geen racingschool meer voor HP

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen/opmerkingen over het gebeuren op of rond het circuit.

Moderator: GVN

Plaats reactie
J
Berichten: 3396
Lid geworden op: 09 mei 2007, 13:35
Locatie: Gùùk
Contacteer:

geen racingschool meer voor HP

Bericht door J »

wilde me inschrijven voor motorsportschool, maar door al die geluidsnormen geraak ik nagenoeg aan geen enkel circuit meer onder de norm.
Gelukkig kan je in Zolder nog gaan rijden op vrij rijden. Croix is dan weer wat benepen voor mijn brommer.

gaat slecht met de motorsport in België :-(

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
K1200GT
Berichten: 994
Lid geworden op: 19 mar 2007, 17:36
Woonplaats: Heverlee

Re: geen racingschool meer voor HP

Bericht door K1200GT »

Uitlaatdemper monteren die wel binnen de normen valt?
(Heb met BOS dempers op mijn Guzzi in Duitsland nog nooit last gehad, ondanks controles op de Nordschleife).
Succes!
Yam RD 350 LC YPVS/ K100RS/K1100RS/K1200RS/K1200GT (al jaren verkocht in afwachting van nieuwe Beemer), Moto Guzzi V11 Le Mans Rosso Corsa en Aprilia Tuono 1100 RF :twisted: , (E36/8; F25), Lid BMW MCVL
timon
Berichten: 85
Lid geworden op: 26 mei 2006, 19:28
Locatie: lommel

Re: geen racingschool meer voor HP

Bericht door timon »

Dacht dat ze tegenwoordig meer last hadden van het inlaat geluid, dat vertelden ze in zolder toch..
stropke
Berichten: 520
Lid geworden op: 09 mei 2007, 09:18
Woonplaats: Sint-Amandsberg
Locatie: Oost Vlaanderen

Re: geen racingschool meer voor HP

Bericht door stropke »

timon schreef:Dacht dat ze tegenwoordig meer last hadden van het inlaat geluid, dat vertelden ze in zolder toch..

Juist , ik heb ook eens een zwarte vlag gekregen met mijn GSXR 750 en daar zat een standaard uitlaat op
Was blijkbaar ook het geluid van de airbox
Toen verkochten ze op het circuit een speciale schuimrubber voor in de airbox
Trouwens , die lesgevers rijden toch ook met een BMW S1000RR ? Of is dat veranderd ?

Groeten uit Gent
Stropke :wink:
Fun....is not a straight line
J
Berichten: 3396
Lid geworden op: 09 mei 2007, 13:35
Locatie: Gùùk
Contacteer:

Re: geen racingschool meer voor HP

Bericht door J »

het is inderdaad een originele uitlaat, enkel de cat is weg. Zomaar een andere demper steken of een andere uitlaat is niet echt zomaar.
Ik zal andere circuits zoeken waar het wel nog kan. Zal niet in België zijn denk ik, maar ja.

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
timon
Berichten: 85
Lid geworden op: 26 mei 2006, 19:28
Locatie: lommel

Re: geen racingschool meer voor HP

Bericht door timon »

Cat neemt ook wel flink geluid weg, maar msschien dat je inlaat aan binnenzijde kan bekleden met demping moes oid? Als doorlaat groot genoeg is.. Tuurlijk neemt elke weerstand weer beetje vermogen weg, maar zou liever met 5pk minder wel op circuit mogen dan.
Plaats reactie