Ook gestopt met racen

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen/opmerkingen over het gebeuren op of rond het circuit.

Moderator: GVN

Plaats reactie
spider
Berichten: 32
Lid geworden op: 13 dec 2007, 20:45
Locatie: Vlaams Brabant

Ook gestopt met racen

Bericht door spider »

Hallo de mannen,
Ik heb hier een heel stuk afgesloten de verkoop van onze camper de Yamaha R6 circuit uitvoering die ik verleden jaar heb verkocht .
Met het verlies van mijn vader op 7/04/2013 & ons moeder die opgenomen werd in de kliniek op 7/02/13& nu in het rusthuis liegt sinds 1/04/13heb ik ook besloten om de Suzuki 750 GSXR te verkopen en die ondertussen ook al de deur uit is .Want voor op het circuit te rijden moet je toch concentratie hebben en dat is bij mij nu toch weg en daarom heb ik alles weg gedaan want ik wil toch nog van mijn pensioen kunnen genieten en er komt dan nog is een heel huis volledig leeg moet maken en ik moet zeggen daar komt geen einde aan met wat ze allemaal hebben bij gehouden zolder volledig vol en kelder volledig vol tot aan het plafon dus je kunt het u al inbeelden
Dus voor mij is het hoofdstuk motor rijden volledig gedaan.
Je kan mij nog allen tegen komen in een Yaris TS 1.8. :)
Groetjes Rudy
Obiwan
Berichten: 579
Lid geworden op: 25 feb 2007, 01:04
Locatie: Gouda

Bericht door Obiwan »

De aanleiding is spijtig en wens je succes en sterkte. Wellicht dat als de rust wedergekeerd is er toch weer een kriebel de kop opsteekt.
Pol
Berichten: 609
Lid geworden op: 01 okt 2004, 18:16
Locatie: Vorst

Re: Ook gestopt met racen

Bericht door Pol »

Draag maar zorg voor haar en idd moeilijke periode. Het slijt wel, laat de tijd het zelf uitmaken en uiteindelijk sta je vroeg of laat toch terug bij een dealer.
Moed zenne,
Pol
J
Berichten: 3396
Lid geworden op: 09 mei 2007, 13:35
Locatie: Gùùk
Contacteer:

Re: Ook gestopt met racen

Bericht door J »

Spijtig, maar verstandig.

Wie weet he, misschien ....


J
't vollek va Gùùk red ùùk........
Plaats reactie