Navigator V

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Oswald The Lucky Rabbit
Berichten: 80
Lid geworden op: 03 sep 2006, 18:31
Locatie: oostende

Navigator V

Bericht door Oswald The Lucky Rabbit »

Iemand enig idee of ik de juiste kaarten heb gedownload op de Nav 5 ? kaarten 2020.1. Deze zijn geïnstalleerd op de sd kaart. Als ik de gps opstart en naar mijn kaarten ga, dan zie ik 4 vinkjes staan met volgende uitleg ernaast : None CN Europe NT 2020.10 ALL eronder CN Europe NTU 2016.20 All daaronder Europe DEM en nog eens daaronder CN Europe NTU 2016.20 3D
Als ik de 3 onderste af vink dat zie ik geen gedetailleerde kaarten enkel hoofdwegen (Worldmap ?). Als ik ze terug aan vink dan krijg ik details. Echter gebruik ik nu de recentste kaarten of niet??
Thx voor de replies!!
Greetz Os...
...Live to Ride...
Pat Beemer
Berichten: 73
Lid geworden op: 04 jul 2005, 23:04
Woonplaats: Denderland
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Navigator V

Bericht door Pat Beemer »

Installeer Garmin Express op uw PC en koppel de Nav5 aan uw PC. Laatste GPS-software en laatste kaarten (2020.2) worden foutloos op uw Nav5 geplaatst.
FS1-E - RD200 - PE250 - XJ900 - K100LT - K1100LT SE - R1150RT - R1200GS
aantzeetje
Berichten: 1159
Lid geworden op: 22 mei 2010, 21:07
Woonplaats: Oostduinkerke
Locatie: W-VL

Re: Navigator V

Bericht door aantzeetje »

NAV V zijn NTU kaarten denk ik en dat je net zoals bij de zumo's 2 kaarten moet hebben NTU 2020 All North en NTU 2020 All South naast de DEM en de basiskaart. Die kaarten op de SD zetten heeft weinig zin want er is geheugen genoeg in de nav V om deze intern te zetten. Twee routeerbare kaarten aangevinkt en dan nog verschillend NT en NTU leidt tot navigatiefouten daar de gps niet weet welke kaart hij moet nemen.
Download JaVaWa Device Manager eens om fouten na te kijken op je gps.
Inderdaad, GE laatste versie downoaden, nav aansluiten en in installatieopties geavanceerd kiezen voor zowel gps als pc.
MG V35 Imola - BMW R1200RT - Zumo 590 - SP2820
Plaats reactie