Circuitdagen Forumleden

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen/opmerkingen over het gebeuren op of rond het circuit.

Moderator: GVN

Julle
Berichten: 118
Lid geworden op: 31 jul 2009, 22:10
Locatie: Kapelle-op-den-Bos

Re: Circuitdagen Forumleden

Bericht door Julle »

J schreef:das jammer van Stropke zijn eerste van dit jaar :-( , maar alé dat is een deel van het spel zeker.

Hoe was het dan 's morgens op de baan? was die dan droog en waren er dan geen rijmplekken?
Jullie seizoen is nu gestart. Ik moet nog wachten tot de 26st. Mijn veren zijn nu al maanden in bestelling en ze zijn nog niet toegekomen. MTM veren van WP. Het is wel een CBR600rr van 2005, maar het lijkt eerder een Laverda 750GT van 1974 als ik op mijn bestelling twee maand moet wachten. :-x

alé laat ons hopen deze week.
Hij is net terug van den doktor en het valt mee; kneuzingen van schouder, ribben en heup maar tegen binnen twee weken moeten hij en zijnen bike terug in orde zijn voor op Mettet.
De baan lag droog en de grip was goed (Folembray heeft sowieso veel grip, zelfs op regen heb je daar grip)
Waar heb jij je veren besteld? Dit is echt niet normaal. Hopelijk heb je ze vlug en dan wordt het nog monteren en vooral afstellen. Het is godver..toch niet gemakkelijk he. Gisteren bij het aanremmen op het einde van het recht stuk ging hij vooraan steeds een beetje schuiven, wel controleerbaar maar plezant is anders. Ik was gestart met 1,9 bar druk vooraan in de Dragons en heb dan gecorrigeerd naar 1,8 bar en probleem opgelost. Zo stabiel als maar kan. Wat een klein verschil in bandendruk kan maken he en ik heb dan nog geluk dat mijn vering optimaal staat voor op de meeste circuits. Aftellen Jo en geduld hebben (heb ik allerminst maar ja....) Volgende vrijdag is het aan Patrick en dit op Zolder, succes ermee
Julle
J
Berichten: 3396
Lid geworden op: 09 mei 2007, 13:35
Locatie: Gùùk
Contacteer:

Re: Circuitdagen Forumleden

Bericht door J »

ja dat afstellen zal wat worden :shock: heb daar geen kaas van gegeten. Hopelijk lukt het daar wat.

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
Wulf
Berichten: 620
Lid geworden op: 20 nov 2004, 19:06
Woonplaats: Knokke Heist
Locatie: Wets Vlaanderen

Re: Circuitdagen Forumleden

Bericht door Wulf »

Voila, de eerste trackday van dit jaar zit er op, De persvoorstelling van Metzeler op Zolder was heel tof.
Weinig volk, was op uitnodiging in onze sessies amper 8 moto's op de baan. Het weer was prachtig.
Doordat het voorstelling was van de M5 mocht men aanvankelijk enkel met deze banden op het circuit, bijgevolg kon ik enkel rijden met de HP2.
In de late namiddag heb ik nog de eerste maal gereden met de R1100S, kompleet andere moto, minder vermogen maar stuurt ongelofelijk goed en heeft veel vertrouwen.
Kortom een geslaagde dag. Meer foto's op de link met dank aan Michel en de persfotograaf.
Afbeelding
meer op http://gallery.me.com/patrick.dewulf#100071
2003-2011 F650-R1100GS-C1-R1150RT-K1200GT-R1200GS'04-HP2 Mega Moto
2011-...R1200GS '04
2011-....Trek Madone...:-)
J
Berichten: 3396
Lid geworden op: 09 mei 2007, 13:35
Locatie: Gùùk
Contacteer:

Re: Circuitdagen Forumleden

Bericht door J »

ja prachtige foto's patrick;

Maandag zijn we weg naar Croix en donderdag naar Zolder. Het gaat nu voor mij ook beginnen na mijn 2 gecancelde dagen.
Mijn WP vering zit er in en er op, maandag nog wat afstellen, er wat inkomen en gaaaaaaaaaaaaaaaas

kan al bijna niet wachten. Morgen alles klaar zetten en 's avonds vroeg in bed. :-P (kwijl kwijl)

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
J
Berichten: 3396
Lid geworden op: 09 mei 2007, 13:35
Locatie: Gùùk
Contacteer:

Re: Circuitdagen Forumleden

Bericht door J »

het was weer leuk. Patrick Hp en moi in Croix. Deze morgen slecht slecht weer. Miezeren, dikke mist, natte baan. hmm en dat terwijl het in België zomer was. :-(
Vandaag met mijn nieuwe resors gereden. Het was me niet bevallen. Er scheelt nog iets aan. Veel te hard, en krijg ze niet zachter. We zullen er dus nog eens moeten laten naar kijken. Gelukkig hebben de mannen van brc racing http://www.bike-repair.be/me uit de pattaten geholpen en toch geprobeerd om den boel wat zachter te zetten. (waarvoor mijn dankt)

Aan de demping kon niets gedaan worden. Het zal wel in orde komen. Toch heb ik wat hard kunnen knallen. Zo hard zelfs dat ik vergat dat de veren niet ok waren (tja tis geen race, maar iemand zien... is naar toe rijden he) met als resultaat de grind bak. Slingeren stuiteren, het leek wel kasseien, maar ik kon niet meer op tijd naar een aanvaardbare stabiliteit geraken tegen het einde van het recht stuk, dus... de keien in. Recht gebleven en ala cross techniek er weer uit. "Dank u Hechlingen" Toch de ganse manche verder gereden. Nu hebben de anderen voor mij toch ook eens een gele vlag gekregen. Het moest dus zachter aan.

Ik heb me dan in de volgende manches aangehaakt aan wat betere rijders en zitten pikken dat het geen naam had. Techniek, lijnen, houding, etc. Mijne tofste partner was Yves van BRC racing, die heb ik een ganse manche kunnen bijhouden. (hij reed wel op nen anderen brommer, maar toch 8-) 8-) )
Met hem samen draaiden we rondjes van 01:02min.
Er moet nog veel gevezen worden, zowel aan mijn machien als aan mij. Standvastig rij ik nog niet, dan eens zeer goed, de volgende ronde weer zeer slecht, dat ik het zelf eens gekunnen heb om in het volle vermogen van NEUTRAAL gas te geven, en vooruit dat dat ging. (gelukkig had ik oordopjes)

Nu donderdag is het Zolder, met dezelfde veren. Ginder zal mijn huismechanieker Benji er nog eens naar kijken. Ook ga ik vrijdag bij BRC langs. Ik kan die mannen dit wel gunnen voor al die tijd dat ze vandaag aan mijn moto zijn bezig geweest, gratis en de voor niks.

Op dat Circuit is er toch een fijne sfeer. Na een paar keer kent iedereen elkaar en hulp is er altijd.

Voor Patrick HP kon geen hulp meer baten, manche na manche takelde zijn boxercup af. Diene mens verloor gewicht per manche, niet van zijn lijf, maar van zijn moto. Elke keer riep hij dat hij weer iets kwijt was. Eerst was het nog zo: :-) dan zo: :roll: nadien werd het een klein beetje zo: :-? , tot het uiteindelijk dit :-x was en hij moest opgeven. We moesten er nog twee gaan, maar voor de onfortuinlijke Patrick was het niet meer. Hij dreigde zijn Cardan te verliezen. Deze zat helemaal los. Ik heb niet veel verstand van techniek, maar kon wel vaststellen dat de cardan een onmisbaar onderdeel was om te rijden. Als we de moto overhellen op zijn zijstandaard kon je sturen met het achterwiel. Ik geloof dat dit nog niet mogelijk was destijds toen zijn bowercup van de band rolde. Einde van de dag voor Patrick. Volgende week Mettet voor hem, hopelijk is zijn BMWEEKEN dan terug opgelapt.



J
't vollek va Gùùk red ùùk........
Julle
Berichten: 118
Lid geworden op: 31 jul 2009, 22:10
Locatie: Kapelle-op-den-Bos

Re: Circuitdagen Forumleden

Bericht door Julle »

Verd.... Patrick, dat is minder goed nieuws, maar alles eens nakijken en aanvijzen en dat komt wel in orde. Ben benieuwd hoe het morgen met de J zijn vering gaat verlopen. Zolder is een "rem"circuit waar de vering van groot belang is. Een duikende neus en remmend insturen gaan moeilijk samen. Jullie gaan morgen alleszins goed weer hebben, wij daarentegen risceren de regenbandjes te moeten monteren vrijdag in Mettet want een nieuwe asfaltlaag geeft steeds een wat olieachtige substantie vrij wanneer het regent. Een verwittigd man is er twee waard nietwaar
Amuseer jullie morgen

Julle
J
Berichten: 3396
Lid geworden op: 09 mei 2007, 13:35
Locatie: Gùùk
Contacteer:

Re: Circuitdagen Forumleden

Bericht door J »

THX Julle, dat gaan we zeker proberen. Ik ga vrijdag langs bij BRC racing om de veren te laten afstellen. Ondertussen zullen wer er morgen wat olie aflaten per 10ml om toch wat meer demping te hebben. Miss zijn het wel weer de verkeerde veren dat ze geleverd hebben.
Ik weeg 69Kg en met pak helm laarzen zal dat zeker 79kg zijn. De veren zijn besteld op 80kg. Ze staan nu op zijn zachtst en ze zijn nog keihard???

We zien wel morgen.

groeten.

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
J
Berichten: 3396
Lid geworden op: 09 mei 2007, 13:35
Locatie: Gùùk
Contacteer:

Re: Circuitdagen Forumleden

Bericht door J »

alé terug zonder brokken, al heeft het niet veel gescheeld. Voetsteun wat te diep op de grond gelegd, voorwiel kwam wat los net na de Jacky yckx bocht. Gas erop en den boel terug recht gekregen.
Wat een mooie dag. Zon, maar niet teveel, warm maar houdbaar, BBQ. Samen met Stef kunnen knallen. Gelijk niveau maakt het des te spannend. Ik er voorbij in de stukken die mij liggen, hij er weer voorbij in de stukken die hem liggen. Zo het tempo kunnen opdrijven. We rijden beide bij Minder Snel op Zolder, maar de volgende keren zal het bij snel zijn. Nu zijn we bij de rappe, en volgende keer bij de trage. Er zou zo iets tussen moeten zijn op Zolder. Snelste tijd was 1.57:31. Net snel genoeg om bij groep snel te rijden, maar daar ben je dan weer bij de traagste :-(

ps de veren waren niet te doen. In de eerste manche reed ik achteraan, en geraakte maar niet deftig in gang. Schuiven, sliden (ongewild), bokken. Er moet toch iets schelen met die dingen.
Nadien door Benjibikes eens opnieuw laten afstellen, en vanaf de tweede manche was het goed. Bij de derde nog beter, en op die instelling heb ik ze dan maar laten staan.
Toch moeten de voorste veren nog eens open, wat ze staan op hun maximum.

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
Wulf
Berichten: 620
Lid geworden op: 20 nov 2004, 19:06
Woonplaats: Knokke Heist
Locatie: Wets Vlaanderen

Re: Circuitdagen Forumleden

Bericht door Wulf »

Croix vervolg,
Zoals Jo al schreef heb ik na sessie 4 moeten opgeven door pech, de rechter bevestiging van de achterwielophanging was losgekomen en verdwenen.
Dinsdag gebeld naar Ludwig Motors waar ik mijn S heb gekocht, donderdag waren de stukken geleverd bij Ludwig.
Vrijdag langs geweest, na een dik uur alles terug als nieuw! Bedankt Ludwig voor de goeie service!
Maandag naar Mettet, ik kijk er naar uit!!
2003-2011 F650-R1100GS-C1-R1150RT-K1200GT-R1200GS'04-HP2 Mega Moto
2011-...R1200GS '04
2011-....Trek Madone...:-)
Julle
Berichten: 118
Lid geworden op: 31 jul 2009, 22:10
Locatie: Kapelle-op-den-Bos

Re: Circuitdagen Forumleden

Bericht door Julle »

Gisteren gaan rijden op Mettet, en....het is een echte aanrader. Je kent de vorm van het circuit al na één à twee sessies maar je hebt wat meer tijd nodig om de plaatsen te vinden waar je sneller kan. Het is iets heel anders dan wat we gewoon zijn, een paar lange doordraaiers die je ineens kunt nemen maar waar je de eerste moet van opofferen, een geweldige rechte lijn waar ik op het einde steeds even naar 5e moest omdat hij in 4e tegen de begrenzer zat, dan vol in de remmen en terug naar 3e. Op traktie door de drie linkse en dan rechts het gas erop naar de volgende rechte lijn met op het einde de hairpin naar rechts. Heel laat in de remmen en naar 2 of 1. Dan dat fameus chicaneke waar je naar beneden duikt en de motor steeds wat los lijkt te komen. Dan de volgende dubbele linkse waar je bij het aansnijden zo breed mogelijk moet blijven om daarna aan de binnenkant te kunnen uitaccelereren. Ik ben daar een paar keer serieus over de kirbstones gegaan maar gelukkig ligt er nog een laagje asfalt achter zodat dit geen kwaad veroorzaakt. Dan de lange linkse naar omhoog die leidt naar de bocht voor het rechte stuk. Opletten dat je op tijd lost en in de ankers gaat of je zit in de grindbak. Kortom: hier gaan ze ons nog zien.
Tip: Niet te veel druk in de banden zetten jongens, kwestie van op het einde van het rechte stuk stabiel te blijven zonder al te veel te schuiven.
Amuseer u
Julle
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

Re: Circuitdagen Forumleden

Bericht door Iron Gonzo »

Julle schreef:Gisteren gaan rijden op Mettet, en....het is een echte aanrader. Je kent de vorm van het circuit al na één à twee sessies maar je hebt wat meer tijd nodig om de plaatsen te vinden waar je sneller kan. Het is iets heel anders dan wat we gewoon zijn, een paar lange doordraaiers die je ineens kunt nemen maar waar je de eerste moet van opofferen, een geweldige rechte lijn waar ik op het einde steeds even naar 5e moest omdat hij in 4e tegen de begrenzer zat, dan vol in de remmen en terug naar 3e. Op traktie door de drie linkse en dan rechts het gas erop naar de volgende rechte lijn met op het einde de hairpin naar rechts. Heel laat in de remmen en naar 2 of 1. Dan dat fameus chicaneke waar je naar beneden duikt en de motor steeds wat los lijkt te komen. Dan de volgende dubbele linkse waar je bij het aansnijden zo breed mogelijk moet blijven om daarna aan de binnenkant te kunnen uitaccelereren. Ik ben daar een paar keer serieus over de kirbstones gegaan maar gelukkig ligt er nog een laagje asfalt achter zodat dit geen kwaad veroorzaakt. Dan de lange linkse naar omhoog die leidt naar de bocht voor het rechte stuk. Opletten dat je op tijd lost en in de ankers gaat of je zit in de grindbak. Kortom: hier gaan ze ons nog zien.
Tip: Niet te veel druk in de banden zetten jongens, kwestie van op het einde van het rechte stuk stabiel te blijven zonder al te veel te schuiven.
Amuseer u
Julle
je komt inderdaad los daar
Afbeelding
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
J
Berichten: 3396
Lid geworden op: 09 mei 2007, 13:35
Locatie: Gùùk
Contacteer:

Re: Circuitdagen Forumleden

Bericht door J »

Julle schreef:Gisteren gaan rijden op Mettet, en....het is een echte aanrader. Je kent de vorm van het circuit al na één à twee sessies maar je hebt wat meer tijd nodig om de plaatsen te vinden waar je sneller kan. Het is iets heel anders dan wat we gewoon zijn, een paar lange doordraaiers die je ineens kunt nemen maar waar je de eerste moet van opofferen, een geweldige rechte lijn waar ik op het einde steeds even naar 5e moest omdat hij in 4e tegen de begrenzer zat, dan vol in de remmen en terug naar 3e. Op traktie door de drie linkse en dan rechts het gas erop naar de volgende rechte lijn met op het einde de hairpin naar rechts. Heel laat in de remmen en naar 2 of 1. Dan dat fameus chicaneke waar je naar beneden duikt en de motor steeds wat los lijkt te komen. Dan de volgende dubbele linkse waar je bij het aansnijden zo breed mogelijk moet blijven om daarna aan de binnenkant te kunnen uitaccelereren. Ik ben daar een paar keer serieus over de kirbstones gegaan maar gelukkig ligt er nog een laagje asfalt achter zodat dit geen kwaad veroorzaakt. Dan de lange linkse naar omhoog die leidt naar de bocht voor het rechte stuk. Opletten dat je op tijd lost en in de ankers gaat of je zit in de grindbak. Kortom: hier gaan ze ons nog zien.
Tip: Niet te veel druk in de banden zetten jongens, kwestie van op het einde van het rechte stuk stabiel te blijven zonder al te veel te schuiven.
Amuseer u
Julle
thx Julle, zal het eens afprinten ze.

de 6de ga ik, en morgen de patrick.

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
noek
Berichten: 398
Lid geworden op: 11 okt 2004, 21:00
Woonplaats: Mortsel
Locatie: Antwerpen

Re: Circuitdagen Forumleden

Bericht door noek »

Stropke had minder geluk. Na de dubbele rechtse in de acceleratiezone gaat diegene die voor hem rijdt, zonder reden, ineens vol in de remmen, niemand weet waarom maar Stropke die er vlak achterreed remt, ontwijkt maar kan niet verhinderen dat zijn voorwiel wegschuift en daar lag hij.
Ja watte.... ,ik heb mijn "stropke" :mrgreen: ook weten open en toe ,gaan toen ik vorig jaar onderuit ging in Marches les dames(is wel geen circuit maar de bochtjes liegen er niet om),dank zij een(domme) hond die dacht dat hij voorrang had :twisted:...en't was geen truttelakkerke. :alien:
Julle
Berichten: 118
Lid geworden op: 31 jul 2009, 22:10
Locatie: Kapelle-op-den-Bos

Re: Circuitdagen Forumleden

Bericht door Julle »

noek schreef:
dank zij een(domme) hond die dacht dat hij voorrang had :twisted:...en't was geen truttelakkerke. :alien:
Je bedoelt dankzij de "domme baas" van een hond die dacht dat hij voorrang had............. Hopelijk niet te veel schade aan mens en machine.

@Iron gonzo
Mooi fotoke. dat is den TRX (Bjorn) met zijn net opgelapte Thundercat waarmee hij NBC rijdt en waarmee hij gevallen is de eerste race op Nurburgring terwijl hij in 4e positie reed

@Patrick & Jo
Doe dat goed ginder en laat weten hoe het is geweest he.

Julle
J
Berichten: 3396
Lid geworden op: 09 mei 2007, 13:35
Locatie: Gùùk
Contacteer:

Re: Circuitdagen Forumleden

Bericht door J »

ja terug en net laptimer gedownload. Het was zeer leuk in Mettet, zou nog wel eens een favoriet kunnen worden.
In Extremo was er ook met een vriend die moto's gewoon in remorken gooit ip van op motorsteunen of deftig vastmaakt :grin:
In Extremo zonder moto maar wel met foto. (toestel)

In het begin is het echt wel wennen, maar eens je het doorhebt is het best wel leuk. Het naar beneden rijden in de linksrechtse is echt wel naar beneden. Man man, was da? :shock: :shock:

in de voormiddag was het met instructeur, maar in de namiddag was het vrij rijden. De groepen waren niet echt goed ingedeeld. Bij de gevorderden reden gasten die nauwelijks snel gingen, maar ze hadden zich ingeschreven omdat de beginnelingen vol waren. Nou ja iedereen kan zich inschrijven waar hij wil via mail. Enkel van die gasten dubbelde ik wel 3 keer per manche. :-P

Mijn beste tijd was 1:18. niet slecht voor de eerste keer, maar ook niet echt goed. Achteraf op de laptimer nog veel blauwe zones gezien, waar ik dacht dat het veel sneller ging. Volgende keer weer beter, maar Mettet is een prachtig circuit.

Pat en ik hebben wel de hele dag bere, maar den bere koud gehad. Het is droog gebleven tot de laatste sessie. Dan maar ingepakt.
De 15de gaan we op zolder knallen. Proberen daar nog wat techniek bij te schaven, want zoals Casaer het omschrijft "als je steeds sneller begint te gaan en je weet niet aan wat het ligt, is het tijd om van de baan te komen wil je niet met brokken naar huis gaan 1

ale het was een leuk dagje en heb me rot geamuseerd. Wel is er nog wat werk rond het circuit.


1) CASAER. S., de chrono liegt niet.
't vollek va Gùùk red ùùk........
Julle
Berichten: 118
Lid geworden op: 31 jul 2009, 22:10
Locatie: Kapelle-op-den-Bos

Re: Circuitdagen Forumleden

Bericht door Julle »

Leuk om te horen dat je je geamuseerd hebt maar ja koud is het de jongste dagen wel. Wij hebben geluk met het caravanneke van de Jo als het koud of slecht weer is. Het is bij zo een weer ook dubbel opletten want de banden warmen niet zo goed op doordat het asfalt ijskoud is.
Ik heb gehoord dat ze binnenkort zouden starten met de voorziene bouwwerken zodat de units plaats kunnen ruimen en er wat meer mogelijkheden zijn voor rijders en supporters.
Tot weldra

Julle
In Extremo
Berichten: 248
Lid geworden op: 07 apr 2008, 18:54
Woonplaats: Hasselt
Locatie: Hasselt
Contacteer:

Re: Circuitdagen Forumleden

Bericht door In Extremo »

J schreef:In Extremo was er ook met een vriend die moto's gewoon in remorken gooit ip van op motorsteunen of deftig vastmaakt :grin:
In Extremo zonder moto maar wel met foto. (toestel)
Tja, shit happens ....

Mijne maat had wel zijn moto in een remork gegooit, maar kon tenminste toch rijden. :wink:

Mijn CBR-ke wou niet op eigen kracht ronddraaien en met de GSA "racen" zag ik niet goed zitten (koud en nat volgens de voorspellingen). :cry:

Hier J in actie, knietje en goede kijk

Afbeelding

Afbeelding

En ook Patrick HP2

Afbeelding

Afbeelding

En beide in 1 shot

Afbeelding


Groetjes,
Michel
BMW-MCV-lid met een R1200 GS Adventure 07/2008, Garmin 2720, Autocom

My Facebook___
J
Berichten: 3396
Lid geworden op: 09 mei 2007, 13:35
Locatie: Gùùk
Contacteer:

Re: Circuitdagen Forumleden

Bericht door J »

he leuk man. Thanks voor de pics.
Volgende keer samen rijden he.

nog eens bedankt

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
RBee
Berichten: 2201
Lid geworden op: 20 aug 2005, 23:54
Locatie: Wilrijk

Re: Circuitdagen Forumleden

Bericht door RBee »

In Extremo schreef:
En beide in 1 shot
Afbeelding

Groetjes,
Michel
Bij de gevorderden reden gasten die nauwelijks snel gingen, maar ze hadden zich ingeschreven omdat de beginnelingen vol waren. Nou ja iedereen kan zich inschrijven waar hij wil via mail. Enkel van die gasten dubbelde ik wel 3 keer per manche.

@ J: Was dat der zo ene :?: :wink: :lol:
@ Michel: Mooie foto's.
R 1250 GSA

Foto's: http://RBee.SmugMug.com" onclick="window.open(this.href);return false;
J
Berichten: 3396
Lid geworden op: 09 mei 2007, 13:35
Locatie: Gùùk
Contacteer:

Re: Circuitdagen Forumleden

Bericht door J »

@rbee: nee pat rijdt heel goed, als je met hem op de baan bent weet je tenminste waar de ideale rijlijnen liggen. Zijn motokooken rijdt wel als een oud wijf, maar daar zal spoedig verandering in komen Patrick kennende.

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
GStephen
Berichten: 852
Lid geworden op: 17 aug 2007, 16:35
Locatie: Kortrijkse
Contacteer:

Re: Circuitdagen Forumleden

Bericht door GStephen »

Morgen met Aktief naar Mettet.
Ik ben benieuwd.
beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...

Lid BMW MC VL
J
Berichten: 3396
Lid geworden op: 09 mei 2007, 13:35
Locatie: Gùùk
Contacteer:

Re: Circuitdagen Forumleden

Bericht door J »

veel plezier, je zal verschieten van het naar beneden rijden. Probeer hem zo recht mogelijk af te snijden, en dan nog kom je uit het zadel. Wel best leuk, maar vreemd.
Ik ga donderdag nog eens met Proracing academie en de 3de Juni met Bikerszone.

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
GStephen
Berichten: 852
Lid geworden op: 17 aug 2007, 16:35
Locatie: Kortrijkse
Contacteer:

Re: Circuitdagen Forumleden

Bericht door GStephen »

Awel, we mogen terecht trots zijn op een dergelijk circuit in België.
Ik heb me reuze geamuseerd.
Ze gaan mij daar zeker nog terug zien.

Die de radeguez bocht is echt heel bijzonder.
Mijn favoriete bocht is de links rechts combinatie. Echt de max :thumleft:

Fotookes zijn terug te vinden op de smugmug.
beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...

Lid BMW MC VL
Reinhard
Berichten: 68
Lid geworden op: 13 dec 2004, 18:42
Locatie: Maldegem

Re: Circuitdagen Forumleden

Bericht door Reinhard »

Vrijdag ook voor de eerste keer op Mettet gereden, een prachtig circuit met veel linkse bochten (altijd moeilijker voor mij). Door de snelle opeenvolging van bochten had ik wat problemen met mijn positie op de motor waardoor ik teveel mijn voetsteuntjes aan de grond kreeg, maar door de goede asfalt en de wel heel hoge temperaturen (30 graden) gaf dit weinig problemen.
Er waren nog drie andere onbekende r1200s'n van de partij waarvan twee bereden door vijftigers (denk ik toch) met duidelijk circuitervaring.
Ook een donkere gt 1200 gezien met een sticker van bm center die over een zuivere rijstijl beschikte.

Hopelijk wordt de parking snel aangelegd en de voorzieningen uitgebreid want dit is het enige minpunt die ik kon vinden. (we zijn dan ook verwend door Zolder).

Er moeten toch nog terreinen zijn waar gelijkaardige projecten kunnen opgestart worden met een minimale hinder voor de omwonenden, liefst in west-vlaanderen.

Ik ga zeker terug, als het wat minder warm is want mijn pak hangt nog te drogen....(van het zweet)
K1200 GT ('04) + R1200S ('07) + R 1150 GS (02)
In Extremo
Berichten: 248
Lid geworden op: 07 apr 2008, 18:54
Woonplaats: Hasselt
Locatie: Hasselt
Contacteer:

Re: Circuitdagen Forumleden

Bericht door In Extremo »

Gaat er nog volk naar Mettet op 14 en 15 aug, met Motorrijder ?

Groetjes,
Michel
BMW-MCV-lid met een R1200 GS Adventure 07/2008, Garmin 2720, Autocom

My Facebook___
Plaats reactie