Problemen met flitspalen NAV 5

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Herman1200RT
Berichten: 199
Lid geworden op: 10 feb 2008, 20:26
Woonplaats: Holsbeek
Locatie: Vlaams Brabant

Problemen met flitspalen NAV 5

Bericht door Herman1200RT »

Onlangs na een kaartupdate kreeg ik geen enkele melding meer van een flitspaal. Garmin Express had de volledige kaart van EUropa op het toestel gedownload en ik had de indruk dat er enkele software onderdelen verdwenen waren, oa de flitspalen en de rijstrookassistentie.
Ik heb dan het gratis flitspaalbestand gedownload via My Garmin ( 1 maand gratis voor flitspalen in de omgeving) en dit werkte prima. Dan maar een jaarabonnement genomen voor Europa. Na verschillende pogingen om alles te downloaden
krijg ik nog steeds maar alleen de meldingen in de omgeving, in Wallonïe en Duitsland niks.
Bestaat er een mogelijkheid om het volledig bestand te wissen en te herinstaleren? Misschien via Javawa?
aantzeetje
Berichten: 1159
Lid geworden op: 22 mei 2010, 21:07
Woonplaats: Oostduinkerke
Locatie: W-VL

Re: Problemen met flitspalen NAV 5

Bericht door aantzeetje »

je bent niet de enige die met een nav problemen heeft met een flitspaalabonnement. Er zat een fout in GE. Dus even aan GE hangen en kijken of je daar een update ziet voor je flitspalen
MG V35 Imola - BMW R1200RT - Zumo 590 - SP2820
Herman1200RT
Berichten: 199
Lid geworden op: 10 feb 2008, 20:26
Woonplaats: Holsbeek
Locatie: Vlaams Brabant

Re: Problemen met flitspalen NAV 5

Bericht door Herman1200RT »

Ook al update gedaan via my garmin , daar kun je de landen selecteren die je wil updaten.
Guike
Berichten: 22
Lid geworden op: 19 jun 2005, 17:50

Re: Problemen met flitspalen NAV 5

Bericht door Guike »

Ik heb ook een eenmalige download betaald aan Garmin voor flitspalen Europa. Download ging goed, maar op het toestel toch niets terug te vinden. Contact met Garmin helpdesk : sorry eenmalige download, betaald is betaald, centen worden niet terugbetaald, wil je opnieuw downloaden dan opnieuw betalen. Garmin : van mij geen cent meer.
Shulty
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2004, 23:55
Woonplaats: Gooreind / Wuustwezel
Locatie: Gooreind / Wuustwezel

Re: Problemen met flitspalen NAV 5

Bericht door Shulty »

Wat kost dat, zo een download?
R1150GSA '04
R1200GSA '10
Plaats reactie