Kaartlagen Nav 5

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Gerald
Berichten: 11
Lid geworden op: 13 dec 2009, 22:56

Kaartlagen Nav 5

Bericht door Gerald »

Weet iemand of er een mogelijkheid bestaat om de plaatsen onderweg in de kaartlagen te verwijderen maar wel zo dat ik mijn eigen nuttige punten ( flitspalen) nog kan zien? Als ik plaatsen onderweg afvink dan zie ik ook geen flitspalen meer. En laat ik het staan dan zie ik alle banken, restaurants, benzinestations, …. Wat wel voor mij soms te druk en storend is.
aantzeetje
Berichten: 1159
Lid geworden op: 22 mei 2010, 21:07
Woonplaats: Oostduinkerke
Locatie: W-VL

Re: Kaartlagen Nav 5

Bericht door aantzeetje »

je kaartlagen kan je aanpassen zodat je er nog 3 ziet. Bij mij staan daar benzinestations, stopplaatsen en nog eentje die je niet vaak tegenkomt.

Instellingen > Kaart en voertuig > Kaartlagen.
MG V35 Imola - BMW R1200RT - Zumo 590 - SP2820
Gerald
Berichten: 11
Lid geworden op: 13 dec 2009, 22:56

Re: Kaartlagen Nav 5

Bericht door Gerald »

Bij de Nav 5 is er geen optie om in de kaartlagen iets te selecteren zie ik. Ofwel vink ik die "plaatsen onderweg" aan en zie ik alles ofwel zet ik geen vink maar dan zie ik niets meer. Bedankt voor de reactie.
aantzeetje
Berichten: 1159
Lid geworden op: 22 mei 2010, 21:07
Woonplaats: Oostduinkerke
Locatie: W-VL

Re: Kaartlagen Nav 5

Bericht door aantzeetje »

Als je in de kaartlagen op het pijltje duwt naast plaatsen onderweg kan je kiezen welke je daar wil zien. Kies daar voor safety cameras, parking en stopplaatsen. Die kies je door op de middelste te duwen. Dan krijg je de selectie.
MG V35 Imola - BMW R1200RT - Zumo 590 - SP2820
Gerald
Berichten: 11
Lid geworden op: 13 dec 2009, 22:56

Re: Kaartlagen Nav 5

Bericht door Gerald »

Dit kan ik ook niet met de Nav 5. Ik vrees dat BMW de mogelijkheden wat heeft beperkt en dat ik ermee zal moeten leven. Bedankt voor de reactie
Plaats reactie