BMW C600

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW C-serie scooters.

Moderator: GVN

RonvGS
Berichten: 70
Lid geworden op: 10 nov 2005, 11:27
Locatie: Tholen NL

BMW C600

Bericht door RonvGS »

Zijn er mensen op het forum met een BMW Maxiscooter?

Ik heb een C600 sport.
Ik heb er nu ongeveer 2000 km mee gereden en gebruik hem voor woon werk verkeer.

Afbeelding
R1200GS
Beemer
Berichten: 395
Lid geworden op: 28 sep 2004, 18:01

Re: BMW C600

Bericht door Beemer »

Geef eens een review, ben er nieuwsgierig naar.
edargpu
Berichten: 1401
Lid geworden op: 02 mei 2006, 09:25
Woonplaats: Deinze
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: BMW C600

Bericht door edargpu »

Gaan hier een topic moeten openen voor de C gebruikers.
Edargpu :wink:
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles

"" R1200GS Adventure ""
Wiedewa
Berichten: 1167
Lid geworden op: 20 apr 2008, 21:14
Locatie: Budel-Dorplein

Re: BMW C600

Bericht door Wiedewa »

Beemer schreef:Geef eens een review, ben er nieuwsgierig naar.
Eindelijk is het zo ver, en mogen we aan de ontdekking van de scooter "Made by BMW" beginnen. Een scooter waar al lang en veel over gesproken werd, en dat de ambitie heeft om het leven van zijn concurrenten, in een segment waar de Tmax al meer dan tien jaar lang heer en meester is, wat moeilijker te maken. Is de C600 Sport een "killer" geworden zoals verwacht?


We kregen de C600 wel al te zien in Milaan en Brussel, en iedereen zal nu zijn opinie kunnen maken over de look van deze BMW, en het is een typische BMW look, met enkele high-tech accenten en aandacht voor technische onderdelen zoals de lateraal geplaatste schokdemper. Iedereen zal daar wel zijn eigen idee over hebben, maar wij vinden het in elk geval wat spijtig dat die technische hoogstandje verraden worden door enkele minderwaardige onderdelen. Achteraan ziet hij er coherent uit, maar de knipperlichten staan wat gevoelig. De korte uitlaat is ook niet van de elegantste, wat ook van toepassing is op het design en de afwerking van de carter en het veelvuldig gebruik van zwart plastic. Aan het dashboard ontbreekt ook wat inspiratie, evenals aan het verstelbare windscherm. We moeten er wel bijzeggen dat het hier om pre-productiemodellen gaat en dat de kwaliteit van het plastic en het niveau van de afwerking er ongetwijfeld op vooruit zullen gaan.

Welkom aan boord

Het gevoel aan boord van de C600 is geruststellend, en zal de meesten onder ons op ons gemak doen voelen. Het is met de C600 dan ook mogelijk om voluit de benen te strekken, zonder op de plaats van de passagier te gaan zitten! 1m80 is dus helemaal geen probleem, maar door de vorm van het zadel moeten we wel iets meer naar voren leunen. Maar het zadel heeft wel het voordeel dat iedereen zijn plek er zal op vinden op basis van zijn lengte en rijstijl, ook al zal dat voor de minder groten onder ons niet altijd even gemakkelijk zijn.

De sound of music?

Gentlemen, start your engine! Nu gaan we eindelijk zien wat deze scooter van BMW in petto heeft. Maar voor we dat doen moeten we eerst luisteren, en het resultaat is niet echt overtuigend. Het is een wat triest geluid en we hebben de indruk dat het hier om een monocilinder gaat. Toch wel een ontgoocheling. Bij het opendraaien van de gashendel gaat de C600 vlot vooruit, zonder echter te overdrijven, en haalt daarna vlot een sneller ritme. Het remmen verloopt al even vlot, al grijpt het ABS systeem achteraan redelijk snel in. BMW heeft er voor gekozen om op een intelligente manier het temperament van zijn scooter in te tomen tijdens de eerste seconden bij het optrekken, wat moet toelaten om op een glad wegdek stevig overeind te blijven.

Power!

Bij stilstaand maneuvreren, of bij de bediening van de centrale steun, voelt de C600 redelijk zwaar aan, maar zodra we aan het rijden gaan verdwijnt dat gevoel volledig. Zelf bij heel lage snelheden is de "C" heel evenwichtig, en in het drukke stadsverkeer van Madrid werd dat meteen duidelijk. Ook al doet hij het in het algemeen niet echt beter dan de Tmax, doet hij het in dit geval op zijn minst even goed en is er van zijn overgewicht maar weinig te voelen. De motor is ook veelbelovend, maar is niet zo vol als de Japanner, met wat vibraties en zijn weinig overtuigend geluid inbegrepen. Na het stadsverkeer was het tijd voor een drukke ringweg rond de stad, en ook hier kon de C600 zich goed uitleven. De wankele eerste meters waren voorbij, en een draai aan de gashendel deed hem letterlijk vooruit springen!

Power, en zelf veel power!

Zodra er wat minder verkeer was hebben we de C600 aan dezelfde oefening onderworpen: een constante snelheid van 120 à 130 km/u, even aan de gashendel draaien, en de C600 trekt met pit op! Hier moet de Tmax duidelijk het onderspit delven. De standaard positie van het windscherm valt goed mee, en met gestrekte benen is dat ook zo voor de zithouding. Dankzij de achteruitkijkspiegels is het zicht op de journalisten die ons volgen ook uitstekend. We heben ook niet aan de verleiding kunnen weerstaan om even het gas helemaal open te draaien. Het resultaat op onze GPS: 177 km/u! Aan deze snelheid is de C600 ook uitzonderlijk stabiel en comfortabel. Na enkele kilometers op de snelweg was het tijd voor enkele verlaten landwegen, en in de buurt van Madrid hebben ze het geluk over enkele mooie en uitnodigende exemplaren te beschikken. Nog maar eens een omgeving waar de C600 volledig tot zijn recht komt, en een dreiging meer voor de Tmax!

Spijtige details

Dat de perfectie niet van deze wereld is wisten we al, maar laat ons toch even stilstaan bij enkele spijtige details dat wat roet in het eten komen gooien. Zo is er het onhandige contactslot en een zadel waar, althans met onze C600, twee handen voor nodig waren om te openen. Een hand voor het slot, en een voor het zadel. Eens het open was verdient het Flex Case systeem wel een grote onderscheiding, want daar is plaats in voor twee integrale helmen. Verder is er ook nog de belachelijk kleine en onleesbare toerenteller, verdoken in een hoekje van een uitgebreid dashboard dat een pak informatie verstrekt zoals de tankinhoud, oliepeil, trips, verbruik, gemiddelde snelheid, uurwerk, temperatuur en (in optie) de bandendruk en de staat van het verwarmde zadel en handvaten. Een pak informatie, maar niet altijd even goed leesbaar door de lichtinval.

Om het plaatje helemaal af te maken ...

Met een prijskaartje van 10.690 € scoort de C600 Sport goed, maar raden we toch het High Line pack van 960 € aan. Niet noodzakelijk voor de witte knipperlichten en knappe LED daglichten, maar wel voor de verwarmde handvaten en zadel en weergave van de bandendruk.

Het is duidelijk dat de strijd tussen de titelverdediger en de outsider niet van de gemakkelijkste zal zijn, maar de C600 mag dan wel nog eens rekenen op een zuinig verbruik, voor onze 100 km lange testrit was dat 5 à 5,4 liter!


Is gewoon te vinden op internet :shock:

mvg Nico
MG Breva 850
Relax
Berichten: 5686
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: BMW C600

Bericht door Relax »

http://www.vroom.be Iedereen kan wel Googlen....

Ik vermoed dat Beemer de eigen ervaringen van de gebruiker bedoelt.
I respect your opinion. But I don't give shit.
RonvGS
Berichten: 70
Lid geworden op: 10 nov 2005, 11:27
Locatie: Tholen NL

Re: BMW C600

Bericht door RonvGS »

Beemer schreef:Geef eens een review, ben er nieuwsgierig naar.
Ik heb met de C600 Sport nu bijna 2000 km gereden.
Afbeelding
Ik ga hem steeds meer waarderen en heb geen spijt van de aankoop.
Goed hij is wat duurder maar het is een BMW he.
Hij is erg wendbaar en snel in het dagelijks gebruik.
Optrekken bij de stoplichten is een feest.
Zitpositie is erg goed, veel beenruimte. Ook met slecht weer zit je goed beschermd.
Ruitje had nog iets hoger mogen zijn.
Hij is veel minder gevoelig voor wind dan de 1200GS.
De dagrijverlichting werkt prima ik val veel beter op, die kan ik echt iedereen aanraden.
Verbruik is ongeveer 5.2 /100km, dat kan nog zuiniger maar ja optrekken is zo leuk.
De 1000km beurt koste 170 euro incl olie verversen.
Ook op slecht wegdek (getest op Antwerps wegdek) veel comfort.
De opbergruimte onder het zadel is handig er zit zelfs een led lampje in.

Ik zou hem niet meer willen missen.
Boodschapje doen en je helm opbergen onder het zadel, erg handig.

Afbeelding
R1200GS
edargpu
Berichten: 1401
Lid geworden op: 02 mei 2006, 09:25
Woonplaats: Deinze
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: BMW C600

Bericht door edargpu »

RonvGS schreef:

Goed hij is wat duurder maar het is een BMW he.
Maar wel een aandrijving van Kymco :!: Maar ja dit ter zijde.Kymco heeft dan ook al jaren ervaring in de scooterwereld en blokje schijnt heel goed te zijn.
Edargpu :wink:
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles

"" R1200GS Adventure ""
motorijder
Berichten: 81
Lid geworden op: 29 jan 2013, 16:57
Locatie: Belsele

Re: BMW C600

Bericht door motorijder »

Ik heb vandaag mijn eerste kilometers gereden op de c650Gt en het is mij en mijn echtgenote heel goed bevallen. Wij hebben voordien met verschillende bmw's gereden RT, GS en tot gisteren met de K1300S. Maar de leeftijd en mijn rug laten niet alles meer toe waardoor ik dacht te stoppen met motorrijden. Maar vorige week in Saint-Tropez heb ik de geneugten van de scooter leren kennen en heb er bij mijn thuiskomst direct ene gekocht. Ik steek niet weg dat het logo van BMW voor mij en mijn echtgenote heel belangrijk was.
Maar wij rijden nog steeds motor en dat is het voornaamste al is het iets anders rijden, maar het confort en het gemak maakt heel veel goed.

Afbeelding
Ook met een scooter rijdt men nog motor :-) huidige motor F800R
de Ron
Berichten: 467
Lid geworden op: 29 sep 2004, 17:27
Woonplaats: Wuustwezel
Locatie: Antwerpen - Wuustwezel

Re: BMW C600

Bericht door de Ron »

Schoon machien !
R1150RT van 2003, betrouwbaar beestje. Nu een 1200RT, hopelijk een even betrouwbaar beestje !
motorijder
Berichten: 81
Lid geworden op: 29 jan 2013, 16:57
Locatie: Belsele

Re: BMW C600

Bericht door motorijder »

kleine verandering :-) Wij hadden deze week opnieuw een scooter besteld en dit maal de C600 sport die eind november zou geleverd worden. Maar na wikken en wegen ben ik vandaag de bestelbon gaan later veranderen en heb ik toch maar weer een C 650 Gt besteld en ja ook hier de speciale versie. Reden: de bredere elektrische verstelbare ruit, de betere wind bescherming en meer permanente bagage mogelijkheden. De permanente bagage mogelijkheden waren datgene die de doorslag hebben gegeven vooral na het lezen wat sommige mensen doen met hun scooter. Maar nu is het wel wachten tot januari eer men hem levert.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door motorijder op 24 sep 2014, 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Ook met een scooter rijdt men nog motor :-) huidige motor F800R
Relax
Berichten: 5686
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: BMW C600

Bericht door Relax »

Mooi ding. Moet het ook eens vragen tijdens onderhoud van mijn bak.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Flat Twin Power

Re: BMW C600

Bericht door Flat Twin Power »

Mooi ding inderdaad. Volgende maand moet mijn K binnen voor onderhoud en ik zalook eens een scooter meevragen als vervangmotor. Vroeger zag ik het nut van een scooter eigenlijk niet echt in maar op het werk rij ik regelmatig rond met een Majesty 400 enik moet zeggen dat ik er eigenlijk best wel graag mee rij. Ik zie me binnen X aantal jaar ook wel met zo n ding rondbollen
motorijder
Berichten: 81
Lid geworden op: 29 jan 2013, 16:57
Locatie: Belsele

Re: BMW C600

Bericht door motorijder »

Relax schreef:Mooi ding. Moet het ook eens vragen tijdens onderhoud van mijn bak.
hij is wel degelijk mooi, maar ik heb er nog plannen mee ;-) zo moet het grijs wit worden en dan ga ik hem verder afwerken met rizoma onderdelen, want die hebben er de nodige sportieve opties voor.
ik vond het trouwens spijtig dat die akro uitlaat er standaard op staat, want er zijn mooiere sportieve uitlaten te vinden voor dit type. het is niet omdat het een scooter is dat hij niet sportief mag ogen. en voor mij is het een leuk tijdverdrijf sleutelen aan mijn moto.
hier heb je enkel voorbeelden van wat al kan, maar die kan je in België ook kopen en zo besparen aan invoer kosten. http://www.jesterstrickbits.co.uk/categ ... nd-C650GT/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ook met een scooter rijdt men nog motor :-) huidige motor F800R
JohanH
Berichten: 112
Lid geworden op: 03 apr 2014, 08:36
Woonplaats: Nieuwpoort
Locatie: Nieuwpoort, West-Vlaanderen

Re: BMW C600

Bericht door JohanH »

Ik rij ondertussen iets meer dan een jaar met mijn C650GT.
Deze zomer er zelfs een week met op vakantie geweest in de ardennen en de laatste tijd zelfs woon/werk verkeer (Nieuwpoort-Brussel)
'k heb het mij nog nooit beklaagd dat ik die gekocht heb als instapmotor, maar ben nu toch aan het kijken naar een RT.

't is wel een tof gezicht van GS(A) en harley rijders als het in eens een C serie hen rustig voorbij komt steken op de autostrade :-)
Die van vorige week kon gelijk niet geloven wat ie in zijn spiegels zag afkomen....
motorijder schreef:
Relax schreef:Mooi ding. Moet het ook eens vragen tijdens onderhoud van mijn bak.
hij is wel degelijk mooi, maar ik heb er nog plannen mee ;-) zo moet het grijs wit worden en dan ga ik hem verder afwerken met rizoma onderdelen, want die hebben er de nodige sportieve opties voor.
ik vond het trouwens spijtig dat die akro uitlaat er standaard op staat, want er zijn mooiere sportieve uitlaten te vinden voor dit type. het is niet omdat het een scooter is dat hij niet sportief mag ogen. en voor mij is het een leuk tijdverdrijf sleutelen aan mijn moto.
hier heb je enkel voorbeelden van wat al kan, maar die kan je in België ook kopen en zo besparen aan invoer kosten. http://www.jesterstrickbits.co.uk/categ ... nd-C650GT/" onclick="window.open(this.href);return false;
motorijder
Berichten: 81
Lid geworden op: 29 jan 2013, 16:57
Locatie: Belsele

Re: BMW C600

Bericht door motorijder »

Johan, hier is het andersom. Wij hebben onze c650Gt weg gedaan, omdat wij ons geen motorrijder meer voelde en er niet meer bij hoorde en vergaten daarbij het gemak en plezier van de scooter. Al snel kwamen wij er achter dat wij de scooter om de verkeerde reden hadden verkocht en dat wij terug minder moto reden. Met een scooter moeten wij onze wagens niet verplaatsen om er mee weg te rijden wat met een Rt of Gs met bakken aan wel het geval is. Voor ons was de beslissing om terug een scooter te kopen nu ik op rust ben heel snel genomen. Wat een Rt kan dat kan een scooter ook al is het anders, maar ik zet liever een scooter in mijn garage of op een aanhangwagen in plaats van een Rt ook al wegen ze haast evenveel. Ik kan niet zo direct iets verzinnen wat ik met de scooter niet kan wat een andere zware moto meer zou kunnen. Als ik op forums lees van mensen die zelfs op vakantie gaan met de scooter dan zie ik totaal geen reden meer om een zware motor te kopen. het voornaamst is van fun te hebben op twee wielen. Fun is er zeker in de zomer dan rijden wij rond in onze airflow pakken en airflow helmen. Die helmen zijn het beste dat ik in jaren al heb gekocht hoe warm het ook is nooit zetten wij die op met tegenzin. (onze winter helmen zijn de 6 EVO die ook goed zijn, maar niet als het heel warm is dan zweten ze teveel) .
Ook met een scooter rijdt men nog motor :-) huidige motor F800R
wolfrider
Berichten: 145
Lid geworden op: 28 feb 2011, 06:51
Woonplaats: in de kempen
Locatie: antwerpen

Re: BMW C600

Bericht door wolfrider »

Om bescherming tegen de wind geef ik nog steeds niets , anders had ik geen twee nakeds :-) ,
maar toch zou zo'n scooter mij wel aanspreken.
Automatische versnelling , bagagemogelijkheden , gebruiksgemak...
Misschien iets voor later.
R1150GS 2002 ( + bandit 1250 + harley dyna wide )
https://www.facebook.com/wolfrider999?__nodl" onclick="window.open(this.href);return false;
JohanH
Berichten: 112
Lid geworden op: 03 apr 2014, 08:36
Woonplaats: Nieuwpoort
Locatie: Nieuwpoort, West-Vlaanderen

Re: BMW C600

Bericht door JohanH »

Johan, hier is het andersom. Wij hebben onze c650Gt weg gedaan, omdat wij ons geen motorrijder meer voelde en er niet meer bij hoorde en vergaten daarbij het gemak en plezier van de scooter.

Dat ge niet (meer) bij de bende hoort, dat kan ik mij inbeelden. Ik kreeg zo een beetje hetzelfde gevoel bij mijn eerste posts hier.
Wat een Rt kan dat kan een scooter ook al is het anders, maar ik zet liever een scooter in mijn garage of op een aanhangwagen in plaats van een Rt ook al wegen ze haast evenveel
.

Voor een deel geef ik u gelijk, maar ik heb toch de indruk dat de RT zich beter laat handelen. de C650 op zijn middenbok zetten daar heb je toch iets meer kracht voor nodig dan de RT. Ik was er van verschoten toen ik bij mijne dealer dat efkens uitprobeerde. ik vind dat de RT lichter aanvoelt, ondanks hij een paar kilo zwaarder is. Zal wel met het zwaartepunt te maken hebben zeker.
Ik kan niet zo direct iets verzinnen wat ik met de scooter niet kan wat een andere zware moto meer zou kunnen.


ik wel... 2 dingen
1/ Als ik veel autostrade doe (woon-werk is 275km), ligt het verbruik van de C650 hoger
2/ Met 2 op de scooter, dan merk je wel dat je wat PK's te kort komt...
Als ik op forums lees van mensen die zelfs op vakantie gaan met de scooter dan zie ik totaal geen reden meer om een zware motor te kopen. het voornaamst is van fun te hebben op twee wielen.
We hebben deze zomer ook een 5 dagen naar de Ardennen geweest (bijna 1300km rondgereden, routes staan hier ergens in een of andere post van mij), Lot's of fun langs kleine baantjes en zweten voor mijn madam haar 125cc :grin:

't is moeilijk.... schoon voorwaarden gekregen voor een nieuwe RT... rentevoeten staan laag.... moeilijk moeilijk :-)
motorijder
Berichten: 81
Lid geworden op: 29 jan 2013, 16:57
Locatie: Belsele

Re: BMW C600

Bericht door motorijder »

Johan, als je die Rt op zijn middenbok hebt gezet dan was zijn tank leeg zeker? ik heb 3 Rt gehad en weet wel het verschil hoor met een volle tank of bijna leeg. en een c650 meer verbruiken op de snelweg dat heb ik zelf nooit ervaren. een scooter verbruikt altijd minder ook in stadverkeer en dan moet dat ook zo zijn op de snelweg. ik rij 80% met mijn vrouw achterop en oke die 1200 trekt sneller door als het echt moet, maar die scooter gaat toch heel snel naar zijn 120 en dan heb je nog veel overschot. maar het is zoals je schrijft als jij van mening bent dat je beter af bent met een Rt voor woon werkverkeer dan moet je dat doen. met de wetenschap die ik heb zou ik het zeker niet doen. ik wens je veel rijplezier met de RT en hoop dat je net als ik er geen spijt van zal hebben.
Ook met een scooter rijdt men nog motor :-) huidige motor F800R
Johny
Berichten: 188
Lid geworden op: 05 okt 2005, 16:44
Locatie: Hasselt

Re: BMW C600

Bericht door Johny »

Hallo allen,
Ik heb mijn c650gt van februari en reeds 13000km,we zijn net terug van de pyreneën daar hebben we 3000km passen gereden en we(mijn vrouw en ik)zijn zeer enthousiast.
Het enige minpunt is de vering achter,die heb ik vervangen door een wilbers pomp wat een 100% verbetering is.
Ik verzamel motoren en heb er een stuk of 17 in mijn bezit maar de souplesse en het gemak van een scooter is niet te onderschatten.
Motorrijders groeten niet meer zoals vroeger maar nu groeten de scooter rijders :grin:
Groeten
Johny
JohanH
Berichten: 112
Lid geworden op: 03 apr 2014, 08:36
Woonplaats: Nieuwpoort
Locatie: Nieuwpoort, West-Vlaanderen

Re: BMW C600

Bericht door JohanH »

Ik heb mijn c650gt van februari en reeds 13000km,we zijn net terug van de pyreneën daar hebben we 3000km passen gereden en we(mijn vrouw en ik)zijn zeer enthousiast.
Je bent mij hier goed aan het overtuigen om toch bij mijn C650 te blijven... want dit zou ik ook willen doen in de toekomst...
Het enige minpunt is de vering achter,die heb ik vervangen door een wilbers pomp wat een 100% verbetering is.
Volgens de eshop van Wilbers hebben ze maar 1 model, dus ik veronderstel de Typ 630 Road ?
als dat 100% beter is, hoe vergelijkt die zich met de originele vering ?
Motorrijders groeten niet meer zoals vroeger maar nu groeten de scooter rijders :grin:
:grin:
Johny
Berichten: 188
Lid geworden op: 05 okt 2005, 16:44
Locatie: Hasselt

Re: BMW C600

Bericht door Johny »

Hallo,
Het type nr van die veerpomp ken ik niet maar ze bouwen 1uitvoering voor beide modellen,die pomp wordt op maat afgesteld in de fabriek,je moet het gewicht van piloot en duozit opgeven en de afstelling die je wenst (sportief of comfort).
De originele BMW pomp is vrij stug en niet regelbaar,alleen de veerspannig is afstelbaar.
De demping van de wilberspomp is in 22 standen afstelbaar.
Mijn vrouw is reeds twee maal aan de rug geopereerd en kan nu terug mee.
Groeten
Johny
motorijder
Berichten: 81
Lid geworden op: 29 jan 2013, 16:57
Locatie: Belsele

Re: BMW C600

Bericht door motorijder »

johny, heb jij al eens een foto geplaatst met je nieuwe veer onder je scooter, want ben benieuwd hoe dat er uitziet en of dat met een draaiknop is zoals op de Gs en Rt.
Wat ik net al heb gevonden is van Ohlins ( http://www.mecadata.com/amortisseur-ohl ... -2013.html" onclick="window.open(this.href);return false; ) , maar die zijn echt wel prijzig. bij hyperpro heb ik nog niks gevonden. ik rij rond met een halve metalen rug dus iedere verbetering aan de scooter is bij mij steeds welkom. vandaar dat ik veel forums lees. Ik overweeg ook het zadel te laten vervangen door een Corbin ik heb daar steeds goede ervaringen mee gehad en mijn vrouwke is daar ook steeds tevreden van.
Ook met een scooter rijdt men nog motor :-) huidige motor F800R
Johny
Berichten: 188
Lid geworden op: 05 okt 2005, 16:44
Locatie: Hasselt

Re: BMW C600

Bericht door Johny »

Hallo,
Een foto nemen eens dat dit ding er onder hangt is niet makelijk,op de site van Wilbers is een afbeelding te zien het type630/640 zonder reservoir met een prijs van 489euro btw inkl.
Wat betreft dat corbin zadel,ik heb eens een corbin gehad op een Triumph trophy dat zoog bij een regenbui zoveel water dat die motor vijf kg zwaarder werd :lol: misschien was dat ontworpen voor tropische landen :!:
Als ruglijder is het noodzakelijk dat je iets aan die achtervering doet,het is altijd mogenlijk een proefritje te maken hier in Hasselt.
Groeten
Johny
JohanH
Berichten: 112
Lid geworden op: 03 apr 2014, 08:36
Woonplaats: Nieuwpoort
Locatie: Nieuwpoort, West-Vlaanderen

Re: BMW C600

Bericht door JohanH »

Dat Corbin zadel ziet er echt wil chique uit...
Natuurlijk is er bij de Belgische en Nederlandse distributeur weer niks te vinden op hun site qua pricing.... :-x

'k zou wel eens zo een Wilbers vering willen testen.
motorijder
Berichten: 81
Lid geworden op: 29 jan 2013, 16:57
Locatie: Belsele

Re: BMW C600

Bericht door motorijder »

JohanH schreef:Dat Corbin zadel ziet er echt wil chique uit...
Natuurlijk is er bij de Belgische en Nederlandse distributeur weer niks te vinden op hun site qua pricing.... :-x

'k zou wel eens zo een Wilbers vering willen testen.
Johan, de prijs die je ziet op de corbin site is de prijs die je ook betaald als je het besteld en als de dollar laag staat betaal je nog minder aangezien de importeur in belgie werkt met de dagprijs van de dollar. ik koop het altijd bij american lifestyle en dat zijn de goedkoopste. hier alvast hun gegevens als je wenst te informeren. AMERICAN LIFESTYLE
Westpoort 66
2070 Zwijndrecht
Belgium - Europe

tel: +32 (0)3 569 24 44

E-mail: info@americanlifestyle.be
Ook met een scooter rijdt men nog motor :-) huidige motor F800R
Plaats reactie