BMW C600

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW C-serie scooters.

Moderator: GVN

motorijder
Berichten: 81
Lid geworden op: 29 jan 2013, 16:57
Locatie: Belsele

Re: BMW C600

Bericht door motorijder »

Johny schreef:Hallo,
Als ruglijder is het noodzakelijk dat je iets aan die achtervering doet,het is altijd mogenlijk een proefritje te maken hier in Hasselt.
Groeten
Johny
Je mag mij laten weten waar en wanneer ik een test ritje kan doen met zo een wilber er onder. Na mijn laatste operatie ben ik door een hel gegaan, omdat ik het motorrijden zou moeten opgeven en net nu dat ik op rust ben. Daardoor heb ik veel geld uitgegeven bij het zoeken naar nog de geschikte moto. onze hoop is nu de scooter mits enkele aanpassingen.
Het is de bedoeling van deze scooter zolang mogelijk te houden, want hierna kopen wij er geen meer (denken wij :-) ).groeten ron
Ook met een scooter rijdt men nog motor :-) huidige motor F800R
motorijder
Berichten: 81
Lid geworden op: 29 jan 2013, 16:57
Locatie: Belsele

Re: BMW C600

Bericht door motorijder »

Het is zover de nieuwe kleuren en veranderingen zijn gekend. Ikzelf vindt de GT wel goed gelukt, omdat men de grote vlakken heeft gebroken. Ik probeer nu van mijn lopende bestelling nog om te zetten naar het nieuwste model. Hopen dat het me lukt, want men ging maar in januari leveren en dan zou het te gek zijn niet het nieuwste te hebben.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ook met een scooter rijdt men nog motor :-) huidige motor F800R
motorijder
Berichten: 81
Lid geworden op: 29 jan 2013, 16:57
Locatie: Belsele

Re: BMW C600

Bericht door motorijder »

Ik had de speciale editie gezien in Keulen dus die dan maar besteld. en volgens de verkoper is dit voor het moment de enigste die al geleverd is in België. ik wacht nog op mijn plaat, maar het stukje dat ik er hier mee in de straat heb gereden beviel mij al zeker wat betreft het optrekken toch wel degelijk een ander gevoel dan met mijn vorige GT van 2012. en de zithouding is ook nog wat sportief te noemen. alle nu nog goed weer en hopelijk volgende maand geen nieuwe rug operatie (28 maart zal ik het weten) want ik kijk er naar uit om weer te kunnen rijden.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Laatst gewijzigd door motorijder op 23 mar 2015, 19:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Ook met een scooter rijdt men nog motor :-) huidige motor F800R
luc boxer
Berichten: 2416
Lid geworden op: 28 mar 2005, 22:39
Woonplaats: Kalmthout

.

Bericht door luc boxer »

.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 06 nov 2018, 09:26, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Lid BMW MC Vlaanderen
motorijder
Berichten: 81
Lid geworden op: 29 jan 2013, 16:57
Locatie: Belsele

Re: BMW C600

Bericht door motorijder »

Vandaag mijn eerste aanpassing gedaan namelijk een ander scherm geplaatst, want wij wilden bij levering een zwart maar dat was niet mogelijk. Het nieuwe scherm is ook niet enkel van kleur wat wij wilde, maar het is ineens ook nog een verbetering in tegenstelling tot het scherm van BMW. Ik heb nu minder wind op mijn lichaam en ook het geklop op mijn helm is zo goed als weg (het scherm is iets hoger en breder bovenaan). Ik rij wel in stand twee dus niet in de hoogste stand. Ik had het scherm zondag middag besteld bij wunderlich en het het vandaag dinsdag middag al thuis ontvangen. De prijs is de helft goedkoper dan het zwarte scherm van BMW hier de link: http://www.wunderlich.de/shop/de/verkle ... ing-3.html" onclick="window.open(this.href);return false;.
Afbeelding
Ook met een scooter rijdt men nog motor :-) huidige motor F800R
Spencer
Berichten: 246
Lid geworden op: 15 aug 2006, 15:33
Woonplaats: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant

Re: BMW C600

Bericht door Spencer »

Na vele jaren op BMW-motoren heb ik de beslissing genomen enkele maanden terug een C600Sport aan te kopen voor beroepsdoeleinden.
De praktische kanten waren gewoon te groot.

Na 1500km kan ik bevestigen dat die praktische kanten reuze zijn, maar al de rest teleurstellend.
Ondermaats remmen, koppeling niet sterk genoeg, bescherming ondermaats, afwerking van heel lage aard, gewoon niet BMW-waardig.
Rommel voor een veel te dure prijs.
Ik neem deze erbij, maar wacht met ongeduld op een tweede generatie waarbij BMW wel zijn werk goed doet.
Plaats reactie