Uitlaatklep demper uitlaat.

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over olie, remmen en technische werking van bepaalde onderdelen of de motor.

Moderator: GVN

Plaats reactie
maestro
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 dec 2017, 14:51
Woonplaats: oostnieuwkerke

Uitlaatklep demper uitlaat.

Bericht door maestro »

Zou het kunnen dat er een dichting zit tussen de klep in de uitlaat en de uitlaatdemper zelf van mijn gs 1200 adv van 2012.( K25 met bovenliggende kleppen). Hij ploft dikwijls als ik het gas moet terugdraaien. Bij koude start en in de winter als het koud is komt er ook de eerste seconden damp uit tussen de uitlaatklep en de uitlaatdemper. Daar waar je ze beiden moet op elkaar steken en vast maken. ( Zijn goed aangespannen noch thans) Zou het ook kunnen dat de uitlaattklep mechien blijft open staan wanneer de motor gestart wordt. Normaal staat deze uitlaatklep steeds dicht geloof ik , bij het starten.( Heb de demper nog niet afgedaan ter controle. Erg ploffen doet hij nu ook weer niet maar waneer je wandelaars passeerd , dan zouden die zich welleens kunnen omdraaien en denken dat ik een lawaaimaker ben en dat is niet zo. Groot verschil met mijn vorige motor de r 1150 rt. Bedankt op voorbaat.
Plaats reactie