en is een dynamische vijand van de M50d-aanpassing. Deze veranderingen in het lichaam houden verband met het beïnvloeden van een groot, groot, substantieel voertuig dat zich als zodanig gedraagt ​​wanneer je het nodig hebt, maar zoals het tegenovergestelde wanneer je dat nodig hebt.

De eerste motoren uit de apparaten zijn een 40i zescilinder turbo en een 30d diesel. In de X5 M50d komt een vergelijkbare diesel van drie liter in quad-turbo vorm, voor 400 pk en een fivish-seconde van 0-62 mph. Die vorm heeft een stalen veervering, blijkbaar op het vermoeden dat je hem niet langs de woningbaan zult brengen.

Niet lang na verzending zullen ze een cross-ras van een module bevatten, met een zeskamer motor en een ongelooflijke e-motor, en een elektrische scope van ongeveer 50 mijl.

Rijden
Hoe is het op de weg?

In het geval dat mensen echt voor altijd blijven zwaaien ver van diesel – en grote SUV-kopers behoren tot de laatste – ze kunnen een fantastische tijd beleven met de zeskamerolie in de 40i. Het klinkt het koor van ontstekingscongruentie, toeren met vrolijkheid en trekt alsof het hier echt geen grap over zou maken. Wat meer is, het heeft een aardoliedeeltjeskanaal om hun ziel van de luchtkwaliteit in de buurt te vergemakkelijken. Hun wereldwijde koolstofstille, kleine stem zal niet zo’n buitengewone tijd hebben, omdat het een consument zal zijn.

Gelukkig is de 30d-diesel een betere. Het raakt alle meest recente gevaarlijke ontladingsnoodheden en dranken minder. Voor een diesel is het soepel en rustig (sportmodus combineert wat bas door de luidsprekers, maar dat is zinloos), en in de centrale rev groepen is het echt net zo uitbundig als de olie. In het geval dat u probeert te overtreffen, werkt het echter om de 2,2 ton van de X5 te trekken.

De twee motoren spelen uitstekend met de superbewuste achttrapsautomaat.

De X5’s die we bestuurden, hadden vierwielbesturing. We zouden hier een melding geven. Het raamwerk, als bijna de meerderheid in zijn soort, biedt een tegenwicht voor het stoppen van de stad, en voor gereedheid in kleine bochten. Op dat moment gaat het naar gelijk-stadium controle voor snelle stabiliteit. Scherp in principe.

Praktisch gesproken, niet echt. De regie is enigszins wispelturig en ornery. Het zal transformeren in een bocht van 50 mph met een ruk, zodat je stopt met draaien op de bout, op dat moment midden in draaiing heeft het wat meer nodig. Het is moeilijk om soepel te zijn. De gamemodus breidt de randsnelheid uit voor tegenstappen, dus in ieder geval voert het voertuig het equivalent uit op de meeste straatsnelheden.

Eindelijk na een bijzonder slingerend segment dacht ik dat ik eraan gewend was geraakt. Goed. Moet het voertuig niet geschikt zijn voor de bestuurder, in tegenstelling tot de bestuurder op de lange termijn die past bij het voertuig?

Echt, heb je dit echt nodig? Snelwegen in het Verenigd Koninkrijk zijn niet snel genoeg om die extra betrouwbaarheid te vereisen, en we hebben ook geen straten met heel veel krappe second-outfit-wendingen. Dus het standaard front-just control framework zou goed moeten zijn.

Hoe dan ook, op verschillende manieren is het een fatsoenlijke onderwagen. Er zijn heel veel grepen (te veel: de testvoertuigen hadden achterwielen met 315 plaatsen). De algemene body control is verbluffend voor een 2,2-tonner en je voelt zelfs een boeiende rilling van back-drive-activiteit in het geval dat je de game-modus uitdraait.

De rit is voldoende rustig op de meeste snelheden, maar op die 21-inch wielen kan wreed zijn op scherpe kleine hobbels. Straatopwinding is geen buitengewoon probleem.

De remmen zijn een volledig by-wire raamwerk, overgenomen van de nieuwe 8-opstelling. Je zou het nooit weten – ze voelen zich normaal. Dingen zijn wat ze zijn, eh, waarom? ‘Omdat ze het toelaten dat de opkomende leeftijd van de bestuurder helpt.’

Oké op dat moment, schakel elk van die handleidingen in. Momenteel begint een kleine camera in de instrumenteenheid je gezicht te zien. Draai je lang van de straat af, en het waarschuwt je, doodt op dat moment de gidsen. Ik ben nooit zover gekomen; zonder mijn bijdrage aan de controle, zelfs op zeer veel gecontroleerde wegen op de snelweg, draaide het ding rond alsof het uit de bar was na een geweldige sessie.

Gadgets om (opzettelijk) van de straat te gaan worden steeds nuttiger, met name met het ruige terreinpakket dat veel uitlijningen van de aandrijflijn en DSC bevat voor verschillende omstandigheden. Er is een verbluffende rangschikking van camera’s te zien waarmee je de grond kunt zien, naast rotsen en bomen en gaten, rondom het voertuig. Het pakket bevat bovendien zekerheid voor de onderkant, maar met de luchtveren met verhoogde stand is u minder geneigd om het te vereisen.

Interieur
Ontwerp, voltooiing en ruimte

Afscheid van de onberispelijke en ongecompliceerde vormen van BMW. Niet langer langwerpig en rondjes. Het dashboard van de X5 gaat nu over intense punten. De instrumenten, een virtuele set, zullen je geen rotonde wijzerplaten toestaan ​​- je bent beperkt tot veelhoekige tickers die leesbaarheid uitwisselen voor het achtervolgen.

Alles heeft geborsteld ‘metallic’ omgevingen die niet echt het gevoel hebben dat een metaal gekwetst was in hun generatie. Het ‘piano-geëmailleerde’ plastic is zo golvend dat je zou zweren dat de muziek niet klopt. De donkere schakelaars zijn niet van elkaar te onderscheiden als ze worden verlicht. De bediening van de atmosfeer is beheerst door een zinloze revisie die de helderheid afremt. De versnellingspook kan ook een gefacetteerd glazen ding zijn zoals de plug van een shabby sherry-karaf. Het hele ding is van plan rijk te zijn, maar overgaranties en onderbeurzen.

Dit is jammer. De basics zijn solide. Buitengewone stoelen, perfecte rijpositie, een sterke uitstraling van de manier waarop de belangrijke bedieningselementen werken. De iDrive wordt ingewikkelder dan andere ogenblikken in het recente geheugen, vers uit de nieuwe plastic ‘aanpassing 7.0’-klank, maar ondanks alles heeft hij de neiging om fundamenteel aan uw kant te staan. Het maakt veel gebruik van het kolossale scherm. Ze geven aan dat de update bestuurders in staat stelt om het ontwerp aan te passen aan zichzelf. (Behalve als ze ronde instrumenten nodig hebben.)

Verwante administraties, inclusief verkeer en een geïnstalleerde wifihotspot, zijn standaard. Dat is een oplaadplaat op afstand. Voor wat extra kun je een paar bekerhouders krijgen die zullen verwarmen of afkoelen.

De secundaire lounge is ruim en ook de kofferbak. Het alternatief met zeven plaatsen motoriseert de middellijn voorwaarts, dus om de toegang tot de derde werkelijk helder te maken. Ook is het mogelijk om, in het licht van het feit dat je het gedeeltelijk kunt verlaten, het midden van de weg naar de derde plaats te verplaatsen in je beenruimte.

Het bezitten van
Lopende uitgaven en onwrikbare kwaliteit

De kosten beginnen bij £ 57,495 voor de 30d, met de 40i minimaal meer. Er is een hoop standaardeenheden, dus je hoeft vermoedelijk niet veel extra te vorkten. Wel, ze slaan je niet voor metaalverf.

De basisspecificatie wordt xLine genoemd, met donkere bochtuitbreidingen en een enigszins ruw terreinbeeld. Betaal meer voor M Sport, met 20-inch flauwvallen bodyling.

Verleidelijke keuzes kunnen worden gemaakt in bundels, wat iets is om dankbaar voor te zijn in het verlagen van de haalbare kosten van de bij toeval dat je het hele deel nodig hebt, maar irriterend in het algemeen bij de kans dat je slechts een klein ding nodig hebt.

We gaan voor de head-up presentatie en betere sprekers, verpakt in een ‘innovatiepakket’. Maar dat beveelt de zinloze telefoon gemeten ‘show key’. Verbluffende laser-koplampen zijn ook aanlokkelijk.

De 40i wrijven nauwelijks onder de 200 g / km, met een brandstofverbruik van ongeveer 33 mpg, afhankelijk van de wielmaten. Dit is op de oude NEDC, dus je kunt veel vreselijker anticiperen, alles in aanmerking genomen. De 30d is 47mpg op de standaard wielen.

In het geval dat u het zelf krijgt, ziet de onderhoudsbundel er overweldigend uit, £ 399 voor een lange tijd / 36 k mijl. Zorg dat je pushbike regelmatig in Londen wordt gereviseerd en je zult meer dan dat betalen.

Een garantie van drie jaar zonder grenzen is bijna gefocust.

Besluit
Laatste overwegingen en keuze van het bereik

De X5 is in grotere mate een technisch bezoek aan de schijf dan op enig ander moment, maar moest het toch deze roekeloze BMW zijn?

BMW moet hybride kopers goed kennen en heeft een extreem sterke passage gefabriceerd. De essenties zijn correct. Het is in staat en u hoeft geen hoop te besteden aan alternatieven om een aantrekkelijke specificatie te krijgen.

Het is stralend gevoed en buitengewoon om te richten ondanks onze bedenkingen over de 4WS. Het zal ook echt gaan ravotten.

De lodge is ruim en aangenaam, maar moest het toch deze brand zijn?

bron; https://denieuwsteautos.be/2019/02/03/d ... oordeling/" onclick="window.open(this.href);return false;
Bigfoot
Berichten: 81
Lid geworden op: 20 feb 2016, 17:45
Woonplaats: Zelzate

Re: De nieuwe BMW X5 beoordeling

Bericht door Bigfoot »

Vier wielen boring :shock:

Wat een vertaling :cry:
Chris Wils
Berichten: 524
Lid geworden op: 29 jul 2005, 21:21
Woonplaats: Gierle
Locatie: Antwerpen,Gierle

Re: De nieuwe BMW X5 beoordeling

Bericht door Chris Wils »

Google Translate?
Relax
Berichten: 5686
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: De nieuwe BMW X5 beoordeling

Bericht door Relax »

Moet je de andere artikels op die site maar 'ns lezen...
I respect your opinion. But I don't give shit.
Flat Twin Power

Re: De nieuwe BMW X5 beoordeling

Bericht door Flat Twin Power »

:lol: :lol: :lol:
Pol
Berichten: 609
Lid geworden op: 01 okt 2004, 18:16
Locatie: Vorst

Re: De nieuwe BMW X5 beoordeling

Bericht door Pol »

Flat Twin Power schreef::lol: :lol: :lol:
Ja , idd. :lol: :lol: :lol: Andere koek bij technische handleidingen waar foute vertalingen nare gevolgen kunnen hebben. Vertalers die duidelijk niks snappen van de te vertalen technische materie.
Plaats reactie