Gestopt met racen

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen/opmerkingen over het gebeuren op of rond het circuit.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Julle
Berichten: 118
Lid geworden op: 31 jul 2009, 22:10
Locatie: Kapelle-op-den-Bos

Gestopt met racen

Bericht door Julle »

Hoi allen,
Even melden dat ik er een paar weken geleden zwaar ben afgegaan. Ik heb op het circuit van Folembray aan hoge snelheid een high-sider gehad en ben zo een 20 meter van de motor geslingerd met verschillende kneuzingen en inwendige bloedingen aan de onderbenen als gevolg. Gelukkig niets gebroken en nog gelukkiger dat ik het hier nog kan posten. De motor is total loss maar ik herstel ondertussen goed. Waarschijnlijk is er iets met de achtervelg gebeurd waardoor de band ineens druk verloor en ik er ben afgeworpen. In de plaats van volgend jaar te stoppen met racen is er dus een versneld einde gekomen aan iets wat ik altijd heel graag heb gedaan en waar ik ondanks dit "accident de parcours" nog geen moment spijt van heb gehad.
Julle

Hieronder een foto van wat er over blijft van wat eens mijn racemotor is geweest
Afbeelding
Jo De Paepe
Berichten: 3237
Lid geworden op: 28 sep 2004, 00:07
Woonplaats: Gent
Locatie: Gent, België

Re: Gestopt met racen

Bericht door Jo De Paepe »

Jammer dat het op die manier moest stoppen.
maar gelukkig kan je het nog navertellen.
R 1200 GS Triple Black
R75/5
[url]http://www.picasaweb.google.com/depaepejo1[url]
Relax
Berichten: 5686
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: Gestopt met racen

Bericht door Relax »

Blij dat je nog rondloopt. Moet toch iemand daken repareren.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Wiedewa
Berichten: 1167
Lid geworden op: 20 apr 2008, 21:14
Locatie: Budel-Dorplein

Re: Gestopt met racen

Bericht door Wiedewa »

Mee eens met Jo, het had ook je laaste kunnen zijn.,
Maar ik zie je liever onder ons, je bent dan levendig enzo,

Foutje is snel gemaakt , maar je hoort toch ook bij ons :grin:
We gaan uitzoeken wat we voor je kunnen doen.

mvg Nico
MG Breva 850
Dirk Pauwels
Berichten: 4699
Lid geworden op: 29 sep 2004, 12:30
Locatie: Sint Niklaas

Re: Gestopt met racen

Bericht door Dirk Pauwels »

Je kan dat beter op circuit voorhebben dan op de weg.....en je kan het nog navertellen, geen blijvende gevolgen......dus chance gehad.
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
J
Berichten: 3396
Lid geworden op: 09 mei 2007, 13:35
Locatie: Gùùk
Contacteer:

Re: Gestopt met racen

Bericht door J »

jawadde peken, ik zie dat nu pas omdat ik mijn ongelezen berichten aan het opkuisen ben.

Maar Julle toch, dat is jammer. Ja en zo graag gedaan hebben. Ik heb me just nog eens ingeschreven voor de bmw days in zolder. In elk geval ben je strijdend te onder gegaan aan het circuit. Knap staaltje wel hoe je de verf van je motor haalt.

Hopelijk genezen je oude knoken goed en GELUK dat je niets gebroken hebt.

RESPECT man. Goed gereden.

Jammer dat we nu niet echt samen gereden hebben. Miss met je bmw op 1 augustus. Just for fun. ik rijd ook mee, maar dan met de oude wijven en niet bij de experts.

beterschap

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
J
Berichten: 3396
Lid geworden op: 09 mei 2007, 13:35
Locatie: Gùùk
Contacteer:

Re: Gestopt met racen

Bericht door J »

ah ja, nog iets. Waarom heb je de motor zo goed vastgemaakt, krassen kunnen er toch niet meer op herkend worden :twisted: :twisted: :twisted: :wink:

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
Bozz
Berichten: 19
Lid geworden op: 13 mei 2011, 16:08

Re: Gestopt met racen

Bericht door Bozz »

Shit man, goe vanaf gekomen. T,voornaamste is dat je er nog bent om het na te vertellen, spijtig dat je op zo een manier moet afscheid nemen van je passie. Alhoewel het racen altijd in je bloed zal blijven, kan er van meespreken (wel op 4 wielen)
Plaats reactie